knappe kar, veel mooier dan de 407 coupe
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Laguna coupe
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichtenknappe kar, veel mooier dan de 407 coupe
Ze gaan gelijk op, de 407 verliest wat omdat hij wat ouder is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichtenjuist hetzelfde gedaan, maar de megane cc dat hier staat is nog maar een jaartje en ze doet amper 5000km/jaar, dus ik weet niet voor wanneer het zou zijn dan, kan nog jaaaaren duren
Maar ze begint toch al vaak keer te zeggen van " Mijn auto is al ver tien jaar, ik ga stilaan toch eens moeten zien voor wat nieuws"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVerschil met concept
Zeer spijtig dat de productieversie de deuren van de concept niet heeft.
Verder: zeer mooie wagen mits een kleine verlaging en grotere velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichtenhet lijkt alsof het productiemodel korter is, of komt dit omdat hij hoger staat?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenPS, met een groot setje velgen eronder, en dat Renault logo van de achterklep... ga je nog een heleboel nitwits laten geloven dat je een Aston Martin hebt?MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten[/URL]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZo lijkt hij een beetje op de Fiat Coupé van de jaren 90. Nu hopen dat ze hem Fuego gaan noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenIk zag ook gelijkenissen met de DB9 van Aston Martin.Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Concept voorkant.................
Coupe voorkant..................
Voorkant is toch niet zoveel veranderd ivg met conceptEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment