De 3.2 is nauwelijks sneller en heeft een minder leuk karakter. 't Is meer een cruiser, en dat willen we niet! Cruisen = pos
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT-S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWel, ik denk wel dat het een TT zal worden ! In februari 2009 althans..
Love that car so much..
Heb nu van de Mk II reeds met 3 verschillende gereden, 2.0 manueel, 2.0 S-tronic (deze prefereer ik), 3.2 S-tronic !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk in nog geen enkele, enfin toch niet van de laatste TT(In mijn geval bedoel ik MEEgereden)
Waarom niet de 3.2l S-Tronic? Voor de jaarlijkse taks enzo? Of....?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenheb er deze morgen op het salon weer een half uur staan op kwijlen
een welgemeende sorry aan de kuisploeg van Audi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat is uw functie op het salon?
ik hemel bepaalde modellen op en boost zo de verkoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenprofessionele kwijler
ik hemel bepaalde modellen op en boost zo de verkoop
Comment
-
Nice!
De zijschorten vind ik minder, een beetje te groot/vlak. Neusje, mjah. Eigenlijk vind ik die witte roadster zo op deze foto's niet zo bijster knap, de rode coupé ça va.
Ik vind een gewone TT met S-Line exterieurpack mooier.Dat (fantastische) bruine interieur met uitgebreid alu-pack en de belederde middenconsole
kan je ook op de gewone TT krijgen.
TT 3.2 quattro DSG S-Line >>> dit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNice!
De zijschorten vind ik minder, een beetje te groot/vlak. Neusje, mjah. Eigenlijk vind ik die witte roadster zo op deze foto's niet zo bijster knap, de rode coupé ça va.
Ik vind een gewone TT met S-Line exterieurpack mooier.Dat (fantastische) bruine interieur met uitgebreid alu-pack en de belederde middenconsole
kan je ook op de gewone TT krijgen.
TT 3.2 quattro DSG S-Line >>> dit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten3.2 is niet speels genoeg, dat V6 blok weegte te zwaar door in het vooronder. Dit heeft dan nog eens het nadeel dan wanneer je toch doorduwt én wel mooie prestaties levert dat je met een torenhoog verbruikt zit. Die 2.0 mét 200pk moet nog veel onderdoen voor zijn grotere broer, is zoveel lichter te besturen, verbruikt minder, kost (een pak) minder én kan je zo lekker sturen waar je hem hebben wil!
Comment
-
Oranje Boven! Audi TTS Roadster in Brussel
Rest van de foto's: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...ter-in-brussel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMisschien, maar 't zal verwaarloosbaar zijn, vermoed ik. En je krijgt er die prachtige zescilindersound bovenop.En ik vermoed dat 'ie goedkoper zal zijn ook. En DSG! Ik bedoel S-tronic.
dit is voor mij nl de grootste primeur .. de S-Tronic voor een dwars 4 cil gekoppeld aan de haldex quattro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMisschien, maar 't zal verwaarloosbaar zijn, vermoed ik. En je krijgt er die prachtige zescilindersound bovenop.En ik vermoed dat 'ie goedkoper zal zijn ook. En DSG! Ik bedoel S-tronic.
) ! En die 4 uitlaatjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenDe S-tronic komt ook op de TTS ..
dit is voor mij nl de grootste primeur .. de S-Tronic voor een dwars 4 cil gekoppeld aan de haldex quattro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten3.2 is niet speels genoeg, dat V6 blok weegte te zwaar door in het vooronder. Dit heeft dan nog eens het nadeel dan wanneer je toch doorduwt én wel mooie prestaties levert dat je met een torenhoog verbruikt zit. Die 2.0 mét 200pk moet nog veel onderdoen voor zijn grotere broer, is zoveel lichter te besturen, verbruikt minder, kost (een pak) minder én kan je zo lekker sturen waar je hem hebben wil!
De TT 3.2 rijdt zeer neutraal, da's helemaal geen Audi meer zoals we ze kennen: onderstuurd en onprecies in de bochten.
En net als je doorduwt is de 3.2 weinig gulziger dan de 2.0T, 't is de 4-pitter die duidelijk minder gulzig is als 't er gezapig aan toe gaat. Bij doorduwen moeten pk's ontwikkeld worden, en of dat nu in een atmosferische 3,2-liter gebeurt of in een aangeblazen 4-cilinder van 2 liter: verbruiken zullen ze.
Voor mij stoot deze TT-S de fantastische TT 3.2 niet van de troon.
Comment
Comment