Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Beter:

alsjeblieft, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee

een ding dat 4x4 heeft en de ambities heeft door de modder te kunnen ploeteren moet hoog staan.

Comment

Ik vind het vet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Wat kleur en velgen kunnen doen hé...
        absoluut.

Maar als m'n pa er eentje koopt is het een zilvere met 17" vermoed ik.

Dus dat gaat even een lelijk ding worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          absoluut.

Maar als m'n pa er eentje koopt is het een zilvere met 17" vermoed ik.

Dus dat gaat even een lelijk ding worden
          Ocharme.

Mijn vader is ook zo, als hij iets in zijn hoofd heeft, kan je hem niet meer van iets anders overtuigen. Al goed dat hij nog een redelijk goeie smaak heeft dus...

Comment

Ik heb wel wat influenza als het over velgen gaat thuis...

Comment

Waarom moet ik bij het zien van deze persfoto's spontaan denken aan 'Blikken Doos' van 'In de Gloria'?

In het zwart vind ik hem dan wel mooi, maar de interieurs van de nieuwe Mercedessen vind ik maar niks (middenconsole veel te veel zwarte plastiek)..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Ocharme.

Mijn vader is ook zo, als hij iets in zijn hoofd heeft, kan je hem niet meer van iets anders overtuigen. Al goed dat hij nog een redelijk goeie smaak heeft dus...
                mijn vader heeft zich nergens op vastgepind, hij staat gewoon niet open voor andere merken, wil iets dat redelijk hoog zit, een ruime koffer heeft, 4x4 heeft, comfortabel is.... en nog niet zo lang geleden zijn daar ook nog zuinigheid en milieuvriendelijkheid als 2 heel belangrijke eisen bijgekomen.

Tsja, dan kom je bij dit ding uit hé

Comment

Bij Mercedes zijn ze niet goe bezig
                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

mercedes probeert hier te bewijzen dat lelijke autos ook verkopen .
                    en weet je wat ,ze gaan er nog in slagen ook !

Comment

I like it !

Wel eentje met sportpakket dan ..

Comment

Man man, wat een domme duffe bak.

Vanuit welke hoek ik hem ook zie, ik vind het oftewel een mottige verschijning, oftewel een duffe verschijning.

Nee, ik vind hem echt niet geslaagd Een X3 is mooier ( voor zover die al 'mooi' is )

Comment

'k vind hem vanuit sommige hoeken nog best meevallen, zeker in een donkere kleur..

anders..

interieur is nog tof, er zit alleszins meer 'warmte' in dan dat van een C

Comment

Wat een saaie 80's-bak.
                            Verbleekt compleet ten opzichte van de Volvo XC60 en de Audi Q5.

Comment

Mercedes dacht waarschijnlijk, als BMW succes kan oogsten door een lelijke X3 te maken, kunnen wij dat ook. Ik vind de GLK niet supermooi, maar het heeft wel iets.

Comment

Niet echt mijn ding, maar valt beter mee dan ik verwacht had...

Comment

Hmm, ik had ooit een foto gezien van een witte, en daar vond ik hem knap op.

Maar hier....

Nuja, zwart langs buiten, dikke velgen eronder, goede uitrusting en het is, net zoals een GL, een wagen die er wel mee door kan.

Maar de ML blijft de knapste

Comment

Gematigd positief, wil hem eerst irl zien
                                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Valt beter mee dan verwacht. De concept vond ik, zeker live, echt lelijk. Maar de serieversie komt minder geforceerd over, nog altijd zéér geforceerd maar toch al wat minder dan de concept. In 't zwart met grote velgen is 'ie zeker doenbaar. Op de tweede foto (achteraanzicht, beige metallic) lijkt 'ie keihard op één of andere Fiat.

Al bij al blijft 't (imo) een lelijke auto. Véél te hoekig (overdrijf anders een beetje...), verschrikkelijk interieur (en ik die dacht dat de C-klasse al 't dieptepunt had gemarkeerd).

Maar 'ie zal zeker aanslaan. En dat gun ik 'm, en Mercedes, wel.

Comment

superspeciaal, ik ben er écht weg van

die nostalgische retrolook... gecombineerd met state of the art benz technologie..

echt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

bloody hell

Ik laat er een X3 meteen voor staan... en dat meen ik

Comment

Working...
                                          X