Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Niemand naar een E300 td op zoek?
    Mercedes-Benz E Klasse ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Is van een kameraad.
    Het is nu wel het moment om zoiets nog in te schrijven, ik wil niet weten wat dat in 2016 zal kosten aan BIV en verkeersbelasting met die nieuwe pestregeling
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
      Het is nu wel het moment om zoiets nog in te schrijven, ik wil niet weten wat dat in 2016 zal kosten aan BIV en verkeersbelasting met die nieuwe pestregeling
      Gaat idd veel kosten, hij moet weg voor januari.
      G. wil m kopen voor zijn project maar vindt de prijs te hoog
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Gaat idd veel kosten, hij moet weg voor januari.
        G. wil m kopen voor zijn project maar vindt de prijs te hoog
        Op 2e hands stond nog een aftandse break 300TD voor 600 euro, dat zou ideaal zijn voor hem.
        Die letzten Worte ...
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201 BENZIN

Comment

• Die op 2ehands is weg, maar hier een andere:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
          Die letzten Worte ...
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201 BENZIN

Comment

• Die e klasses liggen echt niet id markt. Moet die prijzen es volgen van een e50 amg etc... Schandalig!

Comment

• tot ze er niet meer zijn, zoek maar eens een een autentieke audi 100 2.5 tdi van die tijd

Comment

• die E's zijn echt allemaal aan het rotten dat het niet normaal is. ik ben naar een paar gaan kijken en die waren zo erg dat ik er niet eens nog zou aan beginnen.
                dat was voor mij rode keuringskaart en de pers in (en de verkoper beweerde nog altijd te kunnen keuren).
                diegenen die binnen een paar jaar nog overblijven van die versie, dat zijn de uitzonderlijke goeie en die gaan duur worden.

die op de foto is allesbehalve gezond als ik zo dat andere kleur op alle slechte plekken zie plakken. als die daar zo erg is, dan is die achter de koplampen ook al krokant en zal er nog wel meer mis zijn. ik heb lang achter zo een automaat model gezocht voor de vrouw en toch maar naar een C200 overgestapt (zij vond die ronde koplampen schoner en de W203 heeft ook zowat die stijl).

deze generaties van benz zal idd snel uit het straatbeeld verdwijnen met die nieuwe taxregeling. binnenkort ga je die enkel nog in het buitenland vinden (zoals mijn capri 3.0V6 in belgie ook niet te vinden was, enkel in NL)
                Last edited by ; 21/10/2015, 05:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Die op 2ehands is weg, maar hier een andere:

http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-100635603.htm
                  Hij zoekt er één die nog ingereden moet worden (max 200k km)
                  Ook wel nodig met wat hij van plan is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                    die E's zijn echt allemaal aan het rotten dat het niet normaal is.
                    202/203 is hetzelfde verhaal. valt allemaal op te lossen hoor. kost wel wat geld...

Comment

• Voor diegene die 38k op overschot heeft...
                      Mercedes-Benz S Klasse ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• Comment

• Spijt dat ge hem verkocht hebt?

Comment

• ik heb eigelijk nooit spijt over een auto

Comment

• In de huidige Autogids staat een gedetailleerde wegtest van de nieuwe MX-5 en als extra een test van de NA (eerste serie). Zo heb ik er twee gehad en denk daar soms toch met weemoed aan terug. Was gewoon fijner rijden destijds.

Comment

• je moet gewoon betere wegen vinden, onderweg

Comment

Niemand naar een E300 td op zoek?
                                  Mercedes-Benz E Klasse ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Is van een kameraad.
                                  Knap, leder?
                                  Wel een risico met de taksen die eraan zitten te komen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                                    Knap, leder?
                                    Wel een risico met de taksen die eraan zitten te komen ...
                                    Niet naar gezien eigenlijk ken wel de vrouw die m had.

Comment

• SLK staat al relatief goedkoop, beginnende vanaf 2000€. maar vrees dat ze nog wat zullen zakken omwille van de nieuwe wetgeving. SLK is ook super verkocht geweest. Er rijden er nog teveel van rond.

Is iemand van andere mening?

Comment

• ik zat er niet 100% goed in, net als in een g vond ik er niet mijn draai volledig in...gewoon door zitpositie niet door zetel op zich

Comment

• ik wist niet dat ze in het laatste jaar 2013 de 221 nog hadden uitgerust met stereo cam en electrisch stuur zodat hij zijn baan autonoom volgt, waarschijnlijk om het systeem bugvrij te krijgen voor de 222

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dacht alle veiligheidsopties te hebben, bummer

Comment

Working...
                                          X