Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Gallardo LP560/4
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenErg gemengde gevoelens hier...
Hij kijkt nu zo onnozel vind ik. De achterkant vind ik ook niet echt een verbetering...
De velgen staan hem wel goed, maar liever een gewone finish of antraciet.
En waarom wéér wit? Nu ben ik de hype serieus beu...
Velgen zijn braggel.
Maar voor de rest moet je nog ff wachten vooraleer je een opinie vormt. De bovenstaande pics zijn vanuit zeer slechte hoeken genomen. Was net hetzelfde met de Reventon .......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenWat is nu dat foutje in die voorbumper waar je het over had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenWit ben ik ook kotsbeu aan 't worden ... maar hij staat er ook in 't zwart
Velgen zijn braggel.
Maar voor de rest moet je nog ff wachten vooraleer je een opinie vormt. De bovenstaande pics zijn vanuit zeer slechte hoeken genomen. Was net hetzelfde met de Reventon .......
De voorkant, dat kan inderdaad nog wel eens veranderen want da's een slecht gezichtspunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLijkt me ook een achteruitrijcamera te zijn die daar boven op de kont postvat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenKijk eens naar de zijkant van de voorbumper, net voor de wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLijkt me ook een achteruitrijcamera te zijn die daar boven op de kont postvat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenSure, ik kan ook niet anders dan oordelen op basis van wat ik hier zie...
De voorkant, dat kan inderdaad nog wel eens veranderen want da's een slecht gezichtspunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtendat vijsje hadden ze idd beter kunnen wegwerken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenKijk eens naar de zijkant van de voorbumper, net voor de wielen.
edit: Ja dus.
Als ik me niet vergis hadden de eerste schetsen van de Gallardo dat ook.
En toen was de F430 er nog niet.
Comment
Comment