Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was eens aan het zien voor een Alfa GT met het legendarische 3.2 V6 Busso blok. Vooral in NL aan interessante prijzen te koop. Goesting was rap over toen ik eens de simulatie voor jaarlijkse taks (1531€)en BIV (2700€) maakte. Jeezes zeg voor een auto van 15j. oud die een paar duizend km/jaar zal rijden. Wat een onnozel takssysteem hier eigenlijk.
Nog 15j wachten en t is een oldtimer.
Maar je hebt gelijk in Holland is het systeem voor youngtimers veel beter. Geen BIV meer op tweedehands want BPM werd betaald bij nieuwkoop en ook taks ligt een pak lager
Was eens aan het zien voor een Alfa GT met het legendarische 3.2 V6 Busso blok. Vooral in NL aan interessante prijzen te koop. Goesting was rap over toen ik eens de simulatie voor jaarlijkse taks (1531€)en BIV (2700€) maakte. Jeezes zeg voor een auto van 15j. oud die een paar duizend km/jaar zal rijden. Wat een onnozel takssysteem hier eigenlijk.
Ik vind het allemaal leuk hoor, maar hadden ze het budget voor dit kanon te ontwikkelen niet beter gespendeerd aan een SW van de Giulia ? Lijkt mij qua rendement toch interessanter ? Of denk ik nu te nuchter voor Alfa, haha :-)
Leave a comment: