Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Laguna coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Laguna coupe

Renault heeft een paar screens vrijgegeven:

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Jaja Jocar, wij worden de vaste autonieuwsjournalisten van autoforum xD

Comment

Als het produktiemodel ongeveer identiek zal zijn aan het concept zal het een mooie auto worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
              Jaja Jocar, wij worden de vaste autonieuwsjournalisten van autoforum xD
              Wie weet ? Er kruipt wel wat tijd in maar als autofreaks moeten we er toch iets voor over hebben, hé

Comment

Dit belooft, ik kijk er naar uit!

Comment

Niet slecht, de coupé's zijn blijkbaar in opmars.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Sinds wanneer wordt er een topic geopend van een wagen waarvan er alleen nog maar teasers zijn vrijgegeven en zelfs zonder technische informatie ofzo?

Maar het zal wel een mooie auto worden.
                    Last edited by ; 23/05/2008, 12:33.

Comment

God was is de Laguna van deze generatie toch een miskleun. Als je die geparkeerd ziet, staat hij altijd zo hoog op z'n poten, lijkt hij zo tenger en klein, en is hij precies gesmolten waardoor de proporties en lijnen niet meer kloppen. Dat geldt zowel voor de sedan als break versie.

En dat terwijl ik de vorige generatie zo mooi vond (en nog steeds vind).

Seriously, kijk naar die poep! daar is toch duidelijk iets mis mee. :/

Comment

man man, die coupe wordt echt wel lekker!

Comment

Zeer knappe AM-like kont op de coupé... maar de neus lijkt in mijn ogen nu al verouderd... jammer!

Comment

die coupe ziet er echt fantistisch knap uit

nu hopen dat de beter beelden niet tegenvallen

Comment

De proto is zalig, maar de beelden van het mogelijke productiemodel wijzen op een draak...
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

zo'n poepken vind ik alles behalve een draak!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                  zo'n poepken vind ik alles behalve een draak!!
                                  Beetje A5. Maar dan minder... Wordt een doorlopende balk blijkbaar.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Beetje A5. Maar dan minder... Wordt een doorlopende balk blijkbaar.
                                    ik hoop/denk van niet!!

dat zou wel belachelijk nineties zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                      ik hoop/denk van niet!!

dat zou wel belachelijk nineties zijn
                                      Is het de B-stijl die jullie bedoelen? zo ja, er is inderdaad een b-stijl, maar BMW heeft er ook 1 in hun 3-coupe. dus kennelijk niet zo erg.
                                      edit: de A5 ook. het is alleen mercedes die de b-stijl weglaat
                                      Last edited by woumans; 23/05/2008, 17:42.
                                      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                                      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

Jammer genoeg zijn de mooie achterlichten van de cocept opgeofferd

Comment

Working...
                                        X