Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk ben aan het twijfelen tussen een trekhaak of dakdragers voor de clubman. (Voor de fiets)
iemand die raad kan geven?
Weet er iemand welke de gemakkelijkste zijn? Originele of Thule dragers.
Ik denk dat ik voor dakrails zou opteren.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenIdee of je je kofferdeurtjes nog kan openen als er fietsen op de fietsdrager staan?
Ik denk dat ik voor dakrails zou opteren.
Blijkbaar is er ook veel miserie met de dakdragers naar ik lees op andere forums.
186 pagina's bij de mini lovers maar niemand hier die een beetje advies kon geven.
Dank u voor uw mening te geven.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Nog een bedenking. Heb je de trekhaak nog nodig voor iets anders dan een fietsrek? Anders zou ik toch voor dakdragers opteren.
Welke problemen worden dan zoals gesignaleerd betreffende de dakdragers?1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk BerichtenNog een bedenking. Heb je de trekhaak nog nodig voor iets anders dan een fietsrek? Anders zou ik toch voor dakdragers opteren.
Welke problemen worden dan zoals gesignaleerd betreffende de dakdragers?
Bijna onmogelijk om te plaatsen zonder het dak te beschadigen.
Je moet met 2 zijn om ze te plaatsen.
Blijkbaar willen vele garages ze er zelf niet meer opzetten.
Laten opstaan is ook geen optie want door het glazen dak krijg je extra veel lawaai hinder.
Niet alle mini's zijn geschikt voor het plaatsen van een trekhaak. (de onze wel)
Dit zou je moeten aanvinken als je de bestelbon opmaakt.
Ik wilde dakdragers omdat ik dacht dat dit snel geplaatst kon worden, de wagen is ook niet te hoog om een fiets op te zetten. Voor de tijdwinst en plaats bij het parkeren.
De interesse voor een trekhaak is er enkel omdat ik een fietsrek voor 3 fietsen van Thule heb maar dat neemt wel veel plaats in als je ergens moet parkeren.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Op zondag 21 april is er opnieuw een discovery day in Aartselaar met de mogelijkheid tot testritten met oa mini paceman en andere modellen.
www.discoveryday.be
Comment
-
Een vriend is op zoek naar een okkazie (new) MINI. Liefst een Cooper, Cooper D of Cooper S. Budget ligt rond de 9000€.
Zal dagelijks ingezet worden in het Brusselse verkeer dus welk van deze 3 is dan de 'betere' motor? Zijn er zaken waar specifiek moet op gelet worden, gekende problemen?
Zoekertjes die aan de voorwaarden voldoen, mag je uiteraard altijd delen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenEen vriend is op zoek naar een okkazie (new) MINI. Liefst een Cooper, Cooper D of Cooper S. Budget ligt rond de 9000€.
Zal dagelijks ingezet worden in het Brusselse verkeer dus welk van deze 3 is dan de 'betere' motor? Zijn er zaken waar specifiek moet op gelet worden, gekende problemen?
Zoekertjes die aan de voorwaarden voldoen, mag je uiteraard altijd delen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenhenri, kijk ff in verkoop topic. staat een mooie britisch racing green cooper S
@Krikkie: Ok, de D valt af om evidente redenen, heeft een compressor daar ook last van?
Comment
-
Ik heb een cooper S bj 2004 dus met compressor en ik kan je zeggen dat de koppeling vermoeiend werkt, dus niet echt gemaakt voor fileverkeer.
Hoe dat zit met de gewone cooper weet ik niet, alleen stadsverkeer is voor geen enkele auto goed.
Als je een R50 zoekt is 6 a 7000 euro een perfecte mini, voor een cooper S ligt dat rond 9000 euro voor een perfecte.
De R56's van de eerste jaren (2007) hebben veel problemen met olieverbruik en kettingspanners, zou ik sowieso links laten liggen.
Als ik u was gewoon een R50 1600cc met 120pk, rijdt al serieus goed en verbruik valt mee ( ik zit met r53 aan 7,5L als ik gewoon rijd)Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment