Retro aspect benadrukken of 'doe maar gewone, tis al zot genoeg'?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De Individual is schitterend, vind ik, maar dan moet de voorbumper eraf. En voor mij liever niet deze versie (zwart/zilver met zilverkleurig interieur), maar de stratusgrijs/ivoor versie.
De 19" 101M mod is één van de beste die je kan doen op de Z8. 19" staat 'm visueel zeer goed, de wielen zijn veel lichter dan de originele (wat de Z8 met z'n zwakke plek in het alu frame voordaan niet goed verdraagt) en ze passen ook qua styling erg goed: klassiek met een subtiele moderne touch.
Ik zou 'n Individual een extra voorbumper in de basiskleur aanmeten, de andere opzij leggen en bijhouden voor latere verkoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDesnoods een zak van 100kg cement in de koffer he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe Individual is schitterend, vind ik, maar dan moet de voorbumper eraf. En voor mij liever niet deze versie (zwart/zilver met zilverkleurig interieur), maar de stratusgrijs/ivoor versie.
De 19" 101M mod is één van de beste die je kan doen op de Z8. 19" staat 'm visueel zeer goed, de wielen zijn veel lichter dan de originele (wat de Z8 met z'n zwakke plek in het alu frame voordaan niet goed verdraagt) en ze passen ook qua styling erg goed: klassiek met een subtiele moderne touch.
Ik zou 'n Individual een extra voorbumper in de basiskleur aanmeten, de andere opzij leggen en bijhouden voor latere verkoop.
Doet dat geen zeer al die smaak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenAmai das voor straffe bouwvakkers .
Comment
-
Prachtige E46 (vooral qua exterieur, alcantara en mooie inlegstukken in het interieur zou een stuk mooier zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZeer knap idd! jammer dat dat wss in België niet verkocht zal geraken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWaarom niet?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAlleja wel verkocht natuurlijk, maar niet zo snel als een zwarte of een grijze.. jammer genoeg.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten4 zakskes van 25kg dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIk zou deze direct verkiezen boven een zwarte of een grijze.
Ik vind dat op (veel) auto's een leuke kleur en zo eens wat anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten²
Ik vind dat op (veel) auto's een leuke kleur en zo eens wat anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenWat zou een BMW 530d touring van 2007 mij (24-25j) gaan kosten qua taks en verzekering in 2012 of 2013?
Kan ik ergens hierover info krijgen?
verplichte burgerrechtelijke aansprakelijkheid 819,36 EUR
full omnium 3.516,57 EUR
Best contact opnemen met je verzekeraar want dit is slechts een indicatie.
Taks vind ik niet direct teurg
Comment
-
De BIV kan je hier berekenen, jaarlijkse taks weet ik niet.
Comment
Comment