Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
    Moet wel zeggen dat Mercedes dit probleem zeer correct aanpakt.
    Heb zelf mijn bestelling verandert van een E 250cdi break naar 350cdi break zonder opleg en zelfs tussenkomst van BIV van 2500 naar 5000 euro.
    Krijg ook gratis inloopwagen.
    Merk op dit forum dat iedereen een voor hem aangepast voorstel heeft gekregen.
    Dus ondanks de problemen, chapeau Mercedes.
    Idd, ik vind dat Mercedes hier heel goed mee omgaat. Kost gigantisch veel geld maar dat hebben ze er blijkbaar voor over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
      De kogel is door de kerk. Net de GLK bevestigd met volgende opties;

GLK 220 CDI 2WD BE (120 kW):
      Lakwerk:
      197 Obsidiaanzwart
      Bekleding:
      701 Stof / leder Artico zwart (Sportpakket)
      Opties :
      050 Modification year 09/2 0,00
      220 Parkeerhulpsysteem Parktronic (PTS)
      280 Stuurwiel en versnellingspook in leder 0,00
      294 Knieairbag bestuurderszijde 0,00
      301 Asbak 0,00
      345 Ruitenwissers met regensensor
      395 Linguatronic Nederlands 0,00
      411 Manuele 6-traps versnellingsbak 0,00
      442 Multifunctioneel comfort stuurwiel 0,00
      474 Dieselpartikelfilter 0,00
      477 Indicator voor bandendrukverlies 0,00
      486 Sportophanging 0,00
      527 COMAND APS met DVD-lezer en navigatiesysteem hard schijf
      580 Automatische klimaatregeling "Thermatic" 0,00
      584 Elektrisch bediende ruiten (4) met comfort bediening 0,00
      669 Reservewiel 0,00
      682 Brandblusapparaat 0,00
      723 Afdekking bagageruimte 0,00
      725 Dakrails in aluminium 0,00
      739 Sierelementen in aluminium 0,00
      800 Modeljaar 2010 0,00
      840 Zij- en achterruiten verduisterd
      873 Verwarmde zetels vooraan
      876 Binnenverlichtingspakket 0,00
      900 Chroom package 0,00
      909 Generator management 0,00
      916 Brandstoftank 66 L 0,00
      922 Aangepast vermogen voor Belgie 0,00
      928 EU5-Norm 0,00
      966 C.O.C. Papieren (EU5) 0,00
      B12 Wielvervangingskit 0,00
      K11 Adaptieve remlichten 0,00
      P95 Sport pack interieur
      P96 Sport pack exterieur
      R02 All season tyres
      R26 Lichtmetalen velgen 19" (10-spaaks)
      U01 Indicator voor veiligheidsgordels achteraan
      U14 Dakbekleding in stof zwart
      U37 Mistlampen vooraan
      F17 Star Pack (Fleet)

Onderdelen Sportpack interieur:
      Binnenverlichtingspakket
      Instapverlichting
      Leeslampen achteraan
      Leren multi-functioneel stuurwiel
      Luxe-afwerking: chroom en leer
      Specifieke boordinstrumenten
      Sportpedalen
      Textiel vloermatten
      Transmissie met knoppen op het stuurwiel
      Verwisselbare laadvloer
      Zetelbekleding met stoffen hoofdmateriaal en vinyl bijkomend materiaal
      Sierelementen Aluminium

Star Pack:
      Chroom pakket
      Metaalglanslak
      Multifunctioneel comfort stuurwiel met display 4,5” geïntegreerd in de boordinstrumenten
      Parkeerhulpsysteem PARKTRONIC
      Radio Audio 50 APS
      Sportpakket interieur

