Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze namiddag deze audi TT 3.2 V6 quattro in waregem gezien
kheb er geen woorden voor , gewoonweg bloedmooi
bekijk die fotos
Inderdaad, een hele mooie combinatie! Enkel zou ik andere velgen genomen hebben, want deze lijken echt nergens naar, enkel de kleur . En btw, waar is eigenlijk dat Quattro logo in de front-grille ? Of kunde da er laten afhalen? Bij mijn weten niet, dacht ik.
Inderdaad, een hele mooie combinatie! Enkel zou ik andere velgen genomen hebben, want deze lijken echt nergens naar, enkel de kleur . En btw, waar is eigenlijk dat Quattro logo in de front-grille ? Of kunde da er laten afhalen? Bij mijn weten niet, dacht ik.
ivm dat logo moet ik u het antwoord schuldig blijven
idd, Toerke prachtige TT
zie je echt overal , brugge , oostende , meulebe , tielt , waregem... overal é !
schoon machien ze
Ik ben hem spijtig genoeg nog maar een paar keren (2x ofzo) tegen gekomen . Ik vind het echt een zalige wagen! Als er mensen zijn met nog gespotte foto's van de TT, laat mij meegenieten .
Ik ben hem spijtig genoeg nog maar een paar keren (2x ofzo) tegen gekomen . Ik vind het echt een zalige wagen! Als er mensen zijn met nog gespotte foto's van de TT, laat mij meegenieten .
kzie em heel veel heb jammer genoeg nooit een camera mee. ie doet nu en dan oook een meeting
Comment