Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk brengt Mercedes een alternatief uit voor de Citroen Berlingo/Peugeot Partner. Qua binnenruimte moet hij weinig onderdoen voor dit duo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
      Eindelijk brengt Mercedes een alternatief uit voor de Citroen Berlingo/Peugeot Partner. Qua binnenruimte moet hij weinig onderdoen voor dit duo.
      Ferdinand

Comment

Eindelijk brengt Mercedes een alternatief uit voor de Citroen Berlingo/Peugeot Partner. Qua binnenruimte moet hij weinig onderdoen voor dit duo.
        Duidelijk nog niet met een GLK gereden anders zou je dat verzekers niet zeggen maar ik bekijk dat positief hé, de berlingo en partner hebben veel praktische binnenruimte, das goed hé

greetz

Comment

Hoho, laat ons het ruimtewonder Vaneo niet vergeten, qua looks onovertroffen binnen het Mercedes-gamma!

Comment

• Hahaha de Vaneo!!! Wel grappig want meer en meer mensen komen er nu achter vragen.......

Juist nog een mooi wit exemplaar geleverd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
              Wat de Q5 betreft; deze gaat echt niet binnen budget vallen. Een A5 SB 136 PK is nu al stukken duurder dan een 163PK RWD van de GLK. Bij zowel MB en Audi zitten we in de hoogste fleet korting, enkel is deze fleetkorting met de bijkomende kortingen bij MB bijna 2x zo hoog als bij Audi.
              Vreemd bij mij net omgekeerd. Q5 is meer dan 100€ per maand goedkoper dan de GLK.

Comment

• Onder 'druk' van toekomstige wetgeving worden steeds meer nieuwe modellen uitgerust met dagrijverlichting. Dit zijn meestal LED's, vanwege hun zeer lage energieverbruik. Mercedes-Benz heeft onder meer de E- en S-Klasse er mee uitgerust, en daar komen nu de C- en GLK-Klasse bij.

Bij beide modellen is er één maar: het is onderdeel van het Intelligent Light System, dat voor 1988 euro op de optielijst staat. Dit systeem omvat ook xenon- en bochtenverlichting, waarbij de lichtbundel dynamisch wordt aangepast aan de gereden snelheid, weersomstandigheden en overig verkeer. De LED-jes worden in de voorbumper gemonteerd, ter hoogte van de mistlampen. In combinatie met dit pakket zijn ook de achterlichten met LED-jes uitgevoerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                  Vreemd bij mij net omgekeerd. Q5 is meer dan 100€ per maand goedkoper dan de GLK.

Dan heb jij toch meer korting gekregen bij Audi dan bij MB niet? Maandbedragen heb ik nog niet, maar ga ervan uit dat de goedkoopste wagen ook het laagste maandbedrag zal opleveren. Gaat het over de Q5 136 of 163PK?

Comment

Dan heb jij toch meer korting gekregen bij Audi dan bij MB niet? Maandbedragen heb ik nog niet, maar ga ervan uit dat de goedkoopste wagen ook het laagste maandbedrag zal opleveren. Gaat het over de Q5 136 of 163PK?
                    Q5 was 1023€ per maand de GLK 1164€ per maand. 48 maanden, 40.000 Km per jaar, zonder brandstof.
                    Was de Q5 in 136Pk uitvoering.

Comment

Q5 was 1023€ per maand de GLK 1164€ per maand. 48 maanden, 40.000 Km per jaar, zonder brandstof.
                      Was de Q5 in 136Pk uitvoering.

Is dit voor operationele leasing? Wel veel geld. Heb op directlease een GLK samengesteld met business pack, sport pack exterieur en interieur voor 48 maanden en 40K per jaar, dan kom ik op 1010 euo per maand. Dat is dan gewoon een prijs zonder enige vorm van onderhandeling...

Comment

Is dit voor operationele leasing? Wel veel geld. Heb op directlease een GLK samengesteld met business pack, sport pack exterieur en interieur voor 48 maanden en 40K per jaar, dan kom ik op 1010 euo per maand. Dat is dan gewoon een prijs zonder enige vorm van onderhandeling...
                        Full lease, alles in. Zomer/winterbanden, ..... Volgens mij tellen die 19" banden door en houden ze in de simulatie bij Directlease daar geen rekening mee.

Comment

Full lease, alles in. Zomer/winterbanden, ..... Volgens mij tellen die 19" banden door en houden ze in de simulatie bij Directlease daar geen rekening mee.
                          De banden kosten ongeveer 35 Euro per maand. Dat hebben ze me bij MB zelf gezegd toen ik mijn offerte heb laten maken.

Comment

• Mag ik vragen waarom jullie niet rechtstreeks leasen aan het merk zelf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Mag ik vragen waarom jullie niet rechtstreeks leasen aan het merk zelf ?
                              Bij mij gaat het over een firma wagen. Not my call. Maar inderdaad, bij MB hadden ze een simulatie gemaakt voor de wagen die ik zou willen. Daar zat ik aan een 850 EURO/maand all-in. Nog een stuk onder die 1100 euro van Swiebo dus, vandaar mijn reactie dat ik dit duur vind. Ik ga er wel vanuit dat het bij ons nog goedkoper gaat zijn, vermits we toch enkele honderden wagens hebben rond rijden in Belgie, laat staan in gans Europa.

Comment

• Wes, you have pm !

Comment

• Als alles goed gaat zal ik volgende maand een GLK 220 cdi RWD bestellen in de uitvoering zoals op bijgevoegde foto's.
                                  Belangrijkste opties: Star pack, Sport pack in en exterieur, Command navi, Verduisterde ramen, verwarmde zetels, donkere hemelbekleding.
                                  Enkel twijfel ik nog aan de kleur nl Obsidiaan zwart of Tenorietgrijs. De led's zoals op de foto's heb ik niet genomen vermits ik het verlichtings pack te duur vind en bovendien niet hou van die LED's vooraan. De achterlichten met de LED's vallen wel mee.
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 18/12/2009, 15:45.

Comment

• Tenorietgrijs en interieur. Enkel dat stuur zal wennen worden ;-)
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik ben erg trots op je zonder leds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        ik ben erg trots op je zonder leds
                                        Euh, dank u zeker. Vind het echt mooier met de gewone mistlampen...

Comment

Euh, dank u zeker. Vind het echt mooier met de gewone mistlampen...
                                          Goeie keuze, die leds vind ik ook zo slecht nog niet maar vind de GLK sowieso een hele knappe/stoere wagen!!! Heb de indruk dat ie beetje ondergewaardeerd wordt alhoewel nu zie ik ze toch nu en dan al verschijnen in het straatbeeld ... gelukkig maar!!

greetz

Comment

Working...
                                          X