Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten




    Euhmm?
    De OEM-trutten zullen weer flippen maar dat is miljaar een schitterende Cayman conversie!
    Had hem wel eens graag in profiel gezien. De velgen zijn niet echt mijn ding precies.

    Comment


    • Zijn daar geen beter foto's van? Vooral van de achterkant.

      Comment


      • Ik vind het ook knap, alleen de gt2 neus is wat té op een cayman

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten


          Euhmm?
          More info!

          Schitterend!!

          Comment


          • Mooi kontje

            Vanavond mijn dremel eens bovenhalen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten




              Euhmm?

              Shit das dik.

              Comment


              • FAK!

                en een beetje gegoogle levert ons:

                Body:
                o Carbon/Kevlar widebody based on the Porsche 987 coupe. Every panel except the aluminum hood has been modified or replaced
                o Front bumper modeled on the 911 GT2 (997), rear bumper modeled on the 911 GT3 (997)
                o Custom carbon fiber rear diffuser and under-tray to reduce lift
                o 7” wider at rear wheels, 3” wider at front wheels.
                o 3000 lbs, 50/50 weight balance
                o 911 (997) Bi-Xenon headlights
                o 911 Turbo (997) LED front turn signals
                o 2009 911 (997) LED rear tail lights
                o Clear side markers programmed as turn signals
                • Engine/drivetrain:
                o Original 987 3.4l engine swapped for Porsche 911 3.8 X51 "Clubsport" motor
                o 911 X51 intake swapped for 911 Carerra S (997) 3.8l version with resonance chambers/flaps to improve bottom end and midrange power
                o TPC Turbo with advanced tuning option
                o 520 HP, 417 ft-lbs torque on only 5psi boost with 11.8:1 compression, premium pump gas
                o 5.77 lbs/hp power to weight ratio
                o APR long tube headers, Jet Hot “Extreme Sterling” coated to help keep heat out of the enclosed mid-engine bay
                o Single mass lightweight flywheel and X51 clutch
                o Guard limited slip differential
                o Porsche short shift kit
                o 911 GT2 (997) front/corner complete radiator assemblies and ducts for engine cooling
                o 911 GT2 (997) center radiator and ducts, used for the turbo intercooler
                • Suspension
                o Bilstein PSS9 adjustable suspension, lowered 1 ½”
                o TPC Pro adjustable sway bars front and rear, with adjustable drop links
                o 911 GT3 (997) adjustable rear Toe links
                o MODE camber plates front/rear
                o 911 Carrera S (997) uprights/bearing carriers
                o 911 GT3 (997) lower control arms, modified to reduce baseline negative camber
                • Wheels Tires:
                o HRE P43 lightweight forged aluminum “Monoblok” wheels, 20"x9" fronts, 20"x12" rears
                o Michelin PS2 tires. 255/30 ZR20 fronts, 325/25 ZR20 rears
                • Brakes:
                o 6 Piston 911 GT3 (997) front calipers with 355x32mm AP racing full floating and cross drilled rotors
                o Rear: 4 Piston 911 GT3 (997) rear calipers with 322x32mm Porsche 993 Turbo cross drilled rotors, retains E-Brake functionality
                o Pagid Yellow brake pads
                • Interior:
                o 911 GT2 (997) carbon fiber seats with integrated side airbags
                o Shroth 6 point harnesses
                o TC design harness bar
                o 911 Turbo (997) carbon fiber shifter knob
                o DB Carbon and Porsche interior carbon fiber trim pieces
                o Porsche European version leather sun visors, (no airbag warning stickers)
                o Pioneer Avic Z2, 7" touch screen stereo with Sat Nav/nav traffic, USB/Aux/IPOD inputs
                o Focal and Polk component speakers
                o Polk and Rockford Fosgate Amplifiers

                Comment






                • Comment


                  • Vet ding!
                    Alleen de uitlaat vind ik optisch minder,en had moeten verwerkt worden in de achterbumper.
                    Zo trekt het op niks.

                    Comment


                    • 'k heb die kerel zijn nrplaat eens gegoogled en dan kom'k hierop uit.

                      "X51 Motor swap, Supercharger install, Widebody conversion"














                      Comment




                      • wohooo



                        Comment


                        • Fuck 'k ben precies te laat. Stomme laptopmuis.

                          Comment


                          • Pff!

                            Comment


                            • + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Oké, dat klinkt fantastisch goed..

                                Comment


                                • Ik heb het gevoel dat daar meer uit gehaald kan worden...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Klinkt super, maar ik denk dat stock al meer dan goed/luid genoeg is, attention whoring moet ergens stoppen + dat circuits als Zolder ook al noppes zouden zijn...

                                    Maar stiekem zou 'k 't wel willen !

                                    Comment


                                    • Porsche GT3R Enzo Ide (zoon van Joris Ide, beiden hier wel bekend) en Ruben Maes in Belcar.



                                      De GT3R van Mark Goossens en Maxime Soulet in Belcar.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                        Porsche GT3R Enzo Ide
                                        wtf

                                        Comment

                                        Working...
                                        X