Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers V2
Collapse
X
-
prachtige wagen
denk niet dat ik er ooit 1 in het wild heb gezien, op beurzen wel
Leave a comment:
-
Qua design zijn ze daar in Italië altijd onklopbaar geweest, spijtig van de kwaliteit
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk BerichtenWas eens aan het zien voor een Alfa GT met het legendarische 3.2 V6 Busso blok. Vooral in NL aan interessante prijzen te koop. Goesting was rap over toen ik eens de simulatie voor jaarlijkse taks (1531€)en BIV (2700€) maakte. Jeezes zeg voor een auto van 15j. oud die een paar duizend km/jaar zal rijden. Wat een onnozel takssysteem hier eigenlijk.
Maar je hebt gelijk in Holland is het systeem voor youngtimers veel beter. Geen BIV meer op tweedehands want BPM werd betaald bij nieuwkoop en ook taks ligt een pak lager
Leave a comment:
-
Was eens aan het zien voor een Alfa GT met het legendarische 3.2 V6 Busso blok. Vooral in NL aan interessante prijzen te koop. Goesting was rap over toen ik eens de simulatie voor jaarlijkse taks (1531€)en BIV (2700€) maakte. Jeezes zeg voor een auto van 15j. oud die een paar duizend km/jaar zal rijden. Wat een onnozel takssysteem hier eigenlijk.
Leave a comment:
-
tis een zagato stijlstudie die te koop was voor het publiek, maar ergens een rare keuze om een kunstof te gaan gebruiken die zwaarder is als staal
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIl Monstro was z'n bijnaam.
zo’n 15 jaar geleden enkele te koop zien aan minder dan 30.000 euro. Ik geloof dat ze nu richting het drievoudige gaan.
Leave a comment:
-
Ik vind het allemaal leuk hoor, maar hadden ze het budget voor dit kanon te ontwikkelen niet beter gespendeerd aan een SW van de Giulia ? Lijkt mij qua rendement toch interessanter ? Of denk ik nu te nuchter voor Alfa, haha :-)
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenOh Yes, Alfa Romeo Is Indeed Going To Reveal A Giulia GTA And GTAm.
https://www.carscoops.com/2020/02/oh...-gta-and-gtam/
Leave a comment:
-
Oh Yes, Alfa Romeo Is Indeed Going To Reveal A Giulia GTA And GTAm.
https://www.carscoops.com/2020/02/oh-yes-alfa-romeo-is-indeed-going-to-reveal-a-giulia-gta-and-gtam/Lighter and more powerful than the standard Giulia Quadrifoglio, the GTA will be a beast
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: