Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Delta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Er zou nog een bijkomende uitrustingsversie komen (topversie)? En tegen 't eind van 't jaar zouden de zetels ook verbeteren? Iemand daar meer info over?
    Over verbeterde zetels heb ik nog niks gehoord, ik vind de huidige eigenlijk bijlange niet slecht.
    Men mag wel eens met betaalbare elektrische zetels (met geheugen) komen zonder er de verwarming te moeten bijnemen.

In Frankrijk is er wel een nog topversie boven de Platino: "Di Lusso".
    Ze hebben daar dan wel geen Argento versie.

Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk Berichten
    Edition 666 versie ?
    Nee, de 666 is niet te krijgen in de 2.0 Diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PowerBug Bekijk Berichten
      Over verbeterde zetels heb ik nog niks gehoord, ik vind de huidige eigenlijk bijlange niet slecht.
      Men mag wel eens met betaalbare elektrische zetels (met geheugen) komen zonder er de verwarming te moeten bijnemen.

In Frankrijk is er wel een nog topversie boven de Platino: "Di Lusso".
      Ze hebben daar dan wel geen Argento versie.

Nee, de 666 is niet te krijgen in de 2.0 Diesel.
      Wanneer wordt hij geleverd en welke uitvoering en opties heb je genomen ?
      Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
      Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk1 Bekijk Berichten
        Wanneer wordt hij geleverd en welke uitvoering en opties heb je genomen ?
        Post nr.297 pag.15 van dit topic
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Ik las er al in 2 artikels over, en in de hier hoger geplaatste quote van één of ander internetartikel staat 't ook. Ik vind de huidige zetels maar zozo. Ze bieden zeer weinig zijdelingse steun en de zitting vind ik te bol. De zetels in m'n vriendin haar Ypsilon vind ik beter zitten.

Oorspronkelijk geplaatst door PowerBug Bekijk Berichten
          Zetelverwarming kost vrij weinig, en éénmaal je dat wat gewoon bent ... is 't zalig. Dat staat bij mij zeer vaak op. 's Winters zo goed als continu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

ik vind het een saai dashbord, met al dat plastiekachtig chromé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Zetelverwarming kost vrij weinig, en éénmaal je dat wat gewoon bent ... is 't zalig. Dat staat bij mij zeer vaak op. 's Winters zo goed als continu.
              Het zou wel slecht zijn voor het zaad bij de man, omdat het zaad niet tegen de hoge(re) temperaturen zou kunnen.
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                ik vind het een saai dashbord, met al dat plastiekachtig chromé.
                Ik denk dat het dashbord dat jij hier toont in Belgie zelfs niet verkrijgbaar is.

Zo ziet het er toch al stukken beter uit

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Topmodel Lancia Delta geprijsd. (!!Nederlandse prijzen)

16 juli 2009 | Tekst: Nic de Boer
                  Lancia heeft de Delta Executive op de markt gebracht – het topmodel van de exclusieve Italiaan. Daaraan zijn nu ook prijskaartjes gehangen.

De Lancia Delta Executive is leverbaar met de 200 pk sterke 1,8-liter Di benzinemotor en de 190 pk sterke 1,9-liter Twin Turbodiesel. Die eerste kost 39.245 euro en de diesel is er voor 39.745 euro.
                  De Delta Executive gaat niet onopgemerkt voorbij. Hij is altijd uitgevoerd in een bronzen kleur en heeft een zwart glimmend dak. Verder zijn er tweekleurige 17 inch wielen en het Delta-logo op de auto is goudkleurig.
                  In het interieur is rijkelijk gebruikgemaakt van leder. Het zit tot op de bovenkant van het dashboard, waar het is afgewerkt met beige stiksels. Zaken als parkeersensoren, een gescheiden klimaatregeling, een navigatiesysteem en elektronisch geregelde schokdemping zijn standaard op de Delta-topper.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik moet Dami wel ergens gelijk geven hoor. In de zin van de 'luxe-feel' die ze bij Lancia zo graag willen meegeven, hadden die stukjes plastic wel van een mooiere kwaliteit nep chroom mogen zijn of nog beter, écht alumium/geborsteld weet ik veel wat soort metaal. Zeker met de prijzen in het achterhoofd met een paar opties bij

Comment

• Ik vind de kont waanzinnig lelijk

De wagen kan me in z'n geheel eigenlijk ook niks bekoren ...

