Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Problemen met onze C (220 CDI automaat pre-facelift):

Net bij het vertrekken schakelde de automaat niet meer goed omhoog en gingen zowel het lampje 'gevaar voor ongevallen en letsel' als 'waarschuwingslampje motordiagnose' aan toen dit gebeurde.

Ik ben nog thuisgehaald maar de wagen 'trok' echt niet meer. Blok heeft nog geen 110.000km gedaan.

Iemand ongeveer een idee? Ik vrees een kostelijk grapke..

Comment

• best laten uitlezen met star diagnoze. je auto is waarschijnlijk in noodloop
      kan evengoed iets heel kleins zijn. na 110k km zou ik de automaatbak ook eens laten spoelen
      lets have some more member berries

Comment

• Schoon kleurtje, jammer dat die geen leder heeft:

Jammer van de roest en de km's en de velgen etc. die niet kloppen. Het extra bankje blijft vet:
        Tweedehands en nieuwe Auto's en meer aangeboden en gezocht op 2dehands. Koop en verkoop Auto's, tegen aantrekkelijke prijzen!

Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          neen de C is mijn eigendom, E is van het werk en de CLK van de schoonma
          Knappe wagens allemaal.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
            Problemen met onze C (220 CDI automaat pre-facelift):

Net bij het vertrekken schakelde de automaat niet meer goed omhoog en gingen zowel het lampje 'gevaar voor ongevallen en letsel' als 'waarschuwingslampje motordiagnose' aan toen dit gebeurde.

Ik ben nog thuisgehaald maar de wagen 'trok' echt niet meer. Blok heeft nog geen 110.000km gedaan.

Iemand ongeveer een idee? Ik vrees een kostelijk grapke..
            Dit is nog een 5 traps zeker en geen 7 traps?

Comment

• snelle marco polo

heb de indruk dat er meer viano's in v6 bollen als e's

Comment

• zover ik weet is er maar 1 viano met een V4 en al de rest heeft een V6 dusja

Comment

• Viano 2.0, Viano 2.2 als 4 cyl Viano 3.0 en Viano 3.5 als zesser...perfect verdeelt dus

Comment

• ah dacht dat er maar 1 2 liter versie was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      De kilometerstand maakt dat toch goed? Heel mooie kleur inderdaad.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Zo'n Marco Polo V6 is toch een heerlijk ding hé
                        In de winter nog gaan skiën met een VW California, best wel leuk zo en nog aangenaam om ter plaatse wat rond te rijden.

Comment

• Jip, de oude 5-traps. Geen topautomaat maar soit. Staat bij de lokale garagist ter controle en uitlezing. Morgen meer nieuws hopelijk.

Comment

• ik vind die 5-traps echt een topautomaat om te cruisen, en dan zuipt-ie ook niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                              De kilometerstand maakt dat toch goed? Heel mooie kleur inderdaad.
                              Zeer mooie kleur. Leer laten naplaatsen en mooie velg eronder

Comment

• dat IS een mooie velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  dat IS een mooie velg
                                  Ben meer fan van volgende velg...

Maar over smaken en kleuren...
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• er mag hier wel nog eens een mooie SL350 staan.
                                    zag ik deze morgen toen ik een afspraak maakte voor mijn bochtenverlichting te activeren in de C

Comment

• Niet te veel tonen... Zo een SL edition 1 in zilver met rood designo leder... Must resist.
                                      IRIDIUM
                                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                      Helderzienden

Comment

• Iemand die me wat meer "marktinformatie" omtrent een C36 AMG ('96) kan geven? Gaat precies zo rond de €3-4000 zie ik, sommigen al wat meer. Ik vermoed dat de prijs wel redelijk wat zal stijgen in de toekomst (5-10 jaar)? Beetje à la E30 denk ik, of heb ik het mis? :p

Comment

• Volgens mij qtijgt zr geeneen in prijs en slinkt jet aantal luefhebbees

getypt vamop samsung

Comment

Working...
                                          X