Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iPhone / iPod

Goed nieuws voor degene die een iPhone of iPod Touch hebben en de muziek daarvan via de Blue&Me willen beluisteren.
    Er is een nieuwe versie 5.4 uit van de Blue&Me software die kan gecombineerd worden met een USB adapter die er voor zorgt dat de nummers en playlists kunnen afgespeeld worden.
    Naar het schijnt zelfs inclusief de met DRM beveiligde nummers.
    De adapter is verkrijgbaar voor 89 euro.

Zie deze link voor degenen die een woordje Italiaans spreken.

Comment

• Lancia forum

In mijn delta wordt overal verwezen naar www.lancia.com voor vragen, maar op die site is volgens mij niets anders dan verkoopsgegevens te vinden. Of is er een ergens een verborgen forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk Berichten
        In mijn delta wordt overal verwezen naar www.lancia.com voor vragen, maar op die site is volgens mij niets anders dan verkoopsgegevens te vinden. Of is er een ergens een verborgen forum?
        Welkom op het forum Weer een Delta eigenaar. Nr 6 als ik mij niet vergis Jij kan ook altijd terecht in het topic over mijn auto (zie link). Welk type heb jij ? Ik heb inderdaad ook al enkele vraagjes gehad aan Lancia. Niemand kan mij een e-mailadres bezorgen (zelfs de dealer niet). Het enige wat je kan doen is Fiat (Lancia) Belgio opbellen in Brussel en dan verbindt men je door met Lancia (ik denk in Nederland want ik had telkens Hollandse meisjes aan de lijn).

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk Berichten
          Delta 1.6 mjet selectronic zwart
          - magic parking
          - instant nav
          - 17" velgen
          - verwarmde zetels
          - starlite sportzetels zwart
          - dubbele kofferbodem
          - techno pack
          levering begin augustus
          Hij is aangekomen in Antwerpen , nog enkele dagen geduld dus
          Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
          Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Delta oro, 1.6 JTD
            Kleur: Nero 601 (klinkt mooier dan ordinair zwart )
            Pack Techno (cruise control, licht-en regensensor, electrochrome achteruitkijkspiegel)
            Pack Infotainment (instant nav en Blue&Me)

Het is een leasing. Heb hem 1 maand, 2700 km.
            Voorheen een Alfa 147 en de delta is een pak comfortabeler, rustiger en groter.

Nu net een NAVTEQ kaart van Frankrijk gekocht, maar ik krijg ze niet aan de praat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk Berichten
              Delta oro, 1.6 JTD
              Kleur: Nero 601 (klinkt mooier dan ordinair zwart )
              Pack Techno (cruise control, licht-en regensensor, electrochrome achteruitkijkspiegel)
              Pack Infotainment (instant nav en Blue&Me)
              Het is een leasing. Heb hem 1 maand, 2700 km.
              Voorheen een Alfa 147 en de delta is een pak comfortabeler, rustiger en groter.
              Nu net een NAVTEQ kaart van Frankrijk gekocht, maar ik krijg ze niet aan de praat.
              Gefeliciteerd, mooie keuze. Nog veel plezier ermee NAVTEQ ja, de nagel van mijn doodskist De kaart moet via het bijgeleverde gratis nr. 00800..geregistreerd worden. De code die je daar krijgt moet je in het systeem inbrengen. Ik zoek eigenlijk iemand die dat boeltje kan kraken. Echt fout van Lancia om met die firma in zee te gaan. Had ik mijn TomTom maar gehouden verdorie
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Hij is aangekomen in Antwerpen , nog enkele dagen geduld dus
                Vrijdag geleverd , instant nav toch nog met benelux , europakaart 230 € bij dealer , vanaf produktie augustus is er een europakaart bij , maar ik kan niets zeggen want op mijn bestelbon staat benelux , verder zeer tevreden met de wagen , de selectronic is ideaal in de file ( geen koppelingspedaal en niet op de rem moeten duwen bij stilstand )
                Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

