Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
    Wat voor iets is dit dat je moet verkopen eer de scirocco je wegbuddy word?
    ja ne opel corsa sport, 1.7 cdti 125 pk
    net twee jaar oud, full option kluerenscherm gps etc..... en staan 25.000 km op...
    is ongeval vrij enja doen em weg omdak egt die scirocco wou
    kweet et goe zot om na twee jaar ne andere wage ma wou egt scirocco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
      Zie topic: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40976

Bij deze zal ik je topic daar nog eens naar boven smijten
      ej merciekes makker
      das dus et geval waar ik nie van afgeraak e hahahahaha
      en ge zult wel gezien hebbe, das getrokke aan da kruispunt van nieuwdreef en laarsebaan e :p
      Last edited by ; 07/10/2009, 23:34.

Comment

Denk niet direct dat het aan de auto of de opties is dat het ligt maar eerder aan het feit dat een opel is en die mannen smijten deze tijden kortingen dat je bijna een nieuwe hebt voor de prijs van een okazie.
        Zelfde meegemaakt met mijn C2 maar heb geluk de vriendin pakt em over. Die Fransen geven ook verschrikkelijk veel korting op hun nieuwe zodat hun okaziemarkt ineen zakt. Nog meer dan Opel in dit geval.
        ja kreeg wel als uitleg bij de meeste meost em nu luchter zijn, dus minder zwaar van motor enzo, pakke we die direct over ma nu nie ale of kan zijn da da altijd uitleg was om mij af te wimpele e hahahade vetzakke
        ma wa zou ik er anders voor krijge? vind dees toch mooie prijs, zeker als ge weet da ik die corsa 24800 euro heb betaald.....
        Last edited by ; 07/10/2009, 23:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
          ma wa zou ik er anders voor krijge? vind dees toch mooie prijs, zeker als ge weet da ik die corsa 24800 euro heb betaald.....
          10000 is idd wel een koopje lijkt me. Hopelijk krijgt ge em snel verkocht!

Comment

ja kreeg wel als uitleg bij de meeste meost em nu luchter zijn, dus minder zwaar van motor enzo, pakke we die direct over ma nu nie ale of kan zijn da da altijd uitleg was om mij af te wimpele e hahahade vetzakke
            Alléé jong wat eikels zijn dat nu. 1.7/125Pk in een corsa is lekker gaan maar te zwaar toch niet. Ik zou dat daar ook in lepelen moest ik een corsa diesel kopen.
            Toen ik begin dat jaar bij de dealer was van mij pa zijn auto raade hij pas de corsa GSI of OPC af om later door te verkopen maar alle andere niet. Natuurlijk zal de 1.3/90PK waarschijnlijk wel de populairste motor zijn in dit geval. Vlot en voordelig.
            2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
            2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
            2014 Opel Astra OPC
            2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Alléé jong wat eikels zijn dat nu. 1.7/125Pk in een corsa is lekker gaan maar te zwaar toch niet. Ik zou dat daar ook in lepelen moest ik een corsa diesel kopen.
              Toen ik begin dat jaar bij de dealer was van mij pa zijn auto raade hij pas de corsa GSI of OPC af om later door te verkopen maar alle andere niet. Natuurlijk zal de 1.3/90PK waarschijnlijk wel de populairste motor zijn in dit geval. Vlot en voordelig.
              hahaha ja waar of nie ma hij is vandaag verkocht se egt dag kan nie meer stuk
              dus volgende week rijd ik nu wss me mijne sciroccooooo

Comment

• Proficiat
                Heb je chance dat het zo snel is gegaan...