Sportpakket exterieur info
      Alternatieve ophanging sportophanging
      Chroomsierstrips op achterbumper
      Conventionele banden vooraan met een bandbreedte in mm van: 235, bandprofiel in % van: 50 en snelheidsindicator: W, conventionele banden achteraan met een bandbreedte in mm van: 255, bandprofiel in % van: 45 en snelheidsindicator: W
      Dorpelverbreders
      Lichtmetalen wielen vooraan met een velgdiameter van 19 en een velgbreedte van 7,5, lichtmetalen wielen achteraan met een velgdiameter van 19 en een velgbreedte van 8,5
      Onderschorten in koetswerkkleur
      Radiatorrooster 3 verchroomde lamellen
      Zilverkleurige stootstrip op de zijkant
      Chroom pakket

Levering waarschijnlijk voor april.
      Proficiat, jammer alleen dat het geen automaat is.

Comment

• superbak!!! Alleen jammer van de 2WD niet dat dat zo nodig is maar 4WD geeft toch meer grip, zeker in het huidig weertje !!

Anders vind ik het een hele mooie configuratie!!! Maar heb dan ook een zwak voor de GLK!!

greetz!!

Comment

• Thx. Levering zal voor mei zijn.

Comment

• Productie van mijn wagen zal gebeuren tss 1-10 mei, levering de tweede helft van mei....

Comment

• Vind ik persoonlijk een hele knappe wagen,
              zeker voor een merdeces

ik hou wel van dat geblokt, gespierd uiterlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                Vind ik persoonlijk een hele knappe wagen,
                zeker voor een merdeces

ik hou wel van dat geblokt, gespierd uiterlijk
                Ik ook ;-). Productie staat op de planning voor begin mei, hoop dus dat dit zo zal blijven...

Comment

Ik ook ;-). Productie staat op de planning voor begin mei, hoop dus dat dit zo zal blijven...
                  dan word jij de eerste op het forum met een GLK ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                    dan word jij de eerste op het forum met een GLK ?
                    Denk van wel, wat ik op zich positief vind :-) Het is zeker geen wagen van dertien in een dozijn zoals mijn huidige wagen (3 touring) of de vele A4's, Insignia's, C-klasse's...

Het is natuurlijk een wagen met een heel uitgesproken design, waar je voor of tegen bent. Maar daardat je heb niet veel ziet kennen veel mensen deze wagen niet. Ik ben er ook maar toevallig bij uitgekomen, want had eerst iets heels anders in gedachten. Nu ze de wagen ondertss kennen zijn er veel collega's die ook interesse hebben, vooral omdat het eens iets anders is... Moet een percent gaan vragen bij MB denk ik

Comment

• Net nog eens naar de dealer gebeld. Mijn GLK zal midden mei bij hun op de parking staan. Dan enkel nog wachten op de platen wat afhankelijk van de leasing enkel dagen tot weken kan duren ;-)
                      Last edited by ; 27/04/2010, 19:26.

Comment

• Spannend Een GLK blijft echt een zalige designbom

Comment

Net nog eens naar de dealer gebeld. Mijn GLK zal midden mei bij hun op de parking staan. Dan enkel nog wachten op de platen wat afhankelijk van de leasing enkel dagen tot weken kan duren ;-)
                          Morgen zal mijn wagen er zijn, dus al de leasing wat wil meewerken zal ik er volgende week mee rond rijden

Comment

• Morgen middag wagen afvallen. Wat kunnen 6 maanden lang zijn. Doe ik nooit meer...

