Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook opvallend is het opgegeven normverbruik: 7,9 liter bij de Coupé en 8 liter bij de Roadster. Als je weet dat de GTI met de 200pk-versie van deze motor ook een normverbruik heeft van 8 liter (wat ook al een mooie prestatie is).
Ok, je haalt die cijfers in de praktijk wel niet, maar 't onder de 10 liter moet haalbaar zijn. En da's toch straf voor een kar met 272pk.
'k Wou net vragen of er een handbak verkrijgbaar ging zijn.. gelukkig wel dus!
Het interieur is verder écht heel knap, mooie details overal. (soms misschien iets té overstyled, Audi wordt een beetje slachtoffer van hun eigen design denk ik soms. Dat laatste is zeker het geval met die belachelijke kerstverlichting aka LEDs)
Ook opvallend is het opgegeven normverbruik: 7,9 liter bij de Coupé en 8 liter bij de Roadster. Als je weet dat de GTI met de 200pk-versie van deze motor ook een normverbruik heeft van 8 liter (wat ook al een mooie prestatie is).
Ok, je haalt die cijfers in de praktijk wel niet, maar 't onder de 10 liter moet haalbaar zijn. En da's toch straf voor een kar met 272pk.
ik vind dit niet zo vreemd de techniek gaat er steeds op vooruit
Niet slecht, maar zo'n jammer interieur ... hyperknap afgewerkt, alleen die bovenste helft is dan zo'n brok plastiek dat ze op het geheel kwakken ... zonde.
Voor de rest ben ik er niet echt wild van.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment