Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben ook net terug van de Colmar-berg, wat een ervaring !

Fantastisch, heb ook fantastic en Wannes gespot, even gepraat met Wannes.
    Zo'n JCW is toch echt té zot voor woorden. Zeker als je dagelijks uit een Cooper D stapt natuurlijk. Begin toch te watertanden naar iets anders, iets snellers, ..

Ik ga nog eens meerijden met Wannes zijne. Zo'n circuitrit is toch zalig, misschien zal ik mijne eerst nog wat meer racy maken (ophanging + remmen) én al wat gaan oefenen op de Nurburgring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
      mijn tijd op slalom (met de Clubman) 27,72 dacht ik
      De runflat was supermoeilijk! Zwaar onderschatte proef! Eerste keer half, de tweede keer compleet de mist in!

mijn tijd met een R56 was 27, 68..en de fast maar zagen dat het kwam omdat hij een clubman had en dat die langer is.....
      het sturen op natte baan moet ik wel nog wat oefenenbij het remmen in bergaf ging ik telkens vol onder de douche staan...en die RF toestand was ook telkens mis...maar ik denk dat dat een beetje gokken is...zo een beetje zoals een keeper een strafschop stopt...kies de goede kant om aan uw stuur te sleuren en je wint... anders kom je garantie te laat...

Comment

mijn tijd op slalom (met de Clubman) 27,72 dacht ik
        De runflat was supermoeilijk! Zwaar onderschatte proef! Eerste keer half, de tweede keer compleet de mist in!
        ik had ook de Clubman.. een diesel en m'n tijd was 30 sec + 5 sec straftijd

meer handfrings getrokken dan wat andes en ja SUPERnat

die runflat test is heel moeilijk idd maar ik heb hem toch recht gekregen! gewoon DSC uit en tegensturen en planken dat gas.

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        ook terug van een leuk dagje JCW 'en

voor wat de tentoongestelde wagens aangaat: die challenge was wat een zetels ...en hoe laag dat je daar inzit!! dat mis ik wel wat bij de mijne..door het railsysteem komen de zetels een paar cm te hoog te staan ...en dat haat ik...ik heb een paar rondjes met eentje gereden met de gewone sportstoelen in ( deze kan men lager pompen) en dat gevoel was al veel beter ( maar dan was de steun weer niet zo goed..en ook de looks zijn niet meer dat...) keuze's hé....
        en de mooiste van de stands vond ik de PW met het aeropack , carbonstukken en de R113 velgen.... enkel de stomme engelse pipezetels vond ik totaal afbreuk doen aan het geheel....
        Ben wel blij dat ik de R113 velgen in mijn uitvoering koos , en niet compleet zwart...want dat trekt op niks..precies plastiek...
        het eten was ook dik in orde...maar van de redbull coila heb ik wel een klein beetje het zuur

wat mijn bevindingen waren over de rit in één van de JCW 's ter plekke: ik vond hem precies zwakker accelereren dan de mijne...kan natuurlijk ook aan de extra persoon hebben gelegen..want ze hadden allen wel degelijk de 211 pk...hij had wel niet de strakke ophanging , en ook stond hij op 17"er's...

het ritje naar ginder en terug was ook "zalig"!!! vette bochten die je tegen een tamelijke vaart kon nemen!!
        onderweg stond er wel al een mini van kant ...papieren aan het invullen met de plaatselijke smurfen.....

al bij al : een geweldig leuke dag gehad!! met dank aan mini belux!!

ook nog een aantal bekenden gezien... al had ik hen niet zo direkt herkend

@speedexeed: sorry voor de gemiste proefrit...maar ineens belde het thuisfront met de vraag of ik nog frieten wou meebrengen in het naar huis komen...en liefst niet om 10 uur...misschien een volgende keer...
        idd.. mijn eerste opmerking was ook in de JCW dat je te hoog zat.. ik zat met 3 man in de JCW en ik vond hem nauwelijks sneller dan de Clubman S..

