Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Duitsers openen in het Mercedes-Benz Museum in Stuttgart een tijdelijke tentoonstelling van diverse auto's die volgens Mercedes-Benz een speciaal plekje in het hart van millennials hebben. Uiteraard staan er sportieve bommetjes tussen als een Mercedes-Benz E60 AMG uit 1997, een Mercedes-Benz SLR McLaren uit 2007 en een 190 Evo II uit 1990, maar er staan ook wat wellicht verrassendere auto's tussen. Zo zien we de markante R-klasse, ook is er een vrij bescheiden SLK bij en een in een flitsend kleurtje gespoten A-klasse Häkkinen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Ze gaan daar alles wat nog enigszins betaalbaar is afschaffen, net als de A-klasse
Mercedes-Benz zet in 2026 streep door Citan en T-klasse
Eind in zicht
De Mercedes-Benz Citan en T-klasse hebben geen lange carrière meer te gaan. Medio volgend jaar is het over en uit voor de op Renault-leest geschoeide praktische Benzen.
Bedrijfswagen Mercedes-Benz Citan en personenautoversie T-klasse rollen naast de Renault Kangoo waarop ze gebaseerd zijn van de band in het Franse Maubeuge. Medio volgend jaar valt het doek er echter voor de praktische modellen van Mercedes-Benz. Dat heeft een woordvoerder van Renault aan Automotive News bevestigd. Ook de elektrische variant van het tweetal - de eCitan en de EQT - gaan medio 2026 uit productie.
Net als de eerste generatie Mercedes-Benz Citan is ook het huidige model gebaseerd op de Renault Kangoo. De Citan is er als bestelbus en heeft in de vorm van de T-klasse een personenautoversie.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Nostalgie met deze. Eén van de eerste auto's waar ik ooit ingezeten heb, was wel een 190D, zoiets ongeveer, de buitenkleur klopt ook, de binnenkleur niet, die was bruin
Comment