Vrijdag geleverd , instant nav toch nog met benelux , europakaart 230 € bij dealer , vanaf produktie augustus is er een europakaart bij , maar ik kan niets zeggen want op mijn bestelbon staat benelux , verder zeer tevreden met de wagen , de selectronic is ideaal in de file ( geen koppelingspedaal en niet op de rem moeten duwen bij stilstand )
                  Gefeliciteerd Dirk, het wachten is eindelijk beloond. Je zal tevreden zijn. Ik heb nu ook spijt dat ik die selectronic niet genomen heb. Zaterdag nog 3u in file gestaan in Hannover Dan denk je er wel even aan Ik heb ondertussen antwoord gehad van NAVTEQ (antwoord staat in "mijn auto" topic). Zij leggen de bal nu in het kamp van Lancia. Ik blijf het schandalig vinden. De prijs is toch al afgeslagen. Tegen mij hebben ze 289 euro gezegd bij de dealer. Ofwel wou men mij daar ook al oplichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Gefeliciteerd Dirk, het wachten is eindelijk beloond. Je zal tevreden zijn. Ik heb nu ook spijt dat ik die selectronic niet genomen heb. Zaterdag nog 3u in file gestaan in Hannover Dan denk je er wel even aan Ik heb ondertussen antwoord gehad van NAVTEQ (antwoord staat in "mijn auto" topic). Zij leggen de bal nu in het kamp van Lancia. Ik blijf het schandalig vinden. De prijs is toch al afgeslagen. Tegen mij hebben ze 289 euro gezegd bij de dealer. Ofwel wou men mij daar ook al oplichten
                    de 239 € is de inkoopprijs voor de dealer , aankoopfaktuur heeft hij laten zien , misschien bij navtec iets voordeliger , maar dan moet de software in de wagen nog wel aangepast worden maar dat doet hij gratis
                    Wie kan mij zeggen onder de Deltadrivers of er geen lichtje in de achteruitkijkspiegel moet branden s'nachts ?

Comment

de 239 € is de inkoopprijs voor de dealer , aankoopfaktuur heeft hij laten zien , misschien bij navtec iets voordeliger , maar dan moet de software in de wagen nog wel aangepast worden maar dat doet hij gratis
                      Wie kan mij zeggen onder de Deltadrivers of er geen lichtje in de achteruitkijkspiegel moet branden s'nachts ?
                      Goeie vraag, ik heb ook zo'n electrochrome binnenspiegel (of hoe dat ding ook mag heten) en ik zie s'nachts eigenlijk geen verschil. Een lampje heb ik ook nog niet zien branden Bij NAVTEQ, de producent nota-bene, is die SD-Europa zelfs helemaal niet verkrijgbaar. Heb vandaag nog eens een mail gestuurd om hun mijn bescheiden mening mede te delen

Comment

• Ik rij sinds kort ook met een nieuwe Delta, in vervanging van mijn Delta II HPE 1.9 TD die nu te koop staat .

Delta 1.6 MJet Oro Selectronic
                        Kleur Nero (zwart)
                        + Pack Eleganza (Techno, Infotainment, lederen interieur, ...)
                        + Xenon lichten
                        17" alu V-spaak velg zoals op de auto van mauri dus http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37099&page=5)

Instant Nav bij mij jammer genoeg ook nog enkel met Benelux kaart maar voor de rest voorlopig zeker tevreden (na een kleine 900 km).

Groeten,

metalfire

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalfire Bekijk Berichten
                          Ik rij sinds kort ook met een nieuwe Delta, in vervanging van mijn Delta II HPE 1.9 TD die nu te koop staat .
                          Kleur Nero (zwart)
                          + Xenon lichten
                          17" alu V-spaak velg zoals op de auto van mauri dus http://www.autoforum.be/showthread.php?t=37099&page=5)
                          Instant Nav bij mij jammer genoeg ook nog enkel met Benelux kaart maar voor de rest voorlopig zeker tevreden (na een kleine 900 km).
                          Groeten,
                          metalfire
                          Delta nr. 7 op het forum
                          Dat gaat hier zijn gang nogal
                          Gefeliciteerd metalfire. Goeie keuze. Veel geluk ermee

Comment

• Het gaat inderdaad niet slecht met de Delta's hier op het forum
                            Valt alleen maar toe te natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalfire Bekijk Berichten
                              Ik rij sinds kort ook met een nieuwe Delta, in vervanging van mijn Delta II HPE 1.9 TD die nu te koop staat .

