Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er ook in het zilver knap uit Vind wel die sensoren niet mooi op de achterbumper

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Vind dat rood toch wel veel mooier dan deze zilveren zunne.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Ziet er ook in het zilver knap uit Vind wel die sensoren niet mooi op de achterbumper

pfoeh!!!

zo'n knappe kar op de fotos... en opeens die kont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
          pfoeh!!!

zo'n knappe kar op de fotos... en opeens die kont
          't is toch niet den eerste keer dat ge die kont ziet.
          Die staat toch ook al op eerdere foto's.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ok, zo is hij weer behoorlijk... lelijk

het zit goed: de ene keer lelijk, de andere keer bloedgeil... dat zijn eigenlijk de goei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              't is toch niet den eerste keer dat ge die kont ziet.
              Die staat toch ook al op eerdere foto's.
              kont staart er zeker op. Maar messtal verbloemd of met extra licht. Maar nog nooit zooooo lelijk!

Comment

• Is dees kont beter dan ?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Mooie wagen. De eerste echt mooie wagen van VW in ... ik weet al niet meer hoeveel jaren maar het zijn er héél veel.

Design is niet helemaal foutloos, kont lijkt inderdaad een beetje te plat/breed. Enorm erg lijkt me dit niet en het zal idd van de foto/invalshoek afhangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Is dees kont beter dan ?

zwart slankt af, dus ja!

Comment

• wat ik een beetje lelijk vind is als je schuin vooraan kijkt:

dan wordt de auto boven de heupen wel héél smal naar achter toe :s!
                      bij de Volvo C30 vind je dat ook, 'k vind dat wel jammer..

helemaal vanachter gezien is dat dan weer knap, zo'n lekker dikke kont !
                      freude am fahren

Comment

• De kont mocht wel lager, maar we gaan niet zagen

Comment

• Begin mijn mening te herzien ... front lijkt me toch wel best de moeite zo:

Comment

• Op foto moest ik ook wennen, maar in 't echt klopt die kar écht als een bus. Zelfs de op foto zeer vaak "raar" overkomende kont (zoals op die zilveren hier bovenaan de foto), oogt in realiteit écht compléét geslaagd.

Als VW er voldoende van produceert (en wil produceren), gaat dit m.i. een succes zijn! Zéér te duchten concurrent voor de BMW '1 3-deurs hatchback en '1 2-deurs coupé, en ook voor de Audi A3 imo. En de Volvo C30.

I like it.

Comment

• Ik ben compleet gek van deze auto.

Ik hoop dat dit over een paar jaar mijn leasehokje wordt .

Comment

• Was er van de '1 3-deurs op 't moment dat ik moest bestellen géén LSE geweest, en ware de Scirocco 2.0 TDI170 met DSG en redelijk wat opties (leder, xenon, 18", HiFi, ...) zeker niet duurder dan een 120d 3-deurs met redelijk wat opties, én toen al beschikbaar ... dan had deze auto best wel veel kans gemaakt.

Comment

• Ik ben benieuwd naar de 4 motion mogelijkheden in de toekomst.

Dit met een 170pk TDI, gekoppeld aan een DSG-bak met 4-motion = .

En dan chippen .

Comment

• Oh ja, ik wil een witte of een rode.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Ik ben benieuwd naar de 4 motion mogelijkheden in de toekomst.

Dit met een 170pk TDI, gekoppeld aan een DSG-bak met 4-motion = .

En dan chippen .
                                      Geil.

De 2.0 TDI 170 is een parel van een motor. De DSG is dat ook. En de 4-Motion aandrijving, alhoewel niet helemaal een volwaardige 4WD, is dat uiteindelijk ook wel (en diene Haldex viel toch ook te modden tot een permanente 4WD, of vergis ik mij?).

Allemaal goei dingen samen. Kan niet mis gaan.

Comment

• Volgens Avantus is dat te modificeren naar constant 50/50 aandrijving.

Dan zou die kar zoooo geil zijn.

Comment

• TheSwede zou zeggen : al dat gedoe op een stomme tractordiesel. R36 it must be.

Ik kan 'm geen ongelijk geven. En dan een HGP biturbo'ke erop.

Oké, ik ga slapen, 'k begin te raaskallen.

Comment

Working...
                                          X