Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
    Bij Leyssen in Bree & Geurts in Genk is het totaal geen probleem om een testrit aan te vragen. Ik heb een testrit gereden met een wagen bij Leyssen maar zij zijn dan ook mijn vaste garage. Ze kennen me goed en dat kan ook wel een verschil zijn. Misschien moet je je pas afgeven of zo en ben je beperkt dat een testrit van een uurtje of zo. Je moet het gewoon bespreken.
    Misschien eens terug gaan en met andere mensen praten, want gisteren was d'r daar maar eene man aanwezig (besparingen zeker )
    En anders eens in een andere Opel garage in de buurt gaan zien he.
    Trouwens, vond die verkoper ook niet echt de slimste
    Op alle vragen waren zen antwoorden "dat weet ik niet, moet ik eens navragen" of "dat weet ik niet, moet ik eens opzoeken".
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• effe heel iets anders.........

Heb net Moby op staan (hey ik ben 45, mag ik ook even :-) ) en 'Extreme Ways' schalt door de speakers. Dit is wel een nummer dat bij de Insignia past, beetje cool, dreigende, classy techno sfeertje....die ga ik even op een USB stick zetten om over een tijdje mee weg te rijden als ik hem ophaal bij de dealer :-)

Iemand anders een muziekje dat hij echt bij de Insignia vind passen?

Comment

• Deze namiddag stond ik geparkeerd op de zeedijk in Blankenberge.
        Een voorbijganger kwam spontaan vragen of hij de kofferruimte eens mocht zien. Zo kon hij zijn echtgenote overtuigen dat deze groot is.
        Ze waren ook volledig weg van de Insignia.
        Dit is echt een wagen die scoort en nog zal scoren.

Comment

• Leuke link om je wagen samen te stellen en met je kleur en velgen weg te rijden.

veel plezier!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ftielema Bekijk Berichten
            Leuke link om je wagen samen te stellen en met je kleur en velgen weg te rijden.

veel plezier!!
            Wist niet dat dit bestond.........................
            FF een vraagje: rijd er al iemand rond met het "park -expert" systeem, ben benieuwd of dit systeem voldoet en hoe de extra sensoren op de bumpers eruit zien.
            Last edited by ; 08/03/2009, 21:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
              FF een vraagje: rijd er al iemand rond met het "park -expert" systeem, ben benieuwd of dit systeem voldoet en hoe de extra sensoren op de bumpers eruit zien.
              Is volgens de boekskes nog niet verkrijgbaar in België en Luxemburg.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Lees ook regelmatig dat er zijn die "park -expert " bestelde....kan dit namelijk nergens aanvinken op configurator, idem dito terugvinden in prijslijsten...ook niet op de duitse site.
                'T is nu toch te laat,... maar met een lengte van 4.9 meter kan dit een interessante optie zijn.

Grtn,

Comment

Lees ook regelmatig dat er zijn die "park -expert " bestelde....kan dit namelijk nergens aanvinken op configurator, idem dito terugvinden in prijslijsten...ook niet op de duitse site.
                  'T is nu toch te laat,... maar met een lengte van 4.9 meter kan dit een interessante optie zijn.

Grtn,
                  Als ge met eenen auto kunt rijden hebt ge al die snufjes niet nodig.
                  Parkeersensoren zijn vaak wel handig omdat je niet altijd een goed zicht rondom hebt.

Comment

• Foto's die ik gisteren bij Opel Buga in Sint-Truiden heb genomen staan hier

Staat ook een Opel GT tussen trouwens.

Comment

Grtn,
                      Ja,

Nu toch teruggevonden op www.opel.at (http://www.opel.at/contents/20081202...arkeersensoren )voor en achter = 500€ en park expert = 700€, je kan daar blijkbaar flexibeler aankleden. bv, de fel besproken metalen strips op bumper van de ST Edition kosten er 50€, elektrische kofferklep op Sport =500€, ...enz.

Grtn,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oasis Bekijk Berichten
                        WhN,

Bedankt voor je berichtje. Ik heb begin Feb. ook een 2.8 V6 (4x4) Cosmo besteld met de volgende opties:

AFL inclusief Bi-Xenon en Grootlichtassistent
                        Alarm
                        230 Volt aansluiting
                        Bandenspanningscontrole
                        Intro pakket Cosmo
                        Infinity Sound System
                        Park Expert
                        Schuif-/kanteldak
                        Quickheat verwarming
                        Kleur: Black Sapphire
                        Beige lederen bekleding (XGDR)

20 Inch velgen

Nu maar hopen hoe hij gaat bevallen..!
                        Dan hebben we zowat dezlfde wagen, ik heb alleen de sport en siena black, geperforeerd
                        En van opties heb ik alleen de trekhaak en het opel-eye niet, de rest heb ik. Park expert is hier (nog) niet verkrijgbaar dus die ook niet
                        Heb je al eens gereden met de 2.8T?
                        Last edited by WhN; 08/03/2009, 22:08.
                        Opel Insignia OPC
                        BMW X5 3.0i
                        Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          En tot slot vroeg ik ook nog aan de verkoper naar een testrit, maar blijkbaar laten ze die daar niet zo makkelijk doen Volgens de verkoper omdat het nogal een dure auto is.
                          Iemand hier die weet of er andere dealers zijn die makkelijker een testrit laten doen?
                          Via opel.be een testritaanvraag invullen... Vorig weekend gedaan, afgelopen woensdag opgebeld en vrijdag gereden...

