Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bijna een kopie van de onze:

Comment

• Comment

• Velgen trekken op niets.

Comment

• Mmmm nice!!
          Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          Bijna een kopie van de onze:

Comment

• cayman killer
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Is dit Mugelloblau?
              Eén van Audi's mooiste kleuren vind ik, een klassieke, mooie -zelfs warm te noemen- blauwe tint.

Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Ge-schift knap.

Je ziet zelden een C5 RS6 te koop staan met >100k mijl, meestal rond de 70 à 80k. Is daar een reden voor? Een serieuze kost die er zit aan te komen rond 100k mijl?

Comment

• Die eerste!
                  Ongelooflijke fan van de kont van een Berline hier... En ook in het algemeen vind ik dat stúkken knapper dan een C6, en beter klinkend.
                  Alleen die '4 owners' steekt me wat tegen, voor de rest is dat ongelooflijk veel kar voor je geld, afgezien van de kosten om 'm rijdende te houden.

Comment

• De kosten om dat rijdende te houden zijn -denk ik- om van te huilen. 't Is iets dat je niet alleen buiten haalt voor louter occasioneel eens mee te rijden, vind ik, dus als je dat meermaals per week gebruikt kost dat een hoop duiten.

Comment

• Ik heb daar geen realistisch beeld van, spijtig genoeg.
                      Maar het zal sowieso een serieuze domper op de feestvreugde zijn als ik het eens allemaal op een rijtje zet...
                      Gisteren zag ik trouwens nog een C6 RS6 Avant staan, donkergrijs met zwarte wielen, en hij deed me quasi niks.
                      Maar dit, miljaar...

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daar nog dat interieur bij, dat ik degelijker vond dan het huidige, echt een droomauto.
                      Ik zou 'm steevast verkiezen boven een E39 M5 of W211 E55 AMG...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        http://www.pistonheads.com/sales/2392232.htm

Ge-schift knap.

Je ziet zelden een C5 RS6 te koop staan met >100k mijl, meestal rond de 70 à 80k. Is daar een reden voor? Een serieuze kost die er zit aan te komen rond 100k mijl?

Rij zo'n ding lange afstand, dan kun je d'r ook 300K opzetten denk ik. Maar als je kortere afstanden rijdt...dan vermoed ik dat die kar effectief rond de 150K echt OP kan zijn.

Comment

• Lijkt me ergens logisch, 't is dan ook een ultieme autobahnstormer.
                          Wat ik geleerd heb van Alexanderr is dat je met zulke dingen geen korte ritten moet doen. Hij haalde zijn E30 M3 ook zelden buiten voor korte ritjes, en ik ben hetzelfde van plan met m'n Alpenijno. 'n Rit naar de kust, eens naar de Ardennen, richting Zuid-Duitsland, maar niet van hier naar de bakker of pakweg een stad als Leuven.
                          En ik schat dat dat met een RS6 maar net hetzelfde is.
                          Zou 'n RS6 C6 beter bestand zijn tegen zulke dingen?

Comment

• Ik ken geen zak van techniek, maar die gasten bij MTM vertelden me dat ze een blok hadden opengehaald van een C5 RS6, van een eigenaar die enkel korte afstanden deed...en dat ding was compleet zwartgeblakerd van binnen, whatever that may mean.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                              cayman killer
                              Idd, die van jou is ook nie mis voor een megane break concurrent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Lijkt me ergens logisch, 't is dan ook een ultieme autobahnstormer.
                                Wat ik geleerd heb van Alexanderr is dat je met zulke dingen geen korte ritten moet doen. Hij haalde zijn E30 M3 ook zelden buiten voor korte ritjes, en ik ben hetzelfde van plan met m'n Alpenijno. 'n Rit naar de kust, eens naar de Ardennen, richting Zuid-Duitsland, maar niet van hier naar de bakker of pakweg een stad als Leuven.
                                En ik schat dat dat met een RS6 maar net hetzelfde is.
                                Zou 'n RS6 C6 beter bestand zijn tegen zulke dingen?
                                Toch geen vergelijk? De reden dat je dat met een RS6 niet moet doen ligt bij overhitting wegens een biturbo 4.2 in een krappe ruimte die niet gekoeld wordt tijdens korte trage ritten.

Da's toch geen issue bij pakweg een E30 M3 of uw Alpina?

Comment

• oververhitting? Water zal probleemloos rond de 90° blijven, en de olietemperatuur wss zelfs onder z'n bedrijfstemperatuur.
                                  Er zijn andere zaken die ongezond zijn voor zo'n blok bij weinig lange ritten.

Comment

• Aan oververhitting had ik eerlijk gezegd wel gedacht, zoals ook bij 'n B10 biturbo vroeger al problemen waren -en nu nog steeds- om dat ding goed gekoeld te krijgen. Dus ik had verwacht dat een RS6 C5 daar ook wel wat last van zou hebben.
                                    Maar anderzijds had 'k het meer op iets anders. Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat zulke high performane-blokken (dat toch we het geval is bij een 4.2 biturbo en de motor van de M3, waar het bij de Alpina al iets minder is doch...) het nodig hebben -nog meer dan hedendaagse karren- om met de regelmaat van de klok eens goed warmgestookt te worden, zij het tot correcte temperaturen. 't Lijkt me dat die dingen veel gevoeliger zijn voor mankementen, en dat je de techniek dan ook beter korte ritten bespaart: starten, 2km rijden en terug stil leggen, zoiets is toch echt niet gezond voor 't de fluids en andere elementen van/in de motor?
                                    Soit, ik kan verkeerd zijn maar ik ben 'r -tot op heden- toch van overtuigd dat je best niet met zo'n karren korte afstanden moet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Toch geen vergelijk? De reden dat je dat met een RS6 niet moet doen ligt bij overhitting wegens een biturbo 4.2 in een krappe ruimte die niet gekoeld wordt tijdens korte trage ritten.

Da's toch geen issue bij pakweg een E30 M3 of uw Alpina?

Oververhitting had ik enkel aan 300

Geen idee waaraan het ligt bij lagere snelheden, maar er zal wel een plausibele uitleg voor zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        oververhitting? Water zal probleemloos rond de 90° blijven, en de olietemperatuur wss zelfs onder z'n bedrijfstemperatuur.
                                        Er zijn andere zaken die ongezond zijn voor zo'n blok bij weinig lange ritten.
                                        Ik geef maar door wat de ervaringen bij Audi zijn... Verhalen van gesmolten plastic e.d. bij 'rond de kerktoren'-RS6'. Dat dat niet het enige probleem is bij dat soort gebruik wil ik best geloven.

Comment

• RS6 Avant stage 3 MRC800

831pk, en zelfs 861pk met waterinjectie
                                          En begrensd op 350... het is eens wat anders dan op 250.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X