Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers V2
Collapse
X
-
Ik kijk zelden op de pc maar heb nu even vergeleken en ik zie ook daar niet alle foto’s.
-
Guest replied[img]https://78.media.tumblr.com/31d31a77...yid1o1_400.jpg[/img]
[img][/img]
ik gebruik meestal de tablet, met de edit buttons om te inserten. Dat wordt door tapatalk niet herkend blijkbaar (en niet enkel bij mij).
Als ik via de browser de img tags plaats heb ik meestal een probleem (zie hierboven) en eerlijk gezegd het is ook omslachtiger wat mij betreft.
Ik ben geen fan van TT en gebruik het zelden, ook niet voor andere fora, en ook niet op de smartphone.In dit geval lijkt de term talpatalk meer op zijn plaats
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Weet jij dat jou foto’s niet zichtbaar zijn op TT.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Vind het ook vervelend.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten33 Stradale - 2000 Z Periscopio - Sprint 6C
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Leave a comment:
-
Guest replied33 Stradale - 2000 Z Periscopio - Sprint 6C
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Hallo seg!
Dat mag mijn vriendin wel kopen als vervanging voor hare Alfa GT.
Leave a comment:
-
5 APRIL, 2018 BY CORSAITALIA Alfa Romeo Giulia Coupé met 645 pk op komst
Alfa Romeo is bezig met een tweedeurs-versie van de Giulia, dat zegt het doorgaans goed ingelichte Autocar.
Alleen dát zou al mooi zijn maar volgens de bron worden we ook nog getrakteerd op een 640 pk sterke variant met ERS-systeem uit de Formule 1.
De coupé zou de tweede carrosserie-variant van de Giulia zijn, naast de sedan.
Misschien was een Sportwagon nog wel prettiger nieuws geweest maar heel eerlijk: van een coupé worden we ook al heel erg vrolijk.
Alfa Romeo zou bezig zijn met twee motoren die gebruik maken van ERS (Energy Recovery System).
De eerste is de bekende 2.0 turbo die normaal 280 levert en door de toevoeging van ERS op zo’n 350 pk uitkomt.
Daarnaast werkt men aan een ERS-versie van de 2.9 biturbo, die op een goeie 645 pk zou moeten komen. Enorme waarden!
De coupé zou al eind dit jaar gepresenteerd worden en in 2019 op de markt verschijnen.
Qua naam blijft het nog even gissen, vermoedelijk wordt er gekozen voor Sprint of GTV.
De Giulia coupé zal behoorlijk anders gelijnd zijn, alleen de voorschermen worden overgenomen van de vierdeurs berlina.
Bevestigd is het nieuws nog niet maar helemaal uit de lucht vallen komt het bericht evenmin.
Leave a comment:
-
Plaatsen, spuitwerk enz,
Heb er ook geen gedacht van maar loopt toch allemaal snel op.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ziet er een dure kit uit.
De Dimma kit van de Clio die ik een tijd terug postte, was ook iets meer als 2000 euro in aankoop, geloof ik.
Wat zou montage en afwerking kosten?
Aankoop van een niet-GTA als basis valt nog redelijk mee, zeker?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
die autodelta kit vind ik fantastisch mooi.
Leave a comment:
-
Guest replied2600 SZ (zagato)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Leave a comment:
Leave a comment: