Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT-S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    De 3.2 is nauwelijks sneller en heeft een minder leuk karakter. 't Is meer een cruiser, en dat willen we niet! Cruisen = pos

    Comment


    • #62
      Amai, wat een machine!
      Voor een 2liter zijn dat prestaties buiten categorie!
      Ongelofelijk dat ze dat klaarspelen, en normverbruik blijft idd binnen de perken!
      Ja, moest ik hier een koffertje staan hebben, ik zou het wel weten!

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Wel, ik denk wel dat het een TT zal worden ! In februari 2009 althans ..

        Love that car so much ..

        Heb nu van de Mk II reeds met 3 verschillende gereden, 2.0 manueel, 2.0 S-tronic (deze prefereer ik), 3.2 S-tronic !
        Ga je nu een TT kopen?? Gij weet ook niet wat ge wilt


        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Ik in nog geen enkele, enfin toch niet van de laatste TT (In mijn geval bedoel ik MEEgereden)

          Waarom niet de 3.2l S-Tronic? Voor de jaarlijkse taks enzo? Of....?
          3.2 is niet speels genoeg, dat V6 blok weegte te zwaar door in het vooronder. Dit heeft dan nog eens het nadeel dan wanneer je toch doorduwt én wel mooie prestaties levert dat je met een torenhoog verbruikt zit. Die 2.0 mét 200pk moet nog veel onderdoen voor zijn grotere broer, is zoveel lichter te besturen, verbruikt minder, kost (een pak) minder én kan je zo lekker sturen waar je hem hebben wil !

          Comment


          • #65
            Hoeveel zouden ze hiervoor durven vragen? De prijs van een S5 ongeveer? Aangezien de basisversies van deze 2 ook niet ver uit elkaar liggen qua prijs ..

            Comment


            • #66
              heb er deze morgen op het salon weer een half uur staan op kwijlen

              een welgemeende sorry aan de kuisploeg van Audi

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                heb er deze morgen op het salon weer een half uur staan op kwijlen

                een welgemeende sorry aan de kuisploeg van Audi
                Wat is uw functie op het salon?

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Wat is uw functie op het salon?
                  professionele kwijler

                  ik hemel bepaalde modellen op en boost zo de verkoop

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    professionele kwijler

                    ik hemel bepaalde modellen op en boost zo de verkoop
                    */me stuurt zijn cv op naar iedereen die iet of wat met het autosalon te maken heeft, want kwijlen kan hij ook*

                    Comment


                    • #70
                      *volgt dat voorbeeld *

                      kwijlen op droombakken en er dan nog voor betaald worden ook

                      Comment


                      • #71
                        Nice!

                        De zijschorten vind ik minder, een beetje te groot/vlak. Neusje, mjah. Eigenlijk vind ik die witte roadster zo op deze foto's niet zo bijster knap, de rode coupé ça va.

                        Ik vind een gewone TT met S-Line exterieurpack mooier. Dat (fantastische) bruine interieur met uitgebreid alu-pack en de belederde middenconsole kan je ook op de gewone TT krijgen.



                        TT 3.2 quattro DSG S-Line >>> dit

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Nice!

                          De zijschorten vind ik minder, een beetje te groot/vlak. Neusje, mjah. Eigenlijk vind ik die witte roadster zo op deze foto's niet zo bijster knap, de rode coupé ça va.

                          Ik vind een gewone TT met S-Line exterieurpack mooier. Dat (fantastische) bruine interieur met uitgebreid alu-pack en de belederde middenconsole kan je ook op de gewone TT krijgen.



                          TT 3.2 quattro DSG S-Line >>> dit

                          Maar ga je dan niet aan speelsheid inboeten zoals hierboven al gezegd? Door het zwaardere V6 blok.

                          Comment


                          • #73
                            Misschien, maar 't zal verwaarloosbaar zijn, vermoed ik. En je krijgt er die prachtige zescilindersound bovenop. En ik vermoed dat 'ie goedkoper zal zijn ook. En DSG! Ik bedoel S-tronic.

                            Comment


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              3.2 is niet speels genoeg, dat V6 blok weegte te zwaar door in het vooronder. Dit heeft dan nog eens het nadeel dan wanneer je toch doorduwt én wel mooie prestaties levert dat je met een torenhoog verbruikt zit. Die 2.0 mét 200pk moet nog veel onderdoen voor zijn grotere broer, is zoveel lichter te besturen, verbruikt minder, kost (een pak) minder én kan je zo lekker sturen waar je hem hebben wil !
                              Ja dit alles klinkt eigenlijk wel logisch

                              Comment


                              • #75
                                Fantastische bak... maar:
                                - haldex quattro?
                                - viercilinder geluid.
                                - de vier uitlaten.
                                - prijskaartje?

                                Wat dat betreft weet ik zeker dat de TT-RS -of hoe ze 'em ook moge noemen- meer mijn ding gaat zijn.

                                Comment


                                • #76
                                  Oranje Boven! Audi TTS Roadster in Brussel







                                  Rest van de foto's: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...ter-in-brussel

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Misschien, maar 't zal verwaarloosbaar zijn, vermoed ik. En je krijgt er die prachtige zescilindersound bovenop. En ik vermoed dat 'ie goedkoper zal zijn ook. En DSG! Ik bedoel S-tronic.
                                    De S-tronic komt ook op de TTS ..

                                    dit is voor mij nl de grootste primeur .. de S-Tronic voor een dwars 4 cil gekoppeld aan de haldex quattro

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Misschien, maar 't zal verwaarloosbaar zijn, vermoed ik. En je krijgt er die prachtige zescilindersound bovenop. En ik vermoed dat 'ie goedkoper zal zijn ook. En DSG! Ik bedoel S-tronic.
                                      Maar deze heeft ook DSG! Ik bedoel S-tronic () ! En die 4 uitlaatjes

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        De S-tronic komt ook op de TTS ..

                                        dit is voor mij nl de grootste primeur .. de S-Tronic voor een dwars 4 cil gekoppeld aan de haldex quattro
                                        Goed nieuws voor de S3 denk ik dan ! (of ben ik mis)

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          3.2 is niet speels genoeg, dat V6 blok weegte te zwaar door in het vooronder. Dit heeft dan nog eens het nadeel dan wanneer je toch doorduwt én wel mooie prestaties levert dat je met een torenhoog verbruikt zit. Die 2.0 mét 200pk moet nog veel onderdoen voor zijn grotere broer, is zoveel lichter te besturen, verbruikt minder, kost (een pak) minder én kan je zo lekker sturen waar je hem hebben wil !


                                          De TT 3.2 rijdt zeer neutraal, da's helemaal geen Audi meer zoals we ze kennen: onderstuurd en onprecies in de bochten.

                                          En net als je doorduwt is de 3.2 weinig gulziger dan de 2.0T, 't is de 4-pitter die duidelijk minder gulzig is als 't er gezapig aan toe gaat. Bij doorduwen moeten pk's ontwikkeld worden, en of dat nu in een atmosferische 3,2-liter gebeurt of in een aangeblazen 4-cilinder van 2 liter: verbruiken zullen ze.



                                          Voor mij stoot deze TT-S de fantastische TT 3.2 niet van de troon.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X