Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKan je in een Mk1 (facelift) makkelijk OEM xenon of automatische airco naplaatsen?
kijk eens op newminiclub.nl
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVet: S-spokes in gunmetal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenXenon geloof ik wel, airco waarschijnlijk ook..
kijk eens op newminiclub.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenBij Performance Shop Geel heb ik mijn OZ's aan de scherpste prijs gevonden. Vraag daar eens ?
Comment
-
Bij deze zijn de zwarte ( JCW ) omlijstingen te koop, 40 Euro voor de 2 ( deel dat aan motorkap vastzit en deel dat aan bumper vastzit ).
Past alleen op Cooper S of JCW-bumpers ( niet op Cooper of Cooper D )
Dus ( om Fast zen kar als voorbeeld te nemen ):
Flickr is almost certainly the best online photo management and sharing application in the world. Show off your favorite photos and videos to the world, securely and privately show content to your friends and family, or blog the photos and videos you take with a cameraphone.
ipv van ( om wannes zen kar te nemen )
Ik hoop dat het duidelijk is wat te koop staat
Stuur maar een PM als je meer info wilt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenBij deze zijn de zwarte ( JCW ) omlijstingen te koop, 40 Euro voor de 2 ( deel dat aan motorkap vastzit en deel dat aan bumper vastzit ).
Past alleen op Cooper S of JCW-bumpers ( niet op Cooper of Cooper D )
Dus ( om Fast zen kar als voorbeeld te nemen ):
ipv van ( om wannes zen kar te nemen )
Ik hoop dat het duidelijk is wat te koop staat
Stuur maar een PM als je meer info wilt!
Wat is de nieuwprijs trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenHad ik mijn Cooper S al gehad, ik was geïnteresseerd geweestWat is de nieuwprijs trouwens?
Het bovenste deel heeft er nooit opgestaan, het onderste maar een paar maanden ( plaatsing JCW tot gisteren ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMooie combo en lekker shinny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenheel knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenHad ik mijn Cooper S al gehad, ik was geïnteresseerd geweestWat is de nieuwprijs trouwens?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment