Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Echt he, net als die adaptieve cruise control bij de meeste merken. Alleen al daarvoor zou ik dat niet nemen.
    Inderdaad. Nightvision en adaptieve cruise control... handige opties, maar jammer genoeg is de voorkant van de auto er wel door verkloot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Ik stoor me ook altijd aan die dingen. Da's toch echt lelijk!?
      Trekt op niets en verpest heel de bumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

www.autoscoops.eu

Echt vreemd. M-pack of M7?
        Dees heeft nu wel grote velgen, er zitten joekels van remmen op (de 20" velgen worden volledig gevuld vooraan, een beetje zoals de remmen bij de X5M/X6M die ook de volledige 20" vullen), er zit een vrij grote radiator achter de middelste koelopening onderaan, en er is een Auto5-versie van een powerdome te vinden op z'n motorkap.

Inderdaad, waarom geen M7?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Ik stoor me ook altijd aan die dingen. Da's toch echt lelijk!?
          Idd! Ik vind het een schitterende uitvinding die enorm handig kan zijn in de file denk ik, maar zo'n lelijke bol van voor in de bumper is al reden genoeg om het niet te nemen.

Comment

• Bij de ene auto is het properder weggewerkt dan bij de andere. Ik vind die Adaptive Cruise Control zo'n verrekte handig ding (je moet er wel wat mee rijden om 't te leren appreciëren, enkele jaren terug een paar keer gereden met de eerste versie van dat systeem op een E65 en toen was ik (nog) niet overtuigd), dat het - als het een béétje proper weggestopt zit - er bij mij zeker op zou moeten. Op de '6 zit 't proper weg, vind ik. Op de gewone '7 nu, vind ik 't eigenlijk ook voldoende verdoken.

Comment

• Bij de Mercedes S (zowel W220 als 221) vind ik het het mooist weggewerkt.

Comment

• Ik vind het vaak nog wel stoer staan op een auto. De grille van een S-klasse met distronic vind ik mooier dan eentje zonder!

Comment

• Die bredere nieren op de F01, wat hadden die nu weer voor nut?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Bij de Mercedes S (zowel W220 als 221) vind ik het het mooist weggewerkt.
                    Helemaal akkoord. En in de SL en zo toch ook, right?

Comment

Die bredere nieren op de F01, wat hadden die nu weer voor nut?
                      Smalle nieren = GRRRRRRR!!!
                      Brede nieren = GGGRRRRRR!!!!!

Comment

Die bredere nieren op de F01, wat hadden die nu weer voor nut?
                        Ja qua luchtinvoer kunnen die al tellen natuurlijk... Een M7 zou het mss daar al mee kunnen doen.
                        Ben er wel geen voorstander van. Alhoewel de S63 vind ik dan weer wel kunnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Helemaal akkoord. En in de SL en zo toch ook, right?
                          Ik denk het.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Smalle nieren = GRRRRRRR!!!
                          Brede nieren = GGGRRRRRR!!!!!
                          Sorry, ik bedoel eigenlijk die nieren die minder verticale spijltjes hebben dan de standaard nieren. Een idee waarvoor die nu weer dienen?

Comment

Sorry, ik bedoel eigenlijk die nieren die minder verticale spijltjes hebben dan de standaard nieren. Een idee waarvoor die nu weer dienen?

Da's om het oog van de Night Vision voldoende "doorkijkruimte" te geven, dacht ik. Of was het diene radar, kan ook.

Comment

• Ok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

www.autoscoops.eu

Echt vreemd. M-pack of M7?
                                remmen lijken mij niet echt up to the job?
                                Edit: hmm.. twijfel, als dat 20" velgen zijn... Misschien wel.

Comment

• Fak . Laat maar komen dat spel!

Een M7 zou tenminste logischer zijn dan een X5M of X6M.

Comment

• Een M7 Hoe zinloos...maar hoe stoer!!
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Waarom steektt die plaat op de motorkap?
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• om heel erg suggestief te zijn naar wat eronder zit

je ziet de nieuwe 7 al redelijk veel in het straatbeeld opeens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          om heel erg suggestief te zijn naar wat eronder zit

je ziet de nieuwe 7 al redelijk veel in het straatbeeld opeens
                                          Hier in NL toch nog maar bar weinig. Tjah BPM he. Dat het Europees Parlement daar maar eens iets aan gaat doen
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X