Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb daarstraks een witte gezien in Beveren (waas) wat een machine
    ik ben ook zeer geïntresseerd in de Scirocco, na de vele tests en positieve reacties hier zou ik er wel graag eens mee rijden.
    Kan je gewoon naar je VW-dealer gaan of sturen die je door naar Kortenberg?

Comment

• Ik heb het nieuws gekregen dat de mijne drie weken eerder is gebouwd dan voorzien en nu dus op transport zit. Tegen het einde van de maand zou ik em moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
        heb daarstraks een witte gezien in Beveren (waas) wat een machine
        ik ben ook zeer geïntresseerd in de Scirocco, na de vele tests en positieve reacties hier zou ik er wel graag eens mee rijden.
        Hangt er vanaf e. Als ze een demowagen hebben, dan kan je er mee gaan rijden. Indien niet, gaan ze er natuurlijk niet ene speciaal laten afkomen. Dan moet je naar Kortenberg. In Kortenberg hebben ze ook de meest voorkomende motorisaties (weliswaar mogelijk in een ander model).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
          Hangt er vanaf e. Als ze een demowagen hebben, dan kan je er mee gaan rijden. Indien niet, gaan ze er natuurlijk niet ene speciaal laten afkomen. Dan moet je naar Kortenberg. In Kortenberg hebben ze ook de meest voorkomende motorisaties (weliswaar mogelijk in een ander model).
          Maar daar krijg je hem ook maar een uurtje mee... Bij de dealer valt hier nog over te praten veronderstel ik

Comment

• Tja, om een auto te testen moet ik ni naar de zee rijden hoor Maar ik begrijp het wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
              Ik heb het nieuws gekregen dat de mijne drie weken eerder is gebouwd dan voorzien en nu dus op transport zit. Tegen het einde van de maand zou ik em moeten hebben.
              allee das heel goed laat iets weten als je hem hebt mvg verfaillie pascal

Comment

heb daarstraks een witte gezien in Beveren (waas) wat een machine
                In kortenberg staan er een stuk of 5/6.
                Waaronder:
                2.0 TDI DSG
                2.0 TSI DSG
                1.4 TSI manueel
                en 1.4 TSI DSG dacht ik

Ikzelf heb met de 1.4 TSI manueel en 2.0 TDI DSG gereden.
                Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                  Waaronder:
                  2.0 TDI DSG
                  2.0 TSI DSG
                  1.4 TSI manueel
                  en 1.4 TSI DSG dacht ik

zijn er eigenlijk voorwaarden aan verbonden om een testrit te krijgen?
                  Mij hebben ze proberen wijsmaken dat je hem niet zou mee krijgen onder de 23 Maar gezien jouw leeftijd...

Comment

• 1.4 TSI en 2.0 TDI niet onder de 23? De 2.0 TSI tot daar aan toe ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                      Waaronder:
                      2.0 TDI DSG
                      2.0 TSI DSG
                      1.4 TSI manueel
                      en 1.4 TSI DSG dacht ik

oke thanks! kzal is gaan horen bij de dealers hier in de buurt en anders Kortenberg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        1.4 TSI en 2.0 TDI niet onder de 23? De 2.0 TSI tot daar aan toe ..
                        Nja kzeg het,waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om een testrit te versieren voor me
                        Ok er zijn (nog) niet echt koopplannen (vooral wegens te weinig centjes ) maar dan nog...

Comment

• Om de nieuwe GTI te testrijden moet je inderdaad ouder als 23 zijn...
                          Ik ga mijne van het weekend bestellen, en krijg dan ook nog een testrit met de nieuwe GTI.
                          Maar inderdaad, ze vroegen me hoe oud ik ben

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                          Nja kzeg het,waarschijnlijk hadden ze gewoon geen zin om een testrit te versieren voor me
                          Ok er zijn (nog) niet echt koopplannen (vooral wegens te weinig centjes ) maar dan nog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                            Om de nieuwe GTI te testrijden moet je inderdaad ouder als 23 zijn...
                            Ik ga mijne van het weekend bestellen, en krijg dan ook nog een testrit met de nieuwe GTI.
                            GTI = 210 pk, ok dat ze het dan nie toelaten onder de 23 vr de 2.0TSI ook bij de scirocco. Maar voor nu pakweg de 1.4TSI 122 of de 160 Ik rijd nu ook rond met 136pk hoor jongens

Comment

Dus, stel (STEL ), ik wil me morgen een GTI gaan bestellen voor mijn 20e verjaardag.., dan krijg'k zomaar een nee omdat'k geen 23 ben?
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

oke thanks! kzal is gaan horen bij de dealers hier in de buurt en anders Kortenberg

ik ben net terug van een gesprek je met de vw-dealer in Sint - Niklaas heel vriendelijke mensen en ik heb een testrit gekregen voor de 1.4 TSI 160pk in kortenberg. de verkoper zei wel dat het eventueel kon dat ik een piloot meekreeg maar normaal gezien was da ni het geval. ze checke eerst iets op pc?

ik ben is benieuwd verslag volgt!

Comment

onder de 23 nie?
                                  ik heb toch nen testrit ze :p maja hij is dan ook al besteld ook!
                                  en de testrit lag al vast voor de bestelling

PS: volgens de verkoopster zag ik er nen goeien jongen uit...
                                  Last edited by ; 11/06/2009, 16:52.

Comment

• "comming in august?"
                                    "I'm comming every day"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                      "comming in august?"
                                      "I'm comming every day"
                                      das met een u'tje in uw geval

Comment

• de mijne is op transport naar belgie nog twee weken geduld eindelijk grtjs pascal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                          zijn er eigenlijk voorwaarden aan verbonden om een testrit te krijgen?
                                          Mij hebben ze proberen wijsmaken dat je hem niet zou mee krijgen onder de 23 Maar gezien jouw leeftijd...
                                          Ge moet een rijbewijs hebben
                                          Ze deden aanvankelijk inderdaad moeilijk over mijn leeftijd, maar ne andere gast van de balie zei, "Zijde gij da met die Clio rs?". Ik zei ja. "Ok ok, laat hem maar rijden die auto heeft 200 pk dus kan hij die 140 pk en 160 pk ook wel aan". En ge moet een beetje goed overkomen natuurlijk

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                          Ge moet het een beetje goed aanpakken he, nie in uw training met sloefen afkomen bij wijze van spreken In principe kunnen ze u weigeren maar dat lijkt me wel sterk, gewoon een beetje pushen en uw interesse in de wagen tonen.
                                          Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

Working...
                                          X