Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat een verschijning idd!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

For sale: 108.000 euro en 580 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Hmmmm

Ik heb reeds een perfect beeld van hoe "mijn" GT-R er zou uitzien en dat heeft hier nog niet gestaan. Of het hier ooit zal staan is maar de vraag maar die van Nas zou er misschien wel eens dicht in de buurt van kunnen komen in de nabije (of niet zo nabije) toekomst.
        Ik zag juiste ergens een foto van die van NAS (enfin, ik vermoed dat toch aan de nummerplaat te zien ) in uw garage.. hij past in ieder geval al .

Comment

• Zwitzer Nissan GT-R.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Video: Audi R8 V10 versus Nissan GT-R
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• TJa, daar sta je dan met die Audi van een ton duurder

Comment

• 2 keer liever de GT-R als de R8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Oeh, nice, check de V10 op 5:32

Comment

• Ja dat beweegt een beetje hee.. wel mooie sound. Maar de Nissan ook hoor.
                    Dit is beeld dat mij bijbleef, shit die Audi is duur
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Ja dat beweegt een beetje hee.. wel mooie sound. Maar de Nissan ook hoor.
                      Dit is beeld dat mij bijbleef, shit die Audi is duur
                      Nederlandse prijzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        2 keer liever de GT-R als de R8
                        ikke niet.

Comment

• Ik ook niet

Comment

• Geef mij maar 2 GT-R's in de plaats van 1 R8!

Een R8 V10 met enkele kleine opties is dubbel zo duur als de GT-R

Liever 2 van die dan kan ik eentje aan één van mijn maten geven en hebt ge altijd fun met 2

Comment

• Mijn gedacht zeg.. die Audi is van goud zeker.. arme drommels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                Geef mij maar 2 GT-R's in de plaats van 1 R8!

Een R8 V10 met enkele kleine opties is dubbel zo duur als de GT-R

Liever 2 van die dan kan ik eentje aan één van mijn maten geven en hebt ge altijd fun met 2
                                Mag ik uwe maat dan zijn Nas?

Comment

• Als Audi-liefhebber moet ik toch zeggen dat ik dat japans monster meer en meer begin te adoreren... en ja...die prijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Mag ik uwe maat dan zijn Nas?
                                    Damn het gaat me geld kosten, om eindelijk eens ne kameraad te hebben

Comment

• Als je puur naar prestaties kijkt, is deze GT-R gewoon niet te kloppen, zeker voor zo'n prijs.

Nissan heeft in feite de nieuwe standaard gezet ipv Porsche. Wie op circuit een Gt-R wil kloppen, zal ten eerste met iets zeer strafs moeten afkomen en ten tweede een goede chauffeur moeten zijn...

Op Chambley ga ik toch een paar copilootrondjes vragen Nas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Op Chambley ga ik toch een paar copilootrondjes vragen Nas
                                        Wilt ge hem eens bollen jah? Ik ben Nas zijne nieuwe maat!!!

Comment

• En den eerste die hier een homofiele opmerking over maakt stamp ik tegen zijn kloten!

Comment

Working...
                                          X