Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ok, dan !
enkel de velgen zijn dan noch een beetje te gekontrasteerd voor mij, maar andersom maken donkere eksemplaren wat "getuned", en dat zie ik zeker niet graag
elk zijn mening , natuurlijk !
je wagen is in elk geval van de vele die bollen gemakkelijk te onderscheiden, als ik je op de baan tegenkom zal ik flashen !
nog proficiat !
ik schat dat ik zo'n 15.000Km gereden heb en ze zien er nog als nieuw uit, hebben zelfs een betere wegligging en minder last van de spoorvorming zoals de gewone banden (Heb daar reeds 5 mails over gestuurd naar dunlop, nooit een antwoord maar ik geef niet op. Als nu iedereen die last heeft van die banden een mailtje stuurt...).
Heb zelfs gelezen dat sommigen ervoor pleiten om gewoon gans het jaar met winterbanden te rijden, betere wegligging, betere waterafvoer...
ik schat dat ik zo'n 15.000Km gereden heb en ze zien er nog als nieuw uit, hebben zelfs een betere wegligging en minder last van de spoorvorming zoals de gewone banden (Heb daar reeds 5 mails over gestuurd naar dunlop, nooit een antwoord maar ik geef niet op. Als nu iedereen die last heeft van die banden een mailtje stuurt...).
Heb zelfs gelezen dat sommigen ervoor pleiten om gewoon gans het jaar met winterbanden te rijden, betere wegligging, betere waterafvoer...
Ik heb nu Bandenmerk Bridgestone 255/45R20 liggen en na 8000Km zien ze er niet meer zo nieuw uit
Zeer goede wegligging maar meer rolgeluid dan mijn dunlop 17"
De originele Dunlops ( van fabriek af ) hadden na 25000KM de beste tijd gehad en op 40000KM heb ik de 20" gekocht de Dunlops hadden toen nog 0.5mm
Ik ga beginnen uitkijken welke winterbanden ik op de 17" ga plaatsen.
Dunlop is niet beschikbaar, volgens onze bandenboer.
Hij raadde ons aan Continental 4x4 WinterContact aan
Ik heb m'n originele zomer 17' dunplops na 45.000 eraf gegooid wegens te veel miserie qua spoorvorming: werd erger & erger.
Ik heb nu zowel zomer- & winterbanden van Bridgestone & ben daar zeer content van. Na 15.000 (veel snelweg à 130kmh) zijn deze winterbotten nog bijna zo goed als nieuw & die voelden zeer goed & precies aan en waren zeer spoorvast, ook richting wintersport over besneeuwde duitse autobahnen...
Iet anders: iemand al op 'groot' onderhoud geweest na 60.000 met een 2.0TDI S-tronic? Was een duur affaire ... (zonder dat er iets aan mankeerde)
Ik heb even gezocht, maar niets gevonden ( of niet goed gezocht ), maar kan je zoals bij de A4 de bluetooth activeren voor integratie van de telefoonaspecten dmv vag-com ?
Comment