Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op dealervlak staan er bij mini ook veranderingen aan te komen. Nu moest iedere bmw concessiehouder ook mini verkopen, maar vanaf september zullen het alleen de grotere dealers nog zijn die MINI gaan mogen verkopen.
De showrooms worden dan uiteraard ook aangepast, MINI vraagt om aparte gebouwen, en niet langer een hoekje in een BMW garage.
ik heb in november een aanbieding gekregen om te werken als verkoper voor MINI, en in de garage zeiden ze me toen ook dat ze erg graag hun 'eigen' ruimte hadden.
Jups, ik werk de zaterdag bij Monserez Aalbeke, om ervaring op te doen en ook om de dingen die ik in de week leer opt IVA te kunnen toepassen int echt.
Jups, ik werk de zaterdag bij Monserez Aalbeke, om ervaring op te doen en ook om de dingen die ik in de week leer opt IVA te kunnen toepassen int echt.
En 8,4 heb ik met de onze nooit gehaald als gemiddelde. Dat lag altijd rond de 10 liter
Twee weekjes maar
En pak dan nog dat die BC misschien een halve liter liegt? Op de ambachtelijke manier kan ik het niet checken, want heb mijn dagteller gebruikt voor bolleke-pijl rondritten.
Comment