Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die kon voor de prijs van de motor een dik uitziende 200 diesel kopen

Comment

• Die originele koper zou liever een dikke motor hebben dan al de opties he.
      http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
      http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
      http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Iemand ervaring met een sl 350 R230? Is misschien niet het juiste topic maar is ook nog bijlange geen old-of youngtimer. ;-)

Zijn er daar problemen mee geweest, ik heb al gehoord dat het abc-systeem het soms liet/laat afweten maar dat systeem zit enkel op de Sl500, wellicht niet (zeker niet standaard) op de sl350. Nog kinderziektes van bij de lancering begin jaren 2001-2002...? De E-klasse W211 had daar namelijk toen wel een beetje last van.

Comment

• Nog een paar foto's van juweeltjes gemaakt bij de dealer,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• SLS

Comment

• Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Knappe SLK AMG

SL550 met vossen wheels denkek

Comment

• e classe met spatlappen

Comment

• Bobo, veel hoor hier...

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Lijkt me niet veel voor een ponton?

Comment

• Comment

• Vraagje aan de Mercedes-kenners : is dit een koopje ? (8850 € = 10709 € incl. veilingkosten)
                            BIV= 405 €
                            VB= 403 €

Ik vind het wel een knappe wagen
                            Last edited by ; 17/01/2015, 01:54.

Comment

• Ja dat is een koopje maar als ik mij niet vergis dan worden die wagens verkocht zonder garantie in de staat waarin zij zich bevinden. Je zou de eerste niet zijn die een wagen koopt op een openbare veiling waarvan achteraf blijkt dat het om een gestolen voertuig gaat. Er staat ook bij 'voorlopige toewijzing' dus kan het nog altijd dat hij niet aan die prijs wordt verkocht.

Comment

• Papieren zijn er toch bij? Die kan je toch gewoon inschrijven.
                                Schade valt ook nog mee.
                                Doe je een goede zaak aan. Kopen!
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten
                                  Vraagje aan de Mercedes-kenners : is dit een koopje ? (8850 € = 10709 € incl. veilingkosten)
                                  BIV= 405 €
                                  VB= 403 €

Ik vind het wel een knappe wagen
                                  wel relatief kaal kwa opties, geen COMAND, geen achteruitrijcamera, geen lighting pack, geen verwarmde zetels, hier en daar kleine schade, ...
                                  wel avantgarde uitvoering
                                  lets have some more member berries

Comment

• Ik zou hem zelf ook zo niet kopen, wel met leder en automaat.

Maar de meesten zijn redelijk basic, blijkbaar volstaat dat.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• zolang je maar beseft dat opties achteraf bijplaatsen veel geld kosten
                                      lets have some more member berries

Comment

• Is dat al definitieve prijs? Echt een zot koopje is het niet hoor.. 180cdi.. Pre facelift, amper opties..

Comment

Working...
                                        X