hoe was het weer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          mijn tijd met een R56 was 27, 68..en de fast maar zagen dat het kwam omdat hij een clubman had en dat die langer is.....
          het sturen op natte baan moet ik wel nog wat oefenenbij het remmen in bergaf ging ik telkens vol onder de douche staan...en die RF toestand was ook telkens mis...maar ik denk dat dat een beetje gokken is...zo een beetje zoals een keeper een strafschop stopt...kies de goede kant om aan uw stuur te sleuren en je wint... anders kom je garantie te laat...
          haha bij die bergaf challenge mag je niet remmen he!

kon je die skidpad goed? allez zo die halve cirkel superglad! DSC uit en dwars gooien aan 40 per uur

Comment

• No problem Wannes, het thuisfront is een belangrijk front. We zullen elkaar nog wel zien. Volgende keer dat jij samen met het forum naar de Nordschleife gaat zou ik wel graag met u meegaan, dus dan laat je maar iets van u horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              geef 'es uw tijd op de slalom

kon je hem vangen op de runflat simulatie?
              Ik 1 keer , de 2 keer helaas een beetje te snel gereden 't was wel leuk, daarna als we van dat 'slipvlak' afkwamen altijd eens goed doorduwen
              Maar wij mochten in feite de auto wel goed doorduwen ondanks het kapitaal/weer.. mijn instructeur zei gewoon, gas geven, gas geven!! tja..
              -

Comment

haha bij die bergaf challenge mag je niet remmen he!

kon je die skidpad goed? allez zo die halve cirkel superglad! DSC uit en dwars gooien aan 40 per uur
                Ik vond daar nu eens niets aan, die skidpad. Aan 35 per uur kon je gewoon perfect de halve cirkel volgen zonder te schuiven. Boven de 40 per uur begon het wel zwaar te schuiven, feit.

Comment

• ik moest hem altijd in 3de laten.. behalve op het rechte stuk dan..

maar het weer was ongelofelijk slecht, echt stortregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Ik vond daar nu eens niets aan, die skidpad. Aan 35 per uur kon je gewoon perfect de halve cirkel volgen zonder te schuiven. Boven de 40 per uur begon het wel zwaar te schuiven, feit.
                    ik vond het ook maar saai.... DSC moest aanblijven van de instructeur maar het ging veel beter zonder.

Comment

• nog een paar extra fotootjes

Comment

• één van de knapste mini's dat ik ooit heb gezien .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          één van de knapste mini's dat ik ooit heb gezien .

Knap al mag hij nog een 3 cm zakken imho.
                          De striping vind ik persoonlijk al wat te druk .

Maar het is eens een verademing tussen al die gewone pepper whites

Comment

• staat idd veel te hoog

Comment

• Het wordt tijd dat ik mijn velgen / bumpers heb, ik zie veel te veel Delta Lloyd-Doopers rijden .

Comment

• als alles goed gaat, bestel ik deze maand nog een nieuwe Cooper S

Comment

• naiz Aan welk kleur denk je?
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

als alles goed gaat, bestel ik deze maand nog een nieuwe Cooper S
                                    R56?

welk modeljaar? 08 zijn de laatste met het echte mechanische sper he

09 modellen zouden een gewijzigde uitlaat hebben (enkel R56)

Comment

R56?

welk modeljaar? 08 zijn de laatste met het echte mechanische sper he

09 modellen zouden een gewijzigde uitlaat hebben (enkel R56)
                                      08, hij zou nog deze maand besteld worden
                                      Uitlaat interesseert me niet echt, wordt ooit toch veranderd.

Comment

08, hij zou nog deze maand besteld worden
                                        Uitlaat interesseert me niet echt, wordt ooit toch veranderd.
                                        Specs enzo? en bij VanOsch?
                                        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                          Specs enzo? en bij VanOsch?
                                          Ja specs, google is op he Een MkII Cooper S.

-Pepper White met zwart dak en zwarte striping.
                                          -Getint glas
                                          -Volledig leder MINI lounge zetels (zwart met witte piping)
                                          - JCW pook, handrem, Aero Pack mét carbon diffusor, Carbon intake
                                          - wielen: wsl af fabriek gewoon de 17" wielen, (het is mijn bedoeling voor er aftermarket zwarte getinte wielen onder te zetten van momo racing.)
                                          - sportknop, sperdiff.,

etc, exacte shit weet ik niet vanbuiten, het papier ligt in de winkel.

Comment

Working...
                                          X