Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
klassiek latijn-grieks geschoold tommie, opent niet alleen je brein om meer linken te leggen, analytisch te denken en zou je meer taalinzicht moeten geven...bobo was de naam van een adoptiehond...het was beau op zijn id...maar de roepnaam ging snel naar bobo...bobo heeft een hele range van betekenissen en die zijn in elke taal anders, maar de slang die jij bedoelt ligt in spanje...niet in het engels...voor mij was't iet mee dan de roepnaam van een superhond...hoe jij me probeert beledigen laat ik voor jou, mij maakt het niet uit hoor
Jij snapt nog niet wat er onder uw neus gebeurt, laat staan wat je eigen nick betekent.
Het probleem is eigenlijk dat hij het hier naar de kloten geholpen heeft met al dat fascistisch geleuter op een autoforum
Het getuigt alleen van weinig respect voor mensen die hier komen om wat te lezen of te discussiëren over auto's. Ieder zijn mening uiteraard, maar er zijn politieke fora en sociale media genoeg om dit te doen, maar nee, die caféklap moet per se hier gebeuren
Niettegenstaande al de kritiek die hij kreeg van jarenlange leden stopte hij nog niet. Ik kots van zo'n soort volk
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
klassiek latijn-grieks geschoold tommie, opent niet alleen je brein om meer linken te leggen, analytisch te denken en zou je meer taalinzicht moeten geven...bobo was de naam van een adoptiehond...het was beau op zijn id...maar de roepnaam ging snel naar bobo...bobo heeft een hele range van betekenissen en die zijn in elke taal anders, maar de slang die jij bedoelt ligt in spanje...niet in het engels...voor mij was't iet mee dan de roepnaam van een superhond...hoe jij me probeert beledigen laat ik voor jou, mij maakt het niet uit hoor
Begin met foutloos schrijven vooraleer op te scheppen met je opleiding.
Je snapt toch dat wat je hier doet met zo'n opleiding het nog erger maakt.
Je blijft dus beweren dat alles wat je schrijft zeer bewust en goed overwogen gebeurt, racisme en fascisme incluis...
Hoe kan je nu bewust en met die brede krijk op de wereld niet snappen dat Trump en Elon echt aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.
Aan de ene kant sta je hier te juichen voor rascisten en dan ga je een fiets brengen naar een asielcentrum... Bij ons omschrijven ze dat als tweezakkerij, Je gaat die mensen wat van je oude rommel geven en op hetzelfde moment ga je figuren die dergelijke mensen wilen deporteren op de minst menselijke manier gaan verheerlijken.
Maar ook hier ga je niet op reageren, want je hebt daar geen argumenten voor.
Ik kots van U, en ben blijkbaar niet alleen.
Ga uw drollen elders leggen.
Ik ga U blijven terecht wijzen zo lang er hier onzin en fascistisch gezwets nagepapegaaid wordt.
het éne jaar prijs je tesla in de hemel, de reden waarom ik je als grijze muis opmerkte en hetvolgende jaar zijn ze niet zo veel beter als de rest, hoe noemen we dat?
jullie kunnen elkaar in de bek kotsen...die term is emetofilie
het éne jaar prijs je tesla in de hemel, de reden waarom ik je als grijze muis opmerkte en hetvolgende jaar zijn ze niet zo veel beter als de rest, hoe noemen we dat?
jullie kunnen elkaar in de bek kotsen...die term is emetofilie
Ik ga enkel reageren op de redelijke comments.
3 jaar geleden stak Tesla er sterk bovenuit wat EV's betreft. Er was niks beter, software, laadvermogen, range van alles wat in dat budget paste was gewoon ondermaats.
Nu komen andere merken sterk op zetten, en nu steken ze Tesla voorbij op sommige belangrijke dingen als laadsnelheid (400V tov 800V).
En dan kwam de Juniper of MY update, en ik vind die nog altijd 'underwhelming' in EU.
Automatisch rijden of autopilot is niet sterk verbeterd, batterij en motoren zijn hetzelfde. Geen 800V laadspanning. Geen grotere range, en ook geen verlaging van de prijs.
Wat verandert zijn wat andere materialen en een paar lampjes in het interieur.... Kortom, een update zoals ze bij BMW en Merc al decennia doen. Paar plastieken baguetten er bij, andere kleurkes en 1000€ extra..
Dus nee, Tesla is niet meer de baanbrekende autofabrikant die het moeilijk maakt voor de anderen. Geen enkele andere fabrikant verkocht in Q12025 minder electrische auto's dan in Q12024. Tesla wel...
Only idiots never change their mind.
Ga uw nog wat amuseren met uw Scat hobby, maar niet hier.
Je snapt toch dat wat je hier doet met zo'n opleiding het nog erger maakt.
Je blijft dus beweren dat alles wat je schrijft zeer bewust en goed overwogen gebeurt, racisme en fascisme incluis...
Hoe kan je nu bewust en met die brede krijk op de wereld niet snappen dat Trump en Elon echt aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.
Aan de ene kant sta je hier te juichen voor rascisten en dan ga je een fiets brengen naar een asielcentrum... Bij ons omschrijven ze dat als tweezakkerij, Je gaat die mensen wat van je oude rommel geven en op hetzelfde moment ga je figuren die dergelijke mensen wilen deporteren op de minst menselijke manier gaan verheerlijken.
Maar ook hier ga je niet op reageren, want je hebt daar geen argumenten voor.
Ik kots van U, en ben blijkbaar niet alleen.
Ga uw drollen elders leggen.
Ik ga U blijven terecht wijzen zo lang er hier onzin en fascistisch gezwets nagepapegaaid wordt.
Dat is zoals zijn antivax geleuter maar zich wel laten inenten of als extreemrechts aanhanger en fervent klimaatontkenner met een EV rijden. Tweezakkerij is in zijn geval nog zacht uitgedrukt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment