Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    pur sang. Pk's heb je al genoeg, kilo's echter te veel, en carbon is kinky

'pegaso edition', dat is de eerste keer dat ik daar iets van hoor... mere info?
    Pegaso Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Nooit officieel bericht van gezien. Ik vermoed dat dat internetnieuwssitegeleuter is, of indien toch echt, dan zeker niet officieel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Prachtig! Al vrees ik dat je die in België niet ingeschreven krijgt, er is toch een wetsartikeltje ergens dat stelt dat de kleur van je auto niet mag reflecteren (tenzij gewone lak-reflectie)?

Comment

• Zalige kleurtjes:

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Alle Kleurencombos: en nu echt wel alle!

http://www.supercars.net/PitLane?vie...D=0&tID=145500
            Nee! Hier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              ROFL!
              Daar kunt ge een serieus mottig beest van maken zelle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Gimme !

Comment

Daar zitten de paint to samples niet tussen

Comment

Nooit officieel bericht van gezien. Ik vermoed dat dat internetnieuwssitegeleuter is, of indien toch echt, dan zeker niet officieel.
                    Je mag er van uit gaan dat het voor 80% zeker is.

In de JC's laatste DVD zie je hem ook by the way.

Comment

• Ik geloof het niet tot ik weet waar die 200 paarden vandaan komen. Als je weet dat ze nu al huzarenstukjes hebben moeten uithalen om de koeling in orde te krijgen... Ik denk niet dat het bij deze kar aan de orde is om gewoon een paar tienden van een bar meer turbodruk te geven. En het mag dan ook nog eens niet van Bugatti.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Ik geloof het niet tot ik weet waar die 200 paarden vandaan komen. Als je weet dat ze nu al huzarenstukjes hebben moeten uithalen om de koeling in orde te krijgen... Ik denk niet dat het bij deze kar aan de orde is om gewoon een paar tienden van een bar meer turbodruk te geven. En het mag dan ook nog eens niet van Bugatti.

De Pegaso Ed. is weldegelijk van Bugatti zelf.

Over die pk's blijf ik je het antwoord schuldig. Ik weet het niet, afwachten zou ik zeggen.

Comment

• Ah zo, ik dacht van een of andere rijke Rus. Nu ja, dan nog zou het me sterk verbazen. Afwachten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Ah zo, ik dacht van een of andere rijke Rus. Nu ja, dan nog zou het me sterk verbazen. Afwachten...

Zoiets had ik ook gelezen, hij zou namelijk de eerste hebben...

Tijdens de 5th Gear test met Tiff en de Veyron zie je hem in het begin van de aflevering een bezoek brengen aan de fabriek in Molsheim. Eenmaal binnen mocht de cameraman 'iets' niet filmen, één of ander geheim project volgens Tiff.

In de DVD van JC (Supercar showdown ofzoiets...) rijdt Jezza ook met een Veyron maar nu zien we wel de Pegaso Editie in de fabriek staan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Tijdens de 5th Gear test met Tiff en de Veyron zie je hem in het begin van de aflevering een bezoek brengen aan de fabriek in Molsheim. Eenmaal binnen mocht de cameraman 'iets' niet filmen, één of ander geheim project volgens Tiff.
                              Dat kan dan die "Pegaso" niet zijn, hè, want langs buiten ziet 'ie er geen millimeter anders uit dan de gewone. Quasi 100% zeker dat dat dan de Veyron roadster zal geweest zijn, die zit er namelijk aan te komen.

Zoals jancleynen zegt: Bugatti heeft een 5-tal jaar nodig gehad, hell ze zijn zelfs bijna weer from scratch moeten herbeginnen, omdat het gewoonweg niet te regelen viel om al die power gekoeld te krijgen, én om de beloofde 400 km/u te halen. En dan zou een gekke Rus of wie 't ook is, zo plots eentje met enkele 100'en pk's extra kunnen krijgen? Dat zal die auto nauwelijks tot niet sneller maken, het verhoogt de krachten op alles van die auto onnoemelijk veel, ... en dan zou Bugatti daar niet eens mee naar buiten komen?

Ik geloof het ook niet, tot ik énige vorm van officieel bericht zie. En tot op heden kwam dat er niet. 't Lijkt mij eerder een gerucht, waarschijnlijk zelf verspreid door de eigenaar, om "zijn" Veyron nog wat specialer te proberen maken dan al die andere.

Het kan natuurlijk wel, maar ik geef het zeer weinig kans, op dit moment.

Comment

• Roadster!? Eerste wat ik daarvan hoor. Het valt af te wachten hoe ze het gaan aanpakken om die zonder de dakstructuur toch even stevig te maken om die onaardse krachten aan te kunnen. Het zou me verbazen mocht ze dat lukken. Ik ben benieuwd.

Comment

• Ik ook.

Ik denk dat je "roadster" op z'n Murcié's moet zien, het oude Targa-systeem dus. Enfin ja, afwachten.

Comment

• Saw this rare car on the street in Vegas. Thought it was odd that it was stopped at a green light. Then I just cracked up.

wahahahah

veyron out of gass

Comment

• Van die roadster was er van in het begin al sprake.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        http://www.youtube.com/watch?v=bs125ry4XAY

wahahahah

veyron out of gass
                                        toch volstrekt normaal zoals dat ding zuipt
                                        daar zijn zelfs die amerikaanse bakken niets tegen

Comment

• Ge zou toch eerder verwachten dat hij voorbij komt gevlogen. Vond het nog wel een grappig beeld.

Comment

Working...
                                          X