Comment

• kben benieuwd!!! Kverlang al om je foto's te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                kben benieuwd!!! Kverlang al om je foto's te zien
                                Eerste indrukken zijn alvast zeer positief. Zalig wagen om mee te rijden. Zeer comfortabel (waar mijn BMW meer sporty was) ondanks de 19 duims velgen en sportophanging. Voor zo'n wagen rijdt hij zoals een sedan en plakt op de weg, waar waarschijnlijk de sportophanging en pirelli P-zero's waarschijnlijk ook voor iets tss zitten. Al zeer positieve reacties gekregen, ook van mensen die eerst wat "minder" positief waren over mijn keuze. Zeer aangename motor die zich nauwelijks laat horen. Kwaliteit en afwerking zijn ook subliem, beter dan mijn 3 serie en volgens mij ook beter dan de C-klasse waar ik in het verleden eens mee gereden heb. Alles voelt solide aan en kwalitatief aan. De Comand is eveneens zeer gebruiksvriendelijk en uitgebreid. Veel uitgebreider dan de Business nav van mijn 3 serie die ik nu gewoon was. Er zit ook een spraakherkenning op die tot mijn verbazing werkt ;-). Hiermee bedoel ik dat het effectief doet wat je vraagt. ik heb al anders gezien, oa op de Lexus van mijn ouders. Je moet uiteraard de juiste commando’s kennen, maar er is een uitgebreid training programma dat je hiermee verder helpt. Had ook geen probleem met de Bleutooth en mijn HTC. Blijkbaar wil dit wel eens anders zijn. Had nog niet gereden met de handgeschakelde bak, maar hier kan ik tot op heden niets negaties over zeggen. Aangename bak, ook al zullen de meeste een automaat nemen op een MB. Het intelligent light system is ook super. Het is de eerste maal dat ik Xenon heb, wat al een groot verschil is, maar ook de extra features zijn de moeite. Ben enkel niet zo gek van de LED dagrijlichten. Nog een positief punt is de geluidsinstallatie. Deze is gewoon standaard en is naar mijn mening super. Stukken beter dan wat ik in mijn 3 serie had. Maat van mij heeft pas een A4 met een upgrade van de installatie en vindt deze zelfs niet zo goed als in mijn wagen.

Enkel minpunten;

Ik had in mijn 3 serie sportzetels en deze mis ik wel. De zetels in de GLK geven minder zijdelingse steun en ook aan de benen. Je zit er meer op dan dat je erin zit. Het stuur is zeer soepel maar ben toch iets meer voor het stuur gevoel in een BMW wat toch wat zwaarder is, maar dit zal wel gewenning zijn.

Maar tot nu toen een zeer tevreden MB klant. Ook van de afhandeling in de garage, Hermans in Hasselt, kan ik niets verkeerd zeggen. Voor de MB fans; In de showroom staat een Sterling Moss. Blijkbaar waren er 2 voor Belgie en die zijn beide gekocht door 1 van hun klanten. Die zelfde heeft ook nog 2 SLS AMG's gekocht (waarvan ook 1 in de showroom staat), ook 4!!!!! SLR's en 2 Maybach's....

Comment

• Foto's staan on-line;

Alvast een "teaser"
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vandaag gelijkaardige configuratie gezien maar dan een 320 CDI maar qua looks, sterk vergelijkbaar met de uwe en ie zag er goed uit en das nog licht uitgedrukt.

Ook zwart zelfde velgen maar wel met het lange opschrift op de achterklep

GLK 320 CDI 4 matic ;-)

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                      Vandaag gelijkaardige configuratie gezien maar dan een 320 CDI maar qua looks, sterk vergelijkbaar met de uwe en ie zag er goed uit en das nog licht uitgedrukt.

Ook zwart zelfde velgen maar wel met het lange opschrift op de achterklep

GLK 320 CDI 4 matic ;-)

greetz
                                      Dikke bak. Die opschriften zijn inderdaad veel te lang. Zelf zonder 4 matic erbij vond ik het een hele lap :-). Vandaar dat ik het eraf heb gelaten, veel mooier.

Comment

• weet er iemand of er op het amg pack ook een ander stuur zit?
                                        vond het std stuur nu niet echt fijn in de hand liggen...

Comment

prachtige wagen in mooie configuratie, begrijp niet dat je nog maar zo weinig ziet
                                          zeker en vast geen eenheidsworst, kijk hem nog altijd na als ik hem zie passeren

Comment

Working...
                                          X