Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Laguna coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Renault Laguna Coupé geprijsd in Nederland.
    29 augustus 2008 · Tekst Nic de Boer
    Renault zet in november de Laguna Coupé in de showrooms. Hij is leverbaar met twee benzine- en twee dieselmotoren en kent drie uitrustingsniveaus.

Renault zet de nieuwe Laguna Coupé in de prijslijst vanaf 37.800 euro. Daarvoor wordt de 170 pk sterke 2,0-liter turbo met automaat geleverd in Dynamique-trim. De 2,0-liter dCi met 150 pk kost in die uitmonstering 39.500 euro en de variant met automaat 41.500 euro. De 175 pk sterke 2,0 dCi Dynamique is 41.200 euro. De Dynamique heeft onder meer een lederen driespaaks stuurwiel, een met leder beklede versnellingspook, sportstoelen en 17 inch wielen.
    Het voornaamste kenmerk van de GT-uitrustingsniveau is de vierwielbesturing. Verder heeft hij sportieve zaken als aluminium pedalen en versnellingspook. Ook is er onder meer een tweekleurig lederen interieur en zijn er 18 inch wielen. Hij is er als 2,0T met 205 pk voor 42.500 euro en als 2,0 dCi met 180 pk voor 44.200 euro.
    Vervolgens is de Laguna Coupé er als Initiale met de 240 pk 3,5-liter V6 voor 46.500 euro en als 3,0-liter dCi met 235 pk voor 52.000 euro. Beide zijn alleen leverbaar met een automatische versnellingsbak. Ook dit uitrustingsniveau heeft vierwielbesturing. Verder zijn er onder meer verwarmbare en elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie op de bestuurdersstoel. Ook de buitenspiegels hebben een geheugenfunctie. De Initiale staat op 18 inch Interlagos wielen.

Bekijk de video van de Renault Laguna ...

prijs vindt ik een beetje te overdreven
    52 000 voor een 3 liter diesel
    doe mij dan maar de A5
    de 3liter diesel van de a5 gaat vanaf 44 900
    Last edited by ; 29/08/2008, 13:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi_Fanaat Bekijk Berichten
      prijs vindt ik een beetje te overdreven
      52 000 voor een 3 liter diesel
      doe mij dan maar de A5
      de 3liter diesel van de a5 gaat vanaf 44 900
      Dat zijn Nederlandse prijzen, wacht even op de Belgische!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Gaan ze die auto filmen in een land waar hij niet eens verkocht wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Gaan ze die auto filmen in een land waar hij niet eens verkocht wordt.
                En dan nog passeren langs een Audi dealer.

Comment

• Nog niet eens gezien.

Comment

• ik vind die voorkant gewoon kut vinden met die lelijke koplampen
                    de rest mag er best wezen al moet ik zeggen dat ze toch wel een grote pot mosterd gaan halen zijn bij aston martin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Persoonlijk heb ik niks tegen een expressief of apart uiterlijk maar dit doet toch eerder "vreemd" aan.
                      Dubieuze proporties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        Persoonlijk heb ik niks tegen een expressief of apart uiterlijk maar dit doet toch eerder "vreemd" aan.
                        Dubieuze proporties.

Ik vind het nogal "Fishy"

Maar euuhm, de eerste foto geeft een volledig verkeerde indruk door de nogal rare lichtinval op het dak en de achterruit.
                        Ik denk dat het al bij al nog zal meevallen. Een beetje zoals de 407 coupé dus... Niet lelijk maar ook geen prijsbeest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          En dan nog passeren langs een Audi dealer.
                          Echt zalige reactie

Nee, dit is echt een BANGELIJKE Renault!!! Zo zouden er veel meer moeten komen. Kopen die handel!

Ciao;

Switcher

Comment

• Comment

• Met sportkit:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ma shit, wa een lekkere kar!