Naar et schijnt zijn er bij 6 van de 7 G's veren gebroken tijdens dit avontuur... 
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Enkel die oudste zal het overleefd hebben.Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenNaar et schijnt zijn er bij 6 van de 7 G's veren gebroken tijdens dit avontuur...

Comment
-
Interessant geprijsde W211 break
Comment
-
die oudste lijkt alleen ouder, is ook een 463 alleen optisch een krelOorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenEnkel die oudste zal het overleefd hebben.
Comment
-
uiteindelijk heb ik mijn 203 in perfecte staat met 1 jaar garantie voor 10000 gelaten, 2 jaar geledenOorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenInteressant geprijsde W211 break
bouwjaar 2004 avantgarde
Comment
-
wanneer moet ge dat ABC gedoe vervangen, carlo?Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenInteressant geprijsde W211 break

Comment
-
-
211 heeft geen ABCOorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenwanneer moet ge dat ABC gedoe vervangen, carlo?
Comment
-
Mooie wagen (en huis op de achtergrond). Het ontbreken van leder is wel jammer bij deze.Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenInteressant geprijsde W211 break

Comment
-
MuggenzifterOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten211 heeft geen ABC
SBC natuurlijk
Comment
-
Iemand interesse in een mercedes van Brinckx?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenDus als particulier gaat dat niet? Zal wss wel nog pak gaan, maar zo ne compacte 412 is toch de maks infeite, en dan nog eens gepanserd (wel enkel aan cabine?) ook, dus wss toch iets stiller dan de standaard sprinter.Enkel biedingen van erkende professionals worden toegelaten
Compacte camper!Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenZo'n Vario is altijd wel interessant, maar vrees dat je dat voor niet veel andere doeleinden zal kunnen gebruiken.
Comment
-
Wat een zielig/saai kleurtje voor een G.
Comment
-
Dat vind ik net mooi...het blauwe vind ik lelijkOorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZou beter staan met een zwart interieur.
Comment

Comment