Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Mercedes garage en BMW 1

Ja, dat zag ik.

Maar ik vond het een vreemde opmerking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      2 vraagjes:

- Is de E61 standaard uitgerust met automatische hoogteregeling voor de achteras? Zo neen: is deze in optie bestelbaar?
      - Kostprijs klein/groot onderhoud voor de E61, en wat zijn de onderhoudsintervallen?

Dank u wel!
      En nog een extra vraagje erbij: tot wanneer lopen de saloncondities bij BMW?

Comment

En nog een extra vraagje erbij: tot wanneer lopen de saloncondities bij BMW?

Comment

• ?

Ik zag de deze staan op internet maar omdat de website in't Spaans was, konk er niet veel van verstaan.

Nu weet er iemand iets meer over deze geweldig goed uitziende concept? Na de R8 en de SLR McLaren zou deze niet slecht zijn als concurrentie voor BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
            Ik zag de deze staan op internet maar omdat de website in't Spaans was, konk er niet veel van verstaan.

Nu weet er iemand iets meer over deze geweldig goed uitziende concept? Na de R8 en de SLR McLaren zou deze niet slecht zijn als concurrentie voor BMW.
            Is gewoon een M6-cabrio (pré-facelift?) maar een speciale reeks, waar maar enkele exemplaren beschikbaar van waren. De naam van de reeks ontsnapt mij maar ik weet wel nog dat hij te koop stond in een exclusief winkelcentrum (cfr. Harrods)..

Edit: BMW 2007 Limited Edition Individual M6 Cabrio Neiman Marcus dus Wel een concurrent van de R8, maar nog lang niet van de SLR
            Last edited by ; 26/01/2008, 15:47. Reden: Naam gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
              Is gewoon een M6-cabrio (pré-facelift?) maar een speciale reeks, waar maar enkele exemplaren beschikbaar van waren. De naam van de reeks ontsnapt mij maar ik weet wel nog dat hij te koop stond in een exclusief winkelcentrum (cfr. Harrods)..
              Harrods? Niet gezien, ben r vorige week nog geweest... Toch bedankt
              Prijs niet bekend?

Comment

• Dank u wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  De nieuwe C5 is alleszins ook een zeer knappe wagen. Ten opzichte van z'n voorganger is het een echte metamorfose. Op het autosalon heb ik in de luxeversie gezeten met een prijskaartje van €55000... Daar heb je al een goed uitgerustte BMW 525d voor...
                  Een full-option C5 kost juist geen €50.000 dus ik vraag me af in welke model jij ingezeten hebt

Comment

• C6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                      Een full-option C5 kost juist geen €50.000 dus ik vraag me af in welke model jij ingezeten hebt
                      Luxe-uitvoering en full-option zijn dan ook totaal verschillende begrippen.
                      Laten we het nu erug hebben over BMW.

Comment

Prijs niet bekend?

Comment

Prijs niet bekend?
                          Ben ik nu aan het dromen of is die van Asthenia zijn vader zo geen uitvoering?
                          En jij bent vorige week nog in Londen geweest?
                          Zijn die trouwens niet al lang uitverkocht?

Comment

C6?
                            Het zal dat eerder zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              Ik wou al niks zeggen Die serie is allang uitverkocht, het waren maar 50 exemplaren à 110 000/120 0000 euro denk ik En ik bedoelde ook niet dat ie in Harrods stond maar in een gelijkwaardig luxecentrum zoals Harrods :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Pk's maken een wagen niet sportief é.
                                Nee, het gaat ook om het uiterlijk en de afstelling van de vering en zo he, die zijn bij die twee modellen toch iets anders dan bij de andere uit die reeksen!

Nu ja, om het over iets anders te hebben, ik vind wel dat BMW goed bezig is met zijn EfficientDynamics!
                                En als je dan hun CPI (Clean Power Index) berekeing gebruikt denk ik dat ze bij de zuinigste wagens zitten (uitstoot per pk)
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• zo'n 324td... echt wel een super romig motortje

Dan erger ik mij als ik terug in m'n o zo moderne en technisch hoogstaande 4-cilinder common rail stap!

Evolutie noemen ze dat

Comment

• Vraagje aan de BMW-liefhebbers,

Hoeveel is een BMW 323Ci van 8 jaar oud en ongeveer 110k km op de teller ongeveer waard? De uitrusting is vrij compleet.

En hoeveel verbruikt dit beestje gemiddeld per 100km?

Mvg Audi S8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      zo'n 324td... echt wel een super romig motortje

Dan erger ik mij als ik terug in m'n o zo moderne en technisch hoogstaande 4-cilinder common rail stap!

Evolutie noemen ze dat
                                      Heel simpel. Uw technisch hoogstaande 4-cilinder common rail verkopen en een goedkopere 324td kopen. Je verdient er centjes aan en je rijdt romig. Waar wacht je nog op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Vraagje aan de BMW-liefhebbers,

Hoeveel is een BMW 323Ci van 8 jaar oud en ongeveer 110k km op de teller ongeveer waard? De uitrusting is vrij compleet.

En hoeveel verbruikt dit beestje gemiddeld per 100km?

Mvg Audi S8
                                        10k?

8-9l?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Heel simpel. Uw technisch hoogstaande 4-cilinder common rail verkopen en een goedkopere 324td kopen. Je verdient er centjes aan en je rijdt romig. Waar wacht je nog op?
                                          neen.

Die 4cilinder common rail is niet van mij (alleen). Dus die blijft. En hij is wel een heel tikje zuiniger dan die old sixpack, alles heeft z'n voor - en nadelen

Comment

Working...
                                          X