Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT-S

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De nieuwe wallpapers vanop Audi.de

Last edited by ; 11/01/2008, 19:50.

Comment

Comment

Linkje met meer informatie: http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/tt/tts.html

Comment

Ook opvallend is het opgegeven normverbruik: 7,9 liter bij de Coupé en 8 liter bij de Roadster. Als je weet dat de GTI met de 200pk-versie van deze motor ook een normverbruik heeft van 8 liter (wat ook al een mooie prestatie is).
          Ok, je haalt die cijfers in de praktijk wel niet, maar 't onder de 10 liter moet haalbaar zijn. En da's toch straf voor een kar met 272pk.

Comment

Zalig... Die voorbumper lag me niet op de spyshots, maar nu vind ik hem echt knap. En 4 uitlaten staan hem ook wel. Knap!

Comment

'k Wou net vragen of er een handbak verkrijgbaar ging zijn.. gelukkig wel dus!

Het interieur is verder écht heel knap, mooie details overal. (soms misschien iets té overstyled, Audi wordt een beetje slachtoffer van hun eigen design denk ik soms. Dat laatste is zeker het geval met die belachelijke kerstverlichting aka LEDs)

Comment

De eerste bewegende beelden zijn ook uit:

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Zalige baantjes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom Bekijk Berichten
                    Ook opvallend is het opgegeven normverbruik: 7,9 liter bij de Coupé en 8 liter bij de Roadster. Als je weet dat de GTI met de 200pk-versie van deze motor ook een normverbruik heeft van 8 liter (wat ook al een mooie prestatie is).
                    Ok, je haalt die cijfers in de praktijk wel niet, maar 't onder de 10 liter moet haalbaar zijn. En da's toch straf voor een kar met 272pk.
                    ik vind dit niet zo vreemd de techniek gaat er steeds op vooruit

Comment

Hij staat op het salon, heb 'm zien staan

Comment

en ik kan er niet aan doen maar.... damn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          en ik kan er niet aan doen maar.... damn

Zie ik mij binnen enkele jaren wel nog in tweede hands kopen (vanuit Duitsland ofzo) .. Zalig cruisen (hoop ik althans) !

Comment

heeft ie quattro trouwens? want ik vind hier nergens specs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              heeft ie quattro trouwens? want ik vind hier nergens specs
                              Jep hij heeft quattro. Elk S of RS model van Audi heeft een quattro aandrijving

Er was ergens een foto van het interieur waar je het logo kon zien, boven het handschoenbakje..

Edit: Op deze foto kan je rechtsonder op de chrome-inleg het quattro-logo zien..

Comment

Deze wagen heeft altijd quattro én is te combineren met S-tronic !

My next ?

Comment

maar is het de "echte" quattro , haldex of torsen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Deze wagen heeft altijd quattro én is te combineren met S-tronic !

My next ?
                                    Dan kom je me toch eens halen éh

Het is zo'n prachkar

Comment

Wel, ik denk wel dat het een TT zal worden ! In februari 2009 althans ..

Love that car so much ..

Heb nu van de Mk II reeds met 3 verschillende gereden, 2.0 manueel, 2.0 S-tronic (deze prefereer ik), 3.2 S-tronic !

Comment

Niet slecht, maar zo'n jammer interieur ... hyperknap afgewerkt, alleen die bovenste helft is dan zo'n brok plastiek dat ze op het geheel kwakken ... zonde.

Voor de rest ben ik er niet echt wild van.
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Wel, ik denk wel dat het een TT zal worden ! In februari 2009 althans ..

Love that car so much ..

Heb nu van de Mk II reeds met 3 verschillende gereden, 2.0 manueel, 2.0 S-tronic (deze prefereer ik), 3.2 S-tronic !
                                          Ik in nog geen enkele, enfin toch niet van de laatste TT (In mijn geval bedoel ik MEEgereden)

Waarom niet de 3.2l S-Tronic? Voor de jaarlijkse taks enzo? Of....?

Comment

Working...
                                          X