Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
I like it. Ik houd van cabrio-rijden, en met een open M3 moet dat zo ongeveer dé droom zijn! 'Ie mag in Jerez zwart komen voor mij, met rood interieur.
Al zou ik twijfelen tussen deze cabrio en de limousine... die laatste heeft iets wat de coupé, en ook deze cabrio, niet hebben. Sommigen zullen zeggen "ja, een lelijke kont", maar ik heb 't over uitstraling. Enfin, smaken & kleuren...
M3
Koop dan ineens een SL55 die weegt toch bijna even veel
True, een SL 55 AMG (eerste facelift, niet hetgene dat we dra te zien gaan krijgen) staat nog 'n stuk hoger op m'n verlanglijstje. Maar die is ook wel een pak duurder, natuurlijk.
Persfotos konden inderdaad wat beter zijn. Wit is een kleur die op foto altijd minder uitkomt dan in het echt voor uw neus. BOvendien hadden ze beter een kontrasterende kleur genomen voor het interieur zoals zwart of rood. Tabaco vond ik niet een goede keus omdat het op wit minder uitkomt op een 3 series. Midden console moest in leder geweest zijn dus dat snap ik ook niet. Steek er een pianolakje op of een carbon leder vel en tis veel beter.
Somebody needs to be fired
De puzzel opmerking snap ik. Op fotos heb je dat veel met wit als je het kontrast wat teveel opvijzeld. In het echt valt dat wel een pak minder op. Nu is het vooral op een M3 wel druk met die bult in profiel, de intakes, de drukke bumpers. Met het dak toe is de coupe zowieso altijd de mooiste maar een cabrio beoordeel je met het dak open
I like it. Ik houd van cabrio-rijden, en met een open M3 moet dat zo ongeveer dé droom zijn! 'Ie mag in Jerez zwart komen voor mij, met rood interieur.
Al zou ik twijfelen tussen deze cabrio en de limousine... die laatste heeft iets wat de coupé, en ook deze cabrio, niet hebben. Sommigen zullen zeggen "ja, een lelijke kont", maar ik heb 't over uitstraling. Enfin, smaken & kleuren...
M3
Ja, de limousine heeft de neus van de 3 coupé. Misschien is het dat wat je ziet
Translation from are friends at Google: [But 420hp?]
(Fresh) Air Force
The summer is coming - and at BMW is already a suitable cooling unit in the starting blocks. At the Detroit Motor Show, the Bavaria open M3. With 420 hp, thick cheeks and the first seven-speed double-clutch gearbox in the world
They are M3 collector? Congratulations! A nice hobby. A little expensive, maybe. And very space intensive. Did still a double garage to the current M3 offer (coupe and sedan) to store dry, it must with the launch of the M3 convertible but was larger.
The corresponding target group can live with it and can be one of the toughest four-seater open look, ever in Germany on the wheels is made. The convertible combines the raw brutality of 420 hp and the enjoyment of a convertible with a folding metal roof. The latter know friends of the regular 3-convertibles already. The tin lid disappears when not in use in only 22 seconds behind the rear seats.
Foot dug: The V8 under the Power Dome will have large air vents with breathing air, the rest is pure M3. The bottom confident Power Dome on the hood resides a V8 beast, its full force only at extremely high speeds from the Brennräumen bruises. Like all other versions also M3 convertible buyers have 420 hp and a torque of 400 Newton metres to manage. That would be sufficient to 5.3 seconds with 100 km / h to be underway. Coupe drivers create the 0.4 seconds faster. Their athletes, however, also 230 pounds less drag. Here Karosserieversteifungen demand and the roof folding their toll.
The sorrow over the lost tenths likely to the rear seats but within narrow limits. Rear sit M3 is not a pleasure. At least not if the driver wants to have his fun. Missing even then the roof, it is not only the fund closely, but still very draughty.
Quick switch: With the Cabrio also witnessed the seven-speed double-clutch gearbox its world premiere course must also Fresh Air disciples not to the usual M3 driving dynamics systems forgo. The rear axle gear with the variable M Differential equipped, if necessary up to a 100-percent Sperrmoment building. She responds to the speed difference between the right and left rear, thus ensuring optimum traction on all road surfaces. Especially ambitious driver can on the MDrive button on the steering wheel several vehicle dynamics parameters individually configure, and the reactions of M3 their personal preferences. For motor control are three maps to choose from, well, the response of the selected Servotronic steering support.
Who convertible pounds despite a few tenths of savings will have to retrofit. The most attractive solution: The first seven-speed double-clutch gearbox in the world, the convertible to start in all versions M3 catchment holds. The "M DKG", the new system is the successor to the legendary SMG transmission, switching from 1996 to import best times.
Apart from seventh gear, the idea is not new. At VW and Audi for years can be a double-clutch gearbox (DSG) order - but only for significantly weaker engines. The benefits are not just for sports rider (no traction force interruption, eleven different driving programs) on the hand. With the M DKG shrinking consumption. Stately 0.5 litres less BMW promises in the use of the double clutch system. The price we all are guaranteed to stop the air. If he then announced. So far, there is also on this theme Munich nothing to report.
Persfotos konden inderdaad wat beter zijn. Wit is een kleur die op foto altijd minder uitkomt dan in het echt voor uw neus. BOvendien hadden ze beter een kontrasterende kleur genomen voor het interieur zoals zwart of rood. Tabaco vond ik niet een goede keus omdat het op wit minder uitkomt op een 3 series. Midden console moest in leder geweest zijn dus dat snap ik ook niet. Steek er een pianolakje op of een carbon leder vel en tis veel beter.
Somebody needs to be fired
De puzzel opmerking snap ik. Op fotos heb je dat veel met wit als je het kontrast wat teveel opvijzeld. In het echt valt dat wel een pak minder op. Nu is het vooral op een M3 wel druk met die bult in profiel, de intakes, de drukke bumpers. Met het dak toe is de coupe zowieso altijd de mooiste maar een cabrio beoordeel je met het dak open
edit groter formaat interieur
Pff idd... foto's X6 --> troosteloos landschap
FL 6 idem
bepaalde reeks 3 coupe idem,...
Vroeger waren die foto's echt Zoals de meeste merken die nu afleveren.
wit kan je niet zo goed manipuleren op fotos zoals andere kleuren e, rood vb kan je altijd iets mooier maken, maar glans op wit boosten is niet te doen
ik denk ook dat gta al staat de popelen om de nieuwe gearbox te testen in de cabrio
Who convertible pounds despite a few tenths of savings will have to retrofit. The most attractive solution: The first seven-speed double-clutch gearbox in the world, the convertible to start in all versions M3 catchment holds. The "M DKG", the new system is the successor to the legendary SMG transmission, switching from 1996 to import best times.
ik denk ook dat gta al staat de popelen om de nieuwe gearbox te testen in de cabrio
Who convertible pounds despite a few tenths of savings will have to retrofit. The most attractive solution: The first seven-speed double-clutch gearbox in the world, the convertible to start in all versions M3 catchment holds. The "M DKG", the new system is the successor to the legendary SMG transmission, switching from 1996 to import best times.
Comment