Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zaterdag een eindje meegereden met een Scirocco. Enigzins teleurgesteld over de harde vering en het luide afrolgeluid op grof wegdek van de te brede 18' velgen. De vergelijkbare Golf tdi reed zachter en geruislozer.
Zaterdag een eindje meegereden met een Scirocco. Enigzins teleurgesteld over de harde vering en het luide afrolgeluid op grof wegdek van de te brede 18' velgen. De vergelijkbare Golf tdi reed zachter en geruislozer.
Sportieve wagen is altijd harder geveerd dan de gemiddelde auto. Rolgeluiden konden beter vind ik ook.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Moet je eens met mijn mk2 meerijden dan hel je over in alle bochten. Die heeft pas zachte vering
hey ik ben nieuw hier.
ik ben wel redelijk content met mijn scirocco maar toch wat minpuntjes.
hier en daar wat plastiekerig geluid, en als ik rij hoor ik de vering vanachter ongelooflijk kraken.
echt storend, en als je de gordel niet omdoet, dan klettert hij de hele tijd tegen zijkant.
voor de rest nog alles ok, alleen wou ik nog wat meer power, je komt het te vlug gewend.
by the way, hoe plaats ik foto's
Comment