Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Retro aspect benadrukken of 'doe maar gewone, tis al zot genoeg'?

A site is for all enthusiasts of the BMW Z8 compiled by owner, racer and photographer Andrew Macpherson

Comment

• De Individual is schitterend, vind ik, maar dan moet de voorbumper eraf. En voor mij liever niet deze versie (zwart/zilver met zilverkleurig interieur), maar de stratusgrijs/ivoor versie.

De 19" 101M mod is één van de beste die je kan doen op de Z8. 19" staat 'm visueel zeer goed, de wielen zijn veel lichter dan de originele (wat de Z8 met z'n zwakke plek in het alu frame voordaan niet goed verdraagt) en ze passen ook qua styling erg goed: klassiek met een subtiele moderne touch.

Ik zou 'n Individual een extra voorbumper in de basiskleur aanmeten, de andere opzij leggen en bijhouden voor latere verkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Desnoods een zak van 100kg cement in de koffer he
        Amai das voor straffe bouwvakkers .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          De Individual is schitterend, vind ik, maar dan moet de voorbumper eraf. En voor mij liever niet deze versie (zwart/zilver met zilverkleurig interieur), maar de stratusgrijs/ivoor versie.

De 19" 101M mod is één van de beste die je kan doen op de Z8. 19" staat 'm visueel zeer goed, de wielen zijn veel lichter dan de originele (wat de Z8 met z'n zwakke plek in het alu frame voordaan niet goed verdraagt) en ze passen ook qua styling erg goed: klassiek met een subtiele moderne touch.

Ik zou 'n Individual een extra voorbumper in de basiskleur aanmeten, de andere opzij leggen en bijhouden voor latere verkoop.

Doet dat geen zeer al die smaak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
            Amai das voor straffe bouwvakkers .
            4 zakskes van 25kg dan?

Comment

• Prachtige E46 (vooral qua exterieur, alcantara en mooie inlegstukken in het interieur zou een stuk mooier zijn)

Comment

• Zeer knap idd! jammer dat dat wss in België niet verkocht zal geraken...
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Zeer knap idd! jammer dat dat wss in België niet verkocht zal geraken...
                  Waarom niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Waarom niet?
                    Alleja wel verkocht natuurlijk, maar niet zo snel als een zwarte of een grijze.. jammer genoeg.
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Alleja wel verkocht natuurlijk, maar niet zo snel als een zwarte of een grijze.. jammer genoeg.
                      Ik zou deze direct verkiezen boven een zwarte of een grijze.
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        4 zakskes van 25kg dan?
                        Dat is beter voor je rug .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                          Ik zou deze direct verkiezen boven een zwarte of een grijze.
                          ²
                          Ik vind dat op (veel) auto's een leuke kleur en zo eens wat anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            ²
                            Ik vind dat op (veel) auto's een leuke kleur en zo eens wat anders
                            En rood is in opmars op 'gewone' wagens! Een heel positieve tendens vind ik.

Comment

• Wat zou een BMW 530d touring van 2007 mij (24-25j) gaan kosten qua taks en verzekering in 2012 of 2013?
                              Kan ik ergens hierover info krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                Wat zou een BMW 530d touring van 2007 mij (24-25j) gaan kosten qua taks en verzekering in 2012 of 2013?
                                Kan ik ergens hierover info krijgen?
                                Indicatie volgens http://www.eccent.be
                                verplichte burgerrechtelijke aansprakelijkheid 819,36 EUR
                                full omnium 3.516,57 EUR
                                Best contact opnemen met je verzekeraar want dit is slechts een indicatie.
                                Taks vind ik niet direct teurg

Comment

• Thanks voor Info!

Comment

• De BIV kan je hier berekenen, jaarlijkse taks weet ik niet.

Comment

• Kan je in een '11 E87 1 reeks zetelverwarming laten naplaatsen? Zoja hoeveel kost dat ongeveer?
                                      Als het zou kunnen en niet teveel kost zou mijn pa het misschien overwegen.

Comment

• Droom

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Is wel knap ja en mooi geprijsd, die 325i licht niet goed in de markt hé.
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X