Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is precies een mooie VW (nog niet IRL gezien) , maar wel een dure... :s
En dan zeggen ze dat BMW duur is ???
Voor 28.000 euro heb je een BMW 120D met M-pack en nog enkele opties....
Het ging er mij dan ook niet om , dat ik iedereen een BMW wil aansmeren, het ging erom dat iedereen altijd melkt dat BMW (TE) duur is... maar deze Sirocco is dus even duur of zelfs duurder...
Voor toch een "lager" gequalificeerde badge ....
Niet dat ik er om maal....
Het is precies een mooie VW (nog niet IRL gezien) , maar wel een dure... :s
En dan zeggen ze dat BMW duur is ???
Voor 28.000 euro heb je een BMW 120D met M-pack en nog enkele opties....
mm volgens de bmw-site kost een 120d zonder enige optie al 27400 euro of ben ik mis?
Het ging er mij dan ook niet om , dat ik iedereen een BMW wil aansmeren, het ging erom dat iedereen altijd melkt dat BMW (TE) duur is... maar deze Sirocco is dus even duur of zelfs duurder...
Ja ik begrijp je punt wel, maar volgens mij positioneert VW de Scirocco dan ook meer als een trendy premium hatch à la Audi A3, BMW 1, Volvo C30 enz. en dan valt hij heel goed mee van prijs vind ik, als je ziet wat je voor €28.000 bij een van deze concurrenten krijgt...
?
Dat vind ik nu net een beetje het nadeel aan BMW, iedereen wil er precies een. En vele liefhebbers ervan kunnen of willen precies niet inzien dat er ook nog andere goede concurrenten zijn. Maar ik geef toe, ik ben ook fan hoor.
Ja ik begrijp je punt wel, maar volgens mij positioneert VW de Scirocco dan ook meer als een trendy premium hatch à la Audi A3, BMW 1, Volvo C30 enz. en dan valt hij heel goed mee van prijs vind ik, als je ziet wat je voor €28.000 bij een van deze concurrenten krijgt...
Das idd waar, al vind ik 28.000 € ook wel aan de iets duurdere kant. Ik had verwacht dat hij qua startprijs vergelijkbaar zou zijn met de GTI V. Dus vanafprijs €25.000 - € 26.000.
Maar goed, het is en blijft een fantastische wagen, die zijn prijs wel waard is!
I love the 2.0 TFSI
?
Dat vind ik nu net een beetje het nadeel aan BMW, iedereen wil er precies een. En vele liefhebbers ervan kunnen of willen precies niet inzien dat er ook nog andere goede concurrenten zijn. Maar ik geef toe, ik ben ook fan hoor.
Dat het hier stikt van de badgebuyers dat wist ik al langer.
Dank voor deze bevestiging
Serieus, een 1 serie rijdt de beste in zijn klasse, maar als de sirocco me zou bevallen en hij rijdt ook, zou ik die prefereren boven een wagen waarvan ik er alle dagen 100 zie ( bij manier van spreken )
Das idd waar, al vind ik 28.000 € ook wel aan de iets duurdere kant. Ik had verwacht dat hij qua startprijs vergelijkbaar zou zijn met de GTI V. Dus vanafprijs €25.000 - € 26.000.
Maar goed, het is en blijft een fantastische wagen, die zijn prijs wel waard is!
I love the 2.0 TFSI
Switcher
Jamaja ff nuanceren eh
Een 2.0 TSI zonder opties is er al vanaf €26.633 ongeveer dus dat valt goed mee, vergelijkbaar met een GTI. Even wat vergelijkingsmateriaal: een BMW 1 sporthatch met vergelijkbaar vermogen in benzine, dus een 120i met 170 pk moet al €26.600 zonder opties kosten
Voor €33 meer heb je een Scirocco met de heerlijke turbogeblazen 2.0 TSI en 30 pk meer
Dat het hier stikt van de badgebuyers dat wist ik al langer.
Dank voor deze bevestiging
Serieus, een 1 serie rijdt de beste in zijn klasse, maar als de sirocco me zou bevallen en hij rijdt ook, zou ik die prefereren boven een wagen waarvan ik er alle dagen 100 zie ( bij manier van spreken )
Lees maar eens wat reviews, de Scirocco zou (een van ) de beste FWD('s) in zijn klasse zijn. Hij moet ongeloofelijk goed rijden naar verluid.
Comment