Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
    Supercars

Supertest

Hoe zot is dat toch allemaal niet . 2,5sec tot 100 in de veyron, 402km/u
    pfff nie normaal

Comment

• enkel mss ng een iets donkerder interieur (beige)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Wat een belachelijk geluid in zo een veyron.

Dat past meer bij een Toyota Prius

Ik zou blij zijn als een prius zo een geluid zou maken.
        A Twist of the Wrist

Comment

• Toch verrassend hoe die maar 80.000 EUR dure Corvette Z-06 zich héél goed weert in die topliga!

Comment

• Doe efkes normaal

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Een Veyron Spyder? Een supersedan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                    http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5781&cache=no

weet ik niets over.
                    Maar van die 1200pk versie
                    er waren al zoveel problemen voor de 1001 pk sterke bugatti,dat 1200pk nog voor meer problemen gaat zorgen denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      weet ik niets over.
                      Maar van die 1200pk versie
                      er waren al zoveel problemen voor de 1001 pk sterke bugatti,dat 1200pk nog voor meer problemen gaat zorgen denk ik...
                      ... meer problemen voor de concurrentie ja!

nee serieus, dat gaat er wel over zijn. Het is nu al tot in de fijnste details en praktisch al het maximum gedaan. Binnen de marge van veilig welteverstaan.

Dat gaat gewoon buitenaards zijn, 1200 pk, denk niet dat 'm dan nog zo veilig zal zijn. De koeling was al een probleem bij de 1001 bhp.

Die Spyder, daar geloof ik wel in, maar of het mooi gaat zijn....

Comment

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5781&cache=no

Ze spreken van een V8, maar ik zet m'n geld op iets dat meer dan 8 maar minder dan 16 cilinders heeft.
                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                          Ze spreken van een V8, maar ik zet m'n geld op iets dat meer dan 8 maar minder dan 16 cilinders heeft.
                          dan zal het eerder een V12 zijn om de trend van Bugatti te volgen. Ofwel fully loaded V8's; een V12 oftewel een imense V16. Ik ken geen model van Bugatti dat ooit al een 6 of 10 heeft gehad.

Comment

dan zal het eerder een V12 zijn om de trend van Bugatti te volgen. Ofwel fully loaded V8's; een V12 oftewel een imense V16. Ik ken geen model van Bugatti dat ooit al een 6 of 10 heeft gehad.
                            *peut*

fout.
                            A Twist of the Wrist

Comment

• Hij moet goedkoper worden, da's een feit.

Comment

*peut*

fout.
                                Huh? welk dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                  Hij moet goedkoper worden, da's een feit.
                                  juist niet. Dan behoud het zijn exclusief imago niet.

Dat is het juist, pure luxe, klasse, buitengewone prestaties, etc. Onbereikbaar voor 90 percent van de bevolking. Dit merk kan je niet vergelijken met Porsche of Ferrari, het is net een stapje hoger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                    wat probeer je nu te bewijzen met dit filmpje?

Comment

juist niet. Dan behoud het zijn exclusief imago niet.

Dat is het juist, pure luxe, klasse, buitengewone prestaties, etc. Onbereikbaar voor 90 percent van de bevolking. Dit merk kan je niet vergelijken met Porsche of Ferrari, het is net een stapje hoger.

rood: zeg maar 99,9...? %

Maar over het prijs-gedeelte...

De kans dat ze iets exclusievers en duurder maken én er winst op maken schat ik zeer klein in.

Kijk naar Bentley en de Continental GT, goedkoper, minder exclusief en succesvol.

BMW en de 1-serie kleiner, minder exclusief ietwat goedkoper en succesvol.

Volkswagen en de Phaeton, groter, duurder, en exclusief ==> ietwat geflopt.
                                      A Twist of the Wrist

Comment

rood: zeg maar 99,9...? %

Maar over het prijs-gedeelte...

De kans dat ze iets exclusievers en duurder maken én er winst op maken schat ik zeer klein in.

Tenzij ze het zo doen:

"Volgens insiders wordt Bugatti na het voltooien van de 300 geplande Veyrons een bedrijf dat volledig naar wens van de klant individuele auto’s bouwt. Deze manier van produceren is een stuk makkelijker te realiseren en past ook goed bij Bugatti, dat in het verleden ook individueel produceerde. Deze exclusieve auto’s zullen alleen voor de allerrijksten weggelegd zijn. Een ‘gecustomizede’ Bugatti zal namelijk minstens vijf miljoen dollar gaan kosten…"

Daarin geloof ik nog wel.

Comment

• iemand op lambo-power:

Comment

Working...
                                          X