Mvg,
                          =================
                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

Is volgens de boekskes nog niet verkrijgbaar in België en Luxemburg.

Heb ik dus in december (in Nederland) al besteld, 200 euro meerprijs bovenop het sensor pakket. Voor die paar centen kon ik dat niet laten, hou ik misschien m'n velgen netjes als m'n vrouw gaat parkeren.............ahum.

Comment

Foto's die ik gisteren bij Opel Buga in Sint-Truiden heb genomen staan hier

Opel in combinatie met Citroen ..........ga je in Ned. niet vinden.

Comment

Foto's die ik gisteren bij Opel Buga in Sint-Truiden heb genomen staan hier

Staat ook een Opel GT tussen trouwens.
                                Bedankt voor de foto's knight-rider

Die ST in Black Sapphire is anders ook niet slecht

Precies nog mooier dan Technical Grey of Metro?
                                Ik zal hem toch een keertje in real life moeten zien om de kleur te vinden die het beste bij me past.
                                Last edited by ; 08/03/2009, 22:27.

Comment

Opel in combinatie met Citroen ..........ga je in Ned. niet vinden.
                                  Is niet dezelfde garage zunne louisrr.
                                  De foto's van de Opels komen van Opel Buga in Sint-Truiden.
                                  De Mitsubishi Lancer en de Citroën's komen van CiMaMotors iets verder.
                                  Die laatste was spijtig genoeg gesloten, vandaar enkel foto's door het glas genomen.

Comment

Is niet dezelfde garage zunne louisrr.

Oh, leek me ook al sterk, nacht-rijder.
                                    FF weer wat anders, wat lees ik in de optielijst:

"Lederen Bekleding 'Siena' zwart of beige (alleen zitdelen)"

.........alleen ZITDELEN? Is de rest van de stoelen van plastic? Ga je toch niet menen voor een meerprijs van 2000 of 3000 (geperforeerd) euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                                      Ik was vanmiddag even onderweg in Belgie, kleine omweg gemaakt via Bree en bij Opel dealer Leyssen even gaan kijken, nieuwsgierig door de foto's/verhaal van poster Jackie74.

Eerste keer dat ik de ST in het echt zag, verdumme, mooie bak, erg mooie bak en lang niet zo plomp als de vectra station. Had ik dan toch.......:-( :-)....

De zon stond wat ongunstig, tegenlicht, de vier kleuren die er stonden waren wat moeilijker te zien: Metro, T.Grey, Zwart en 1 in pannacotta. Moet toch zeggen dat ik die bruin/warm grijze Technical Grey toch nog steeds de mooiste vindt. Metro viel mij erg tegen op de Insignia. Alsof Metro het beter doet op een auto met scherpere lijnen en vouwen. Ik had zelf metro op mijn Signum en vindt dat nog steeds een heel mooie kleur voor de signum.
                                      Dan delen we niet dezelfde mening. Ik ben vanaf het begin voor de Metro kleur gegaan. Ik had het geluk dat er op het autosalon een ST stond in de kleur Metro. Mijn eerste indruk toen was dat hij mij wat tegenviel. Veel te licht maar hoogstwaarschijnlijk door de belichting aldaar. Dan toch maar bij bestelling beslist om mijn ST in de kleur Metro te bestellen. Vrijdag & zaterdag dan de ST in de kleur Metro bij Leyssen gezien. En ik moet zeggen, heb geen spijt van mijn keuze. Geweldige kleur op de ST. Je ziet de kleur veranderen afhankelijk van de zoninval. Schitterend gewoon.
                                      Ikzelf ben totaal niet te vinden voor de Insignia in Technical grey of wit. Is voor mij te simpel.
                                      Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening want anders reden we allemaal in de kleur Metro of Technical Grey of wit rond .
                                      Iedere eigenaar zal zijn kleur wel het mooiste vinden en dat is ook mijn mening. Als je maar zelf je eigen gekozen kleur graag ziet .

Comment

Oh, leek me ook al sterk, nacht-rijder.
                                        FF weer wat anders, wat lees ik in de optielijst:

"Lederen Bekleding 'Siena' zwart of beige (alleen zitdelen)"

.........alleen ZITDELEN? Is de rest van de stoelen van plastic? Ga je toch niet menen voor een meerprijs van 2000 of 3000 (geperforeerd) euro.
                                        Het is algemeen geweten dat alleen de zitvlakken bij lederen zetels van echt leder zijn. Het ruggedeelte is meestal gemaakt van nepleder daar de rug minder te verduren heeft gedurende de tijd. Anders zou het gewoon vééél te duur worden. Dan zou je geen 2000 of 3000 euro moeten betalen maar 3000 of 4000 euro.

Comment

• Vind het alsnog een berg geld voor een paar stukjes leer. Ik had m'n Insignia in eerste instantie met leer besteld. Heel toevallig zat ik die week achterin (leren bekleding) bij een familielid. Het was toen rond de nul graden.Deze BMW heeft achterin (uiteraard) geen stoelverwarming ........... wat was dat koud. Heb toen maar van het leer afgezien en ben lekker voor de standaard stoffen sportstoelen gegaan.

Comment

Working...
                                          X