Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Staat een RS te koop in deze trim op Mobile.deOorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDit vind ik vet:

Gewoon simpel, van voor tot vanachter, en liefst op een GT3 natuurlijk.
(ken ondertussen alle RS'en die te koop staan op die site
)
Comment
-
goeie AWD (EVO, quattro, Sub, etc) of een leuke hot-hatch kan toch minstens even leuk en rewarding zijn?Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBehoort tot de mogelijkheden, ja.
Alhoewel ik, na vandaag, toch wel weer oerend hard ben overtuigd dat RWD the thing to choose is. 
Comment
-
Was bedoeld als: uiteraard is dat zo, wat denk jij danOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCare to explain that magnific remark?
Cabrio's in opvallende kleuren zijn voor patsers.Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHij bedoelt gewoon dat RWD eigenlijk voor patsers is.
Comment
-
Ad remOorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenCabrio's in opvallende kleuren zijn voor patsers.
Comment
-
OMG !!! Hoe gedurfd is datOorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten

Maar zooooooo vet !
Comment
-
-
Te licht idd, hoe heet dat dan?Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenLijkt me niet.
Of is dat geen OEM kleur?
Comment
-
Jep .Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHad die geen problemen met de koeling van de motor?
Comment

Comment