Comment

hahaha ja waar of nie ma hij is vandaag verkocht se egt dag kan nie meer stuk
                  dus volgende week rijd ik nu wss me mijne sciroccooooo
                  Alléé proficiat met zowel de verkoop van de corsa als met het (bijna mogen) rondrijden van de scirocco.
                  We kunnen samen aftellen naar volgende week.
                  2014 Opel Astra OPC
                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Alléé proficiat met zowel de verkoop van de corsa als met het (bijna mogen) rondrijden van de scirocco.
                    We kunnen samen aftellen naar volgende week.
                    hehe tx ja volgende week vrijdag heb ik mijn afspraak om mijne scirocco te gaan hale dus, nog 7 dage wachte en aftelle se ga een lange week worde

Comment

hehe tx ja volgende week vrijdag heb ik mijn afspraak om mijne scirocco te gaan hale dus, nog 7 dage wachte en aftelle se ga een lange week worde
                      Ik heb enkel nog maar het woord van dat hij gaat geleverd worden volgende week. Hopelijk bellen ze mij in de week zodat ik tegen het weekend ook kan bollen. Het worden lange dagen en slapeloze nachten. Klinkt mss stom maar ik heb daar al wakker van gelegen sinds de 2 maand dat hij besteld is.
                      2014 Opel Astra OPC
                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Ik heb enkel nog maar het woord van dat hij gaat geleverd worden volgende week. Hopelijk bellen ze mij in de week zodat ik tegen het weekend ook kan bollen. Het worden lange dagen en slapeloze nachten. Klinkt mss stom maar ik heb daar al wakker van gelegen sinds de 2 maand dat hij besteld is.
                        haha i know the feeling
                        ja mij hebbe se al gebeld dus, hij staat al klaar en gereed in de garage ma gaan maandag of dinsdag toch nog is piepeloere se

Comment

haha i know the feeling
                          ja mij hebbe se al gebeld dus, hij staat al klaar en gereed in de garage ma gaan maandag of dinsdag toch nog is piepeloere se
                          Woehoew papieren zijn binnen ze verwachten de auto zelf morgen.
                          Tegen eind deze week weer een gelukkige scirocco eigenaar.
                          2014 Opel Astra OPC
                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

ej proficiat
                            ja ik vanaf donderdag 11 uur ben ek trotse rijder ervan hihi

Comment

ej proficiat
                              ja ik vanaf donderdag 11 uur ben ek trotse rijder ervan hihi
                              Ik ten vroegste vrijdag want donderdag kan ik er niet om door mijn werk en woensdag is te kort bij als ze hem morgen leveren.
                              2014 Opel Astra OPC
                              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Proficiat! Moet een zalig gevoel zijn.

De mijne wordt deze week in elkaar gezet. Dealer zei me dat ze hem begin november verwachten binnen te hebben. Hoeveel tijd zat er bij u tussen productie en levering? Kwestie van een idee te hebben... K'begin wat ongeduldig te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stella3000 Bekijk Berichten
                                  Proficiat! Moet een zalig gevoel zijn.

De mijne wordt deze week in elkaar gezet. Dealer zei me dat ze hem begin november verwachten binnen te hebben. Hoeveel tijd zat er bij u tussen productie en levering? Kwestie van een idee te hebben... K'begin wat ongeduldig te worden
                                  De mijne is geproduceerd week 39 en nu week 42 geleverd. Dus 3 weken zit er tussen. Volgens mij mag jij dus rekenen op week 45.
                                  Heb een afspraak en mag de mijne pas maandag om 16uur halen. Ze kunnen hem niet klaarzetten vrijdag (zoals ik wou) want vanaf donderdag tot en met zaterdag hebben ze ieder uur een afhaling van een nieuwe wagen en dat 8st per dag. Kunt gaan denken hoeveel auto's die mannen verkopen.
                                  2014 Opel Astra OPC
                                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• jij ook proficiat hé Fredje07, ze bouwen er goed vandoor zo te zien
                                    Zoveel te beter...

Morgevroeg moest ik nog eens bellen naar vw voor de juiste productieweek, hopelijk is het ergens begin december

Comment

• Juist gebeld naar VW en de "ongeconfirmeerde datum" is momenteel week 47, dus is momenteel al sneller dan verwacht

Comment

• Net mijn eerste ritje erop zitte en kan enkel maar zegge BANGELIJK voor al die nog moete wachten egt, geloof et of nie het is egt het wachten waard, pracht van auto

Comment

• bwa, je kan ook overdrijven

Vind de golf 6 meer z'n geld waard dan de scirocco.

Comment

Working...
                                          X