Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=2
zoiets zie ik echt wel zitten als nieuwe daily in 2013 ... kwestie dat je ergens taks voor moet betalen he
en dan turbo op de oldie 300 coupe
Zo'n veel knappere auto als je hem zo neemt:
En zonder AMG-pakket liefst zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenhehe cognac ....
ik ben niet zo voor AMG packs, meer voor de motor
Maakt zo een pack de wagen niet gewoon zwaarder?
Geen idee of het zwaarder is, wel dikker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVandaag ging ik tanken. Achter me stond een Mercedes cls320cdi die per ongeluk 4L benzine getankt had. Die man vroeg aan mij wat te doen. Ik heb hem aangeraden de Mercedespechverhelping te bellen om de tank leeg te maken of de wagen af te slepen.
Hij heeft vervolgens de garage gebeld met de vraag wat te doen. Hun advies was de tank gewoon te vullen en verder te rijden. Ik wil nu toch wel eens van iemand weten of dat goed advies was. Volgens mij kunnen de commonrail diesels daar toch schade van ondervinden of niet?
Ik zat 2 jaar geleden bij een Mercedes garage en er komt een CLS eigenaar binnen, hij zet zich langs mij.
"Tjonge jonge, mijne CLS schokt enorm hard sinds deze middag, ik weet echt niet wat er aan de hand is"
Manfred gaat naar de CLS kijken
"heeft u getankt?"
Eigenaar: ja, deze middag.
"U heeft de wagen vol benzine getankt".
Hij had al 70 km gereden en nog niet stilgevallen.
Dan zal die 4 liter niet veel uitmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenen meer zoekwerk
(een easy 220 cdi AMG pack daar ziedemij nie in)
en ik wil een ster op mijne kapo ....
Gaat icm AMG pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenen meer zoekwerk
(een easy 220 cdi AMG pack daar ziedemij nie in)
en ik wil een ster op mijne kapo ....
Elegance-grille en ster op capot. Zou ik ook doen als ik een 204 koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenis 10 minuten werk.
Elegance-grille en ster op capot. Zou ik ook doen als ik een 204 koop.
dju... volgende week zeker eens bij demuynck gaan voor ori grille op de coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
@Eberhard, hoe is het met de 204? Tevreden van?Last edited by stradge; 29/05/2011, 10:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVoor mij een 280/300
@Eberhard, hoe is het met de 204? Tevreden van?
Ik heb enkele maanden met een 200 CDI gereden van dat model. Voor mij een enorm super goede wagen en deze staat nu terug hoog op mijn verlang lijst. dan wel een coupe model met benzine of een 250 cdi. De 200 was zeker niet traag en in combinatie met een automaat een zeer leuke vlotte auto. ( al mag het natuurlijk altijd sneller). Het grote command systeem ( geen idee van de juiste naam ) was zeer gemakkelijk te gebruiken, alleen de navigatie stuurde mij veel langs tolwegen ipv op voorhand te vragen of ik da wel wilde. mss kan dat aan de instellingen liggen. ikheb deze ook vergeleken met een 318dA en die sloeg mij enorm hard tegen t.o.v. de merc. trager (qua gevoel), minder goede zetels, gedateerd dashboard,...BMW X5 45e
Comment
-
S202 Kleemann M113 Kompressor
Weet iemand hier meer van deze S202 Kleemann?
Motor zal waarschijnlijk een van deze vier Stufen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenWeet iemand hier meer van deze S202 Kleemann?
Motor zal waarschijnlijk een van deze vier Stufen hebben.
http://kleemann.dk/Performance/Engines/V8M113.aspx
Jammer van de optische rommel dat er op zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAuto staat op 5 min hiervandaan
Jammer van de optische rommel dat er op zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk BerichtenKijk, jij snapt het. Motor is mooi stukje (Kleemann)techniek. Maar de rest is niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVoor mij ook zo'n 300
Ik heb enkele maanden met een 200 CDI gereden van dat model. Voor mij een enorm super goede wagen en deze staat nu terug hoog op mijn verlang lijst. dan wel een coupe model met benzine of een 250 cdi. De 200 was zeker niet traag en in combinatie met een automaat een zeer leuke vlotte auto. ( al mag het natuurlijk altijd sneller). Het grote command systeem ( geen idee van de juiste naam ) was zeer gemakkelijk te gebruiken, alleen de navigatie stuurde mij veel langs tolwegen ipv op voorhand te vragen of ik da wel wilde. mss kan dat aan de instellingen liggen. ikheb deze ook vergeleken met een 318dA en die sloeg mij enorm hard tegen t.o.v. de merc. trager (qua gevoel), minder goede zetels, gedateerd dashboard,...
Heb een filmpje gevonden van een C320 CDI met Brabus D6 III kit, is dat filmpje versneld of is dat echt zo'n monster
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVoor mij een 280/300Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVoor mij ook zo'n 300
Of tegen dan een cheapo 180/200/250 CGI
Misschien vindt zelfs Carlito dát heel verstandig
Comment
Comment