Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alsof zo'n toestanden niet bestaan in Europa met voetbalsupporters...?
Dan mag je mij een voorbeeld aanhalen hoor.
Ik heb anders weinig vernomen van rellen in Manchester ofzo.
Nee, in Vancouver zijn ze er echt grondig over gegaan.
Effe over en weer geweest naar Australië?
Mooie sound wel.
Cameraman is niet te snugger...
Even een moment van
Ik ben blij te melden dat na moeilijk te verantwoorden uitgaven aan een oude kar, het resultaat echt boven verwachting goed is uitgedraaid. Het is altijd een sprong in het ongewisse als je vanalles begint aan te passen maar wat een resultaat
Ik rij er doodgraag mee, volledig wat ik zocht en hoopte te verkrijgen is het uiteindelijk geworden, fantastisch. Scherp, communicatief, licht(er), fantastische sound.
Hij valt blijkbaar zodanig in de smaak dat een vriend na hem gisteren geprobeerd te hebben, er vandaag spontaan mee naar z'n werk is vertrokken.
Ik ben blij te melden dat na moeilijk te verantwoorden uitgaven aan een oude kar, het resultaat echt boven verwachting goed is uitgedraaid. Het is altijd een sprong in het ongewisse als je vanalles begint aan te passen maar wat een resultaat
Cool, en WAT een lijst van aanpassingen ook ! Ik voel al een duel komen op een circuit als bvb Ecuyers, hopelijk tot binnenkort eens dus
Comment