Eindelijk brengt Mercedes een alternatief uit voor de Citroen Berlingo/Peugeot Partner. Qua binnenruimte moet hij weinig onderdoen voor dit duo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLK
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenEindelijk brengt Mercedes een alternatief uit voor de Citroen Berlingo/Peugeot Partner. Qua binnenruimte moet hij weinig onderdoen voor dit duo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenEindelijk brengt Mercedes een alternatief uit voor de Citroen Berlingo/Peugeot Partner. Qua binnenruimte moet hij weinig onderdoen voor dit duo.maar ik bekijk dat positief hé, de berlingo en partner hebben veel praktische binnenruimte, das goed hé
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenEindelijk brengt Mercedes een alternatief uit voor de Citroen Berlingo/Peugeot Partner. Qua binnenruimte moet hij weinig onderdoen voor dit duo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenWat de Q5 betreft; deze gaat echt niet binnen budget vallen. Een A5 SB 136 PK is nu al stukken duurder dan een 163PK RWD van de GLK. Bij zowel MB en Audi zitten we in de hoogste fleet korting, enkel is deze fleetkorting met de bijkomende kortingen bij MB bijna 2x zo hoog als bij Audi.
Comment
-
Onder 'druk' van toekomstige wetgeving worden steeds meer nieuwe modellen uitgerust met dagrijverlichting. Dit zijn meestal LED's, vanwege hun zeer lage energieverbruik. Mercedes-Benz heeft onder meer de E- en S-Klasse er mee uitgerust, en daar komen nu de C- en GLK-Klasse bij.
Bij beide modellen is er één maar: het is onderdeel van het Intelligent Light System, dat voor 1988 euro op de optielijst staat. Dit systeem omvat ook xenon- en bochtenverlichting, waarbij de lichtbundel dynamisch wordt aangepast aan de gereden snelheid, weersomstandigheden en overig verkeer. De LED-jes worden in de voorbumper gemonteerd, ter hoogte van de mistlampen. In combinatie met dit pakket zijn ook de achterlichten met LED-jes uitgevoerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk BerichtenVreemd bij mij net omgekeerd. Q5 is meer dan 100€ per maand goedkoper dan de GLK.
Dan heb jij toch meer korting gekregen bij Audi dan bij MB niet? Maandbedragen heb ik nog niet, maar ga ervan uit dat de goedkoopste wagen ook het laagste maandbedrag zal opleveren. Gaat het over de Q5 136 of 163PK?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenDan heb jij toch meer korting gekregen bij Audi dan bij MB niet? Maandbedragen heb ik nog niet, maar ga ervan uit dat de goedkoopste wagen ook het laagste maandbedrag zal opleveren. Gaat het over de Q5 136 of 163PK?
Was de Q5 in 136Pk uitvoering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk BerichtenQ5 was 1023€ per maand de GLK 1164€ per maand. 48 maanden, 40.000 Km per jaar, zonder brandstof.
Was de Q5 in 136Pk uitvoering.
Is dit voor operationele leasing? Wel veel geld. Heb op directlease een GLK samengesteld met business pack, sport pack exterieur en interieur voor 48 maanden en 40K per jaar, dan kom ik op 1010 euo per maand. Dat is dan gewoon een prijs zonder enige vorm van onderhandeling...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenIs dit voor operationele leasing? Wel veel geld. Heb op directlease een GLK samengesteld met business pack, sport pack exterieur en interieur voor 48 maanden en 40K per jaar, dan kom ik op 1010 euo per maand. Dat is dan gewoon een prijs zonder enige vorm van onderhandeling...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk BerichtenFull lease, alles in. Zomer/winterbanden, ..... Volgens mij tellen die 19" banden door en houden ze in de simulatie bij Directlease daar geen rekening mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenMag ik vragen waarom jullie niet rechtstreeks leasen aan het merk zelf ?
Comment
-
Als alles goed gaat zal ik volgende maand een GLK 220 cdi RWD bestellen in de uitvoering zoals op bijgevoegde foto's.
Belangrijkste opties: Star pack, Sport pack in en exterieur, Command navi, Verduisterde ramen, verwarmde zetels, donkere hemelbekleding.
Enkel twijfel ik nog aan de kleur nl Obsidiaan zwart of Tenorietgrijs. De led's zoals op de foto's heb ik niet genomen vermits ik het verlichtings pack te duur vind en bovendien niet hou van die LED's vooraan. De achterlichten met de LED's vallen wel mee.
Comment
-
Tenorietgrijs en interieur. Enkel dat stuur zal wennen worden ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ben erg trots op je zonder leds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenEuh, dank u zeker. Vind het echt mooier met de gewone mistlampen...
greetz
Comment
Comment