Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    't Kleur gaat 'm al niet af, maar in 't zwart ofzo valt ie toch al mee te smaken.

Rood/blauw op de X5/X6 ->
    Blauw vind ik nog meevallen eigenlijk... En nee... Dat zeg ik niet omdat ik een blauwe heb.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Maar die velgen, dat is dan 20 inch en lijkt zo klein.

En die voorbumper is ook afschuwelijk...
    Voorbumper valt ook nog mee.

Wat mij vooral stoort is die chroom rond de ramen. En het feit dat er een M badge hangt op een tientonner... Ik wil hiermee niet zeggen dat een X5/X6 geen potente motor mag hebben. Maar een M erop... Is dat nu echt nodig ?!

Ik weet wel dat ze voornamelijk doen om weerwerk te bieden tegen de concurentie... Maar toch...

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• gTa en co...

(geef mij toch maar een ander kleurtje)

Comment

• (mij ook)
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• nooit echt zo'n fan geweest eigenlijk...

Comment

• M3 Edition

OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Soundclipje van de CSL op zolder gisteren .
                  Niet op het einde letten , met de CSL (eerste keer met de csl op zolder) gaat het er iets sneller aan toe dan met mijn Integra en heb dus mijn rempunt gemist

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• is dat alleen voor de Coupé?

Comment

• De M3 Edition (E92) zal “slechts” 6 maanden worden geproduceerd vanaf juli 2009 en leverbaar zijn in vier kleuren: Alpine wit, zwart, Dakar geel, and Monte Carlo blauw. Al het chroom van de auto krijgt een gezellig ander kleurtje: de sierlijsten, de niertjes in de grille, de vier uitlaatmonden zijn allen uitgevoerd in donkerder getint chroom. De spiegelkappen worden in volledig zwart uitgevoerd.

Verder krijgt ook het interieur een kleine upgrade: het leer wordt afgewerkt met contrasterende stiksels en er worden “entry trim bars in Checkered Flag Design bearing the “M3“ model designation” gemonteerd. Geen flauw idee wat daarmee bedoeld wordt, maar het ziet er vast leuk uit.

Aan de buitenkant vallen verder de zwarte 19″ dubbelspaaks lichtmetalen wielen op. Deze zijn ook verkrijgbaar in de normale kleur of in het wit (als je een witte, zwarte of blauwe M3 Edition bestelt). De wielophanging is ook nog eens met 10mm verlaagd, maar verder blijft de M3 technisch ongewijzigd. De 4 liter grote V8 levert nog steeds 420 pk, waardoor de M3 in 4,6 seconden naar de 100 sprint. Nederlandse en Belgische prijzen zijn nog niet bekend, maar verwacht een kleine meerprijs op het bedrag van een normale M3.
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                        Soundclipje van de CSL op zolder gisteren .
                        Niet op het einde letten , met de CSL (eerste keer met de csl op zolder) gaat het er iets sneller aan toe dan met mijn Integra en heb dus mijn rempunt gemist

+ YouTube Video
                        , dat einde...

Schitterende sound!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          gTa en co...

(geef mij toch maar een ander kleurtje)
                          Die E46 in estoril is echt subliem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            M3 Edition
                            Wat is daar precies zo anders aan?

Edit: sorry had het niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                              Soundclipje van de CSL op zolder gisteren .

+ YouTube Video
                              hilarisch

super inlaat en uitlaat sound

Comment

• Ook heerlijk...

Comment

Ik ben wel fan van die zwarte uitlaten!

Comment

Geil! Zo wil ik hem, exact zoals hij daar staat.

Comment

• Niet erg geslaagd, die zwarte accenten op die kleur.
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X