Wel duidelijk dat het om een Italiaan gaat ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                          Ik moet Dami wel ergens gelijk geven hoor. In de zin van de 'luxe-feel' die ze bij Lancia zo graag willen meegeven, hadden die stukjes plastic wel van een mooiere kwaliteit nep chroom mogen zijn of nog beter, écht alumium/geborsteld weet ik veel wat soort metaal. Zeker met de prijzen in het achterhoofd met een paar opties bij
                          Ok, smaken verschillen en is de kwaliteit van de chroom niet van een Duitse wagen. Vergelijk toch de prijs van een full-option Delta maar eens met een full-option Duitser. Dan weet je het wel Na 5 maanden Delta rijden ben ik nog steeds erg tevreden met mijn keuze voor deze wagen de stukjes plastic ten spijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Ik denk dat het dashbord dat jij hier toont in Belgie zelfs niet verkrijgbaar is.

Zo ziet het er toch al stukken beter uit

Dan vind ik het nog teveel plastiek alu achtig, middenconsole is uit 2 stukken, waarom lieten ze dat niet in 1 geheel doorlopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                              Dan vind ik het nog teveel plastiek alu achtig, middenconsole is uit 2 stukken, waarom lieten ze dat niet in 1 geheel doorlopen?
                              Tja, smaken en geuren hé. De afwerking van een Italiaan is altijd wat minder geweest. De vooruitgang die ze de laatste jaren gemaakt hebben is echter fenomenaal

Comment

• Werkt bij jullie de car configurator op www.lancia.be ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chase Bekijk Berichten
                                  Werkt bij jullie de car configurator op www.lancia.be ?
                                  Neen, hier ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                                    Ik vind de kont waanzinnig lelijk
                                    De wagen kan me in z'n geheel eigenlijk ook niks bekoren ...
                                    Wel duidelijk dat het om een Italiaan gaat ...
                                    Ik vind de achterkant juist het meest geslaagde aan de auto.
                                    Eindelijk eens een auto die durft afwijken van alle andere eenheidsworst!

Als er niemand ooit durft afwijken van het "algemeen aanvaarde" dan zaten we nu nog met z'n allen in grotten en achter bizons te jagen...

Een dikke proficiat aan de Fiat Groep dat ze deze prachtige wagen dan ook nog eens een prijs geven die ver onder de "gevestigde" Duitse waarden zit!

Comment

Ik vind de achterkant juist het meest geslaagde aan de auto.
                                      Eindelijk eens een auto die durft afwijken van alle andere eenheidsworst!

Als er niemand ooit durft afwijken van het "algemeen aanvaarde" dan zaten we nu nog met z'n allen in grotten en achter bizons te jagen...

Een dikke proficiat aan de Fiat Groep dat ze deze prachtige wagen dan ook nog eens een prijs geven die ver onder de "gevestigde" Duitse waarden zit!
                                      Ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Mooi zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chase Bekijk Berichten
                                        Werkt bij jullie de car configurator op www.lancia.be ?
                                        Als je vanop de lancia.be site vertrekt werkt het inderdaad niet goed.
                                        Maar als je in een nieuw browservenster naar het adres http://www.lancianewdelta.be gaat, dan werkt het opeens wel.

Comment

• Bedankt voor de tip. Nu krijg ik tenminste al een auto te zien. Maar hoe kan je nu effectief de auto configureren? Ik zie onderaan wel een login veldje staan. Lukt configureren enkel mits registratie?

Comment

Working...
                                          X