Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus 'kinetic' facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk BerichtenBij Ford ligt de lat voor "basis" duidelijk veel te laag (met toch een flink prijskaartje eraan). Het lijkt me nogal een Europese maatregel. In de VS zouden ze de Europese basisversie van de focus niet aan de straatstenen kwijt kunnen.
Net alsof een standaard VW zo mooi is, gisteren had ik een standaard Bmw 118d mee en als je dat ziet..... Nee dank je, dan nog liever een standaard Focus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk BerichtenVeel firmawagenrijders zouden sneller voor de focus kiezen mocht die niet zo wartburg-achtig zijn in basisversie. Zelfs een VW Golf is beter uitgerust/afgewerkt in standaard versie.
Comment
-
Als ik de samenstelling van de voertuigen bekijk ben ik blij dat ik met sinds 2 weken met een "oud" model rondrij...
Geen Ambiente basisversie? (Terwijl er wel een businesspack voor bestaat)
Geen Sport uitvoering meer?
Geen automatische airco standaard op de Ghia?
Dure meerprijs voor businesspack op Ghia, vooral gelet op het feit dat het geen vollederen interieur is maar wel leder/simili
Nog steeds geen bluetooth standaard (op Mondeo wel), over de voice control zwijg ik aangezien dit enorm traag is en meer de zenuwen werkt dan wat anders dus die functie gebruik ik zowieso niet (meer)
Geen 3 jaar Ford assistance meer (ondertussen ook voor de andere modellen afgeschaft)
Geen update van de 1.8TDCI, nog steeds de 115PK versie
Enig positieve is dat het Navigatiesysteem nu beschikt over een kleurenscherm doch ik vraag me af in hoeverre dit nog steeds a la bolleke pijl gedoe is of er nu ook met kaarten gewerkt wordt en/of het weer enkel BNL is of Europa.
Ik had gedacht dat ik ging vloeken als ik m'n huidige wagen had maar nu de specificaties bekend zijn kan ik enkel maar juichen. 'k Had nooit gedacht content te zijn dat ik met een "oude" bak ging rondrijden
/me happy...
Comment
-
Is de optie-prijslijst voor particulieren ook al ergens beschikbaar? Iemand een idee of het Francorshamps-pakket weer beschikbaar zal zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenachterkant: schijtlelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk BerichtenGeslaagde restyling.
Comment
-
Ik vind het wel meevallen, maar kan mij niet van de gedachte ontdoen dat ze blijkbaar Opel imiteren!!
Dan heb ik het over de koplampen, en met name de knik in de koplamp, die zit er ook bij Opel in de nieuwe Corsa.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk vind het wel meevallen, maar kan mij niet van de gedachte ontdoen dat ze blijkbaar Opel imiteren!!
Dan heb ik het over de koplampen, en met name de knik in de koplamp, die zit er ook bij Opel in de nieuwe Corsa.
RoflOpel imiteren?
Bekijk de Mondeo eens en kijk dan eens naar de facelift vd Focus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenRoflOpel imiteren?
Bekijk de Mondeo eens en kijk dan eens naar de facelift vd Focus
Nu ja, het gebeurt wel meer dan verschillende merken gelijkaardige trekjes hebben, maar de koplampen van Open en Ford hebben bij de laatste modellen toch wel heel wat gelijkenissen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenAls ik de samenstelling van de voertuigen bekijk ben ik blij dat ik met sinds 2 weken met een "oud" model rondrij...
Geen Ambiente basisversie? (Terwijl er wel een businesspack voor bestaat)
Geen Sport uitvoering meer?
Geen automatische airco standaard op de Ghia?
Dure meerprijs voor businesspack op Ghia, vooral gelet op het feit dat het geen vollederen interieur is maar wel leder/simili
Nog steeds geen bluetooth standaard (op Mondeo wel), over de voice control zwijg ik aangezien dit enorm traag is en meer de zenuwen werkt dan wat anders dus die functie gebruik ik zowieso niet (meer)
Geen 3 jaar Ford assistance meer (ondertussen ook voor de andere modellen afgeschaft)
Geen update van de 1.8TDCI, nog steeds de 115PK versie
Enig positieve is dat het Navigatiesysteem nu beschikt over een kleurenscherm doch ik vraag me af in hoeverre dit nog steeds a la bolleke pijl gedoe is of er nu ook met kaarten gewerkt wordt en/of het weer enkel BNL is of Europa.
Ik had gedacht dat ik ging vloeken als ik m'n huidige wagen had maar nu de specificaties bekend zijn kan ik enkel maar juichen. 'k Had nooit gedacht content te zijn dat ik met een "oude" bak ging rondrijden
/me happy...
de ambiente versie is er wel degelijk nog , anders zou het maar belachelijk zijn dat er een business pack voor is
sportversie is er idd niet, spijtig genoeg.. Hetgeen wel in de buurt komt is natuurlijk de titanium.
geen standaard automatische airco op de ghia, dit was ook niet op de pre-facelift !
het navigatiesysteem (bosch) is een aanraakkleurenscherm met dvd van heel Europe, én met kaart dus
krak dezelfde als in z'n genk-broeren
Wat ze nu wél standaard allemaal hebben tov van de vorige is ESP en sowieso ook inklapbare sleutel met afstandsbediening
Comment
-
Comment
-
Die break ziet er goed uit en die business packs zijn ook helemaal niet slecht + dan nog is een diesel met gerobotiseerde versnellingsbak. Hopelijk kan ik hem binnenkort is configureren naar mijn zin om te zien waar ik uit kom met mijn budget'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment