Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Officiele Belgische prijzen voor de TT TDI komen er volgende week.
    Eerste wagens voor klanten worden in oktober verwacht
    idd, net even gecheckt: online
    vanaf 35 200€ (wel 170 pk, zal wel zakken naar 163 pk zekerst)

zou dit machien wel eens aan de tand willen voelen
    4 rings driver

Comment

• Audi TT Coupé getuned door PPI. Dinsdag 27 mei 2008.Tuner PPI boekte grote verkoopsuccessen met de Audi PPI RS TT op basis van de oude Audi TT. Alle reden voor de Duiste tuner uit Swabia om dit kunstje nog een keer te herhalen. Ditmaal op basis van de tweede generatie Audi TT.Wat een geprepareerde Audi TT door PPI nou exact onderscheidt van alle andere tuners die de Audi TT Coupé onder handen hebben genomen, is ons niet geheel duidelijk. Ook PPI kan dit niet precies uitleggen. PPI voorziet de TT eveneens van een flinke bodykit met onder andere een onderspoiler aan de voorzijde, zij-skirts en een gewijzigde achterbumper met diffuser. Vier uitlaatpijpen zorgen voor de bijbehorende sonore sound en als extra optie is een - uit carbon vervaardigde - gewijzigde achterspoiler verkrijgbaar. Enige bijzonderheid die wij kunnen ontdekken is de ruitenwisserspoiler bovenop de motorkap. Volgens PPI moet deze strip de aerodynamica van de Audi TT verbeteren. Enorme zwarte 19 inch velgen met platte 235/35 R19 Michelin Pilot Sport2 banden huizen nog maar net in de wielkasten. Een verlagingkit van 30 mm verbetert de wegligging van de Audi TT.
      Handgemaakt
      Indien je naast de buitenzijde ook het interieur wilt personaliseren, dan kan PPI je een breed scala aan accessoires leveren. Van sportsturen tot deurhendels. De keuze in materialen is eveneens ruim (walnotenhout, carbon, leer, alcantara). De keuze voor custom made artikelen behoort ook tot de mogelijkheden. Alles wordt met de hand vervaardigd.
      Motorische wijzigingen
      Middels een gewijzigd motormanagement wordt de bekende 2.0 liter TFSI-motor naar een vermogen gebracht van 245 pk en 366 Nm. Na het betreffende kuurtje sprint de PPI RS TT 0,3 seconden sneller van 0 naar 100 km/h dan een standaard Audi TT met dezelfde motor. Deze laatste doet er namelijk 7,0 seconden over. De topsnelheid van de PPI TT bedraagt 250 km/h.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Wa een gedrocht.

Moest daar nu nog 400 pk uitkomen, ok, ma nu ....

Comment

• Audi haalt zelf meer uit die 2.0 TFSI

Nee vind er nx aan aan deze

Comment

• Gereden en video: Audi TT TDI
            28 november 2008 · Tekst Roy Kleijwegt
            Een dieselmotor in een sportauto. Biedt dat plezier of is dat vloeken in de kerk? We gingen op pad met de Audi TT, die sinds kort leverbaar is met het nieuwe commonrailblok van VAG. Met evenveel trekkracht als de Audi TTS (350 Nm) , lijkt plezier verzekerd.

De TT TDI is standaard voorzien van quattro aandrijving zodat de auto zelf op nat wegdek goed raad weet met al die trekkracht. Wel zo lekker bij het uitaccelereren van een bocht. Maar diesel heeft ook nadelen. Denk aan het geluid, dat natuurlijk nooit met een echte sportauto te combineren is. We zoeken uit in hoeverre dat het rijplezier in de TT vermindert.

Bekijk de video van de Audi TT...
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Volgens de CC van Audi is de Magnetic Ride Ophanging GRATIS, foutje of echt zo ???

Kostte toch vroeger een dikke 1500 euro of vergis ik me ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
                Volgens de CC van Audi is de Magnetic Ride Ophanging GRATIS, foutje of echt zo ???

Kostte toch vroeger een dikke 1500 euro of vergis ik me ?
                misschien op de TT-S?

Comment

• Neeneen, ook bij de 160 en 200 pk modellen staat Magetic Ride: 0.0 euro

Comment

• nekeer op de duitse config kijken eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
                      Neeneen, ook bij de 160 en 200 pk modellen staat Magetic Ride: 0.0 euro
                      Zal vermoedelijk wel een foutje zijn, 'k zou anders veronderstellen dat ze dit bij de standaarduitrusting toevoegen ipv het gratis selecteer te maken. Of zijn er mensen die dit niet willen? 'k Zou zeggen, print het eens af, en ga een TT bestellen bij de dealer.

Comment

• Zal de TT TDI snel beschikbaar worden met de S-tronic ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Zal vermoedelijk wel een foutje zijn, 'k zou anders veronderstellen dat ze dit bij de standaarduitrusting toevoegen ipv het gratis selecteer te maken. Of zijn er mensen die dit niet willen? 'k Zou zeggen, print het eens af, en ga een TT bestellen bij de dealer.
                          magnetic ride is gratis tot 18 december.
                          Ik kom net van de dealer, en moest het niet hebben in m'n config, want het is niet mogelijk met de sportophanging.

Comment

• Ga je een TT bestellen?

Comment

• Daarnet zo'n TT TDI gezien .. het begin van het einde zeg ik u

Ik zie het nut er wel van in, en tegelijk ook niet..
                              Het was altijd zo logisch hé .. een sportwagen koop je naast een andere dagelijks bruikbare wagen. Dus niet om je kilometers mee af te malen. Vanaf nu dus wél.

Comment

• Ik zie het probleem niet ...
                                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Ga je een TT bestellen?
                                  wie zal het zeggen jong, wie zal het zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                    Ik zie het probleem niet ...
                                    Ik ook niet . Nu kan je dagelijks tegen een deftige prijs ( lager verbruik diesel ) met een sportieve wagen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                      wie zal het zeggen jong, wie zal het zeggen...
                                      Jij hopelijk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                        Jij hopelijk .

Comment

• Ja die zwarte bij Bavaria zou ik wel zien zitten :p

Of

Last edited by Fred; 07/12/2008, 18:44.
                                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Working...
                                          X