Kleur Nero (zwart)
                              + Xenon lichten

Groeten,

metalfire
                              Gefeliciteerd metalfire , heb je de overheidspremie ontvangen wegens de lage uitstoot ?
                              (3 % op de aankoopprijs en 200 € voor de roetfilter enkel bij de selectronic versies)

Comment

• Ik ben op vakantie in Italië heeeeeeeeeeeeeel grote fan geworden van deze auto (daar zie je hem nl. heel vaak). Het is een design waar je wat moet aan wennen, maar ondertussen vind ik hem de allermooiste in zijn klasse! Een dikke thumbs up voor Lancia!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                  Ik ben op vakantie in Italië heeeeeeeeeeeeeel grote fan geworden van deze auto (daar zie je hem nl. heel vaak). Het is een design waar je wat moet aan wennen, maar ondertussen vind ik hem de allermooiste in zijn klasse! Een dikke thumbs up voor Lancia!
                                  Ah, een kenner

Comment

• Ben nu 2.5maand in bezit van mijn nieuwe delta,en wat een auto!rijd soepel en verbruik tss5a6l/100km.Heb de 1.6 mjet platino uitvoering
                                    met als opties kleur nero opaca-xenonkoplampen
                                    -bandendruksensor
                                    -verwarmde voorzetels
                                    -instant nav
                                    -hi fi bose
                                    -driving advisor
                                    -halfautomatisch parkeerhulpsysteem

nu moet alleen mijn instant nav worden vervangen(onder garantie) omdat deze problemen heeft met de bediening van de menu.soms ben ik 15min bezig voor een adres in te gegeven.slaagt van her naar der elke keer.maar blijft een top wagen!

grtz x-lite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door x-lite Bekijk Berichten
                                      Ben nu 2.5maand in bezit van mijn nieuwe delta,en wat een auto!rijd soepel en verbruik tss5a6l/100km.Heb de 1.6 mjet platino uitvoering
                                      met als opties kleur nero opaca-xenonkoplampen
                                      -bandendruksensor
                                      -verwarmde voorzetels
                                      -instant nav
                                      -hi fi bose
                                      -driving advisor
                                      -halfautomatisch parkeerhulpsysteem
                                      nu moet alleen mijn instant nav worden vervangen(onder garantie) omdat deze problemen heeft met de bediening van de menu.soms ben ik 15min bezig voor een adres in te gegeven.slaagt van her naar der elke keer.maar blijft een top wagen!
                                      grtz x-lite
                                      Nr. 8. Ik ga stoppen met tellen Gefeliciteerd x-lite en welkom op het forum. Hoe is uw ervaring met dat parkeerhulpsysteem? Heeft het echt zijn nut? Dat was destijds bij mijn bestelling nog niet verkrijgbaar

Comment

• het zijdelingsparkeren langs rechts gaat goed,maar langs links denk ik dat het niet gaat. moet ik is vragen binnekort aan de dealer.het meet de ruimte zelf en geeft dit aan op het display.hoef alleen gas en rem te gebruiken, sturen doe hij zelf.
                                        nog een vraagske.uw instructieboekjes is dat in het nederlands?mijne namelijk in het Frans.heb al gevraagd voor nederlans maar dat bestaat bijna niet hebbe ze mij daar gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door x-lite Bekijk Berichten
                                          het zijdelingsparkeren langs rechts gaat goed,maar langs links denk ik dat het niet gaat. moet ik is vragen binnekort aan de dealer.het meet de ruimte zelf en geeft dit aan op het display.hoef alleen gas en rem te gebruiken, sturen doe hij zelf.
                                          nog een vraagske.uw instructieboekjes is dat in het nederlands?mijne namelijk in het Frans.heb al gevraagd voor nederlans maar dat bestaat bijna niet hebbe ze mij daar gezegd.
                                          Het mijne is in het Nederlands. Jij hebt jouw auto misschien in Brussel of Wallonie gekocht? Men moet toch oppassen met die dealers hoor. Bij de aflevering van de Delta bv. had ik donkerblauwe vloermatten in de auto liggen. Er bestonden geen zwarte zei men mij. Toen ik bleef aandringen bestonden ze blijkbaar wel en kon ik ze kopen voor 89 euro Heb mij toen eens heel kwaad gemaakt en plotseling was het de poetser geweest die zich van kleur vergist had. Ik bedoel maar, toch maar uitkijken want ze maken je wijs wat ze willen. Vandaar ook mijn frustratie over die Europa SD. Heb gisteren nog een mail ontvangen van NAVTEQ dat zij er niks mee te maken hebben en dat Lancia het zo wil.

Comment

Working...
                                          X