Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
    Zou er iemand eens zwarte BBS CH Black edition onder een risingblue Scirocco kunnen fotoshoppen?

Alvast bedankt
    alstublieft, zwarte velgen komen wel slecht uit op foto...maar je hebt allezins een idee hé

2015 BMW S1000R
    2010 Renault Clio RS Cup
    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Merci voor de moeite. Kvin het wel mooi. Ik overweeg er te kopen ipv de Interlagossen...

Comment

Merci voor de moeite. Kvin het wel mooi. Ik overweeg er te kopen ipv de Interlagossen...
        ferm zeker is komen tonen interlagossen zijn wel
        2015 BMW S1000R
        2010 Renault Clio RS Cup
        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Ziet er idd goed uit, doen

Derjuist nog een mooi detail gezien toen ik de mijne aan het kuisen was...
          Het VW logo in de koplampen
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De Interlagossen gaan niet weg zenne, ma kwil er echt zwarte velgen onder. Morgen even bellen voor de prijs, da zal het grootste twijfelpunt worden...

Komen tonen, of eens een cruiseke doen langst mooie baantjes met de VW's eh...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
              alstublieft, zwarte velgen komen wel slecht uit op foto...maar je hebt allezins een idee hé

nice !

Comment

• antraciet velgen

@ ice_ken of iemand anders die dit kan

Is het ook mogelijk dat je een fotoshop kan maken van een salsa rode scirocco met antraciet grijze mallory velgen.

kan mijn scirocco donderdag ophalen en mijn idee is om de velgen te laten poedercoaten.

alvast bedankt.

Comment

• Kga ze morgen bestellen in 18". Genoeg getwijfeld...

@Frederic 1983: zeker eens fotoke posten van je Rocco. In Salsarood zie je ze niet veel...

Comment

• Zaterdag een eindje meegereden met een Scirocco. Enigzins teleurgesteld over de harde vering en het luide afrolgeluid op grof wegdek van de te brede 18' velgen. De vergelijkbare Golf tdi reed zachter en geruislozer.

Comment

Kga ze morgen bestellen in 18". Genoeg getwijfeld...

@Frederic 1983: zeker eens fotoke posten van je Rocco. In Salsarood zie je ze niet veel...

hey zou je kunnen zeggen hoe je foto's van je pc hier kan plaatsen. zet niet zo vaak foto's op forums vandaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                        Zaterdag een eindje meegereden met een Scirocco. Enigzins teleurgesteld over de harde vering en het luide afrolgeluid op grof wegdek van de te brede 18' velgen. De vergelijkbare Golf tdi reed zachter en geruislozer.
                        Sportieve wagen is altijd harder geveerd dan de gemiddelde auto. Rolgeluiden konden beter vind ik ook.
                        2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                        2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                        2014 Opel Astra OPC
                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                          Zaterdag een eindje meegereden met een Scirocco. Enigzins teleurgesteld over de harde vering en het luide afrolgeluid op grof wegdek van de te brede 18' velgen. De vergelijkbare Golf tdi reed zachter en geruislozer.
                          Moet je eens met mijn mk2 meerijden dan hel je over in alle bochten. Die heeft pas zachte vering
                          sigpic
                          Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
                          Daily: Fiat 500S

Comment

• Deze morgen de BBS'en gaan ophalen, passen er heel mooi onder vindek. Kzal ze wel nog es goe moeten kuisen ;-)
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Deze morgen de BBS'en gaan ophalen, passen er heel mooi onder vindek. Kzal ze wel nog es goe moeten kuisen ;-)
                              Staat best wel strak
                              sigpic
                              Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
                              Daily: Fiat 500S

Comment

• Al 2 dagen op rij dat ik om kwart na 6 smorgens (en dat op een zaterdag en zondag) een witte passeer hier in Merksem, toevallig iemand van het forum?

Comment

Deze morgen de BBS'en gaan ophalen, passen er heel mooi onder vindek. Kzal ze wel nog es goe moeten kuisen ;-)
                                  Staat hem goed,een verlaging zou hem af maken.

Comment

Is dat 18" ?

Kan 19" hebben...

En een verlaging...

Comment

• Ja, deze zijn 18". Verlagen ga ik niet direct doen.

Comment

• mijn scirocco

hey ik ben nieuw hier.
                                        ik ben wel redelijk content met mijn scirocco maar toch wat minpuntjes.
                                        hier en daar wat plastiekerig geluid, en als ik rij hoor ik de vering vanachter ongelooflijk kraken.
                                        echt storend, en als je de gordel niet omdoet, dan klettert hij de hele tijd tegen zijkant.
                                        voor de rest nog alles ok, alleen wou ik nog wat meer power, je komt het te vlug gewend.
                                        by the way, hoe plaats ik foto's

Comment

Working...
                                        X