Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• stylish en die ericsson lijkt me idd iets te laag te komen in het midden van de voorbumper. toch voor belgië
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      sound files en video ericsson (uitlaat)
      http://www.youtube.com/watch?v=fnyyJ...layer_embedded

Die ericsson uitlaat is perfect
      Lekker hoogtoerig

Die diepe V8 brom van die Meisterschaft of andere uitlaten past niet bij een M3 imo...

Comment

• Dit is de BMW M6 Competition Limited Edition

Ook BMW had nog een paar overjarige modellen te lozen. En wat doe je dan met een model? Precies, je maakt er een ‘Special Edition’ van. Ons kleuradvies is in ieder geval ook terecht gekomen op de burelen van BMW. Want wat zien we hier voor kleur? Inderdaad, KOMO-grijs!
        Bij de kleur (Frozen Gray Mettalic) alleen houden de wijzigingen niet op. Ook aan de wegligging is gesleuteld. De auto is aan de voorkant 10 mm dichter bij het asfalt gezet en achter 12 mm. Daarvoor is gebruik gemaakt van een speciaal setje dempers, veren en stabilisatorstangen. Het interieur heeft ook een opfrisbeurt gehad. Potentiële kopers kunnen kiezen voor een smaakvol lederen interieur die de naam Merino heeft meegekregen. O ja, je krijgt er uiteraard ook een premium setje ‘Competition’ vloermatten bij.
        Dit stuk geweld aan vernieuwing is te bewonderen op de aankomende autoshow in Frankfurt. Schaars zal ‘ie zeker worden, aangezien BMW slechts 100 stuks van deze speciale M6 op de markt brengt. (via BMWblog)

Bron: autoblog

Comment

• Buitenkleur is wel knap, maar een bicolor interieur zal ik niet snel knap vinden...
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Mochten de motor wel wat opgeleukt hebben imo

Comment

• ik vind em prachtig.

Comment

• dat interieur
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Toegegeven het interieur is wat druk maar er zit een mooie afwerking in. Meer iets voor een showwagen, lijkt me ook niet echt onderhoudsvriendelijk voor de gewone zakenman zonder veel tijd (wat toch de doelgroep is)

Comment

• Wat een dwaze 'speciale' edities toch de laatste tijd van BMW...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                      Wat een dwaze 'speciale' edities toch de laatste tijd van BMW...
                      idd , het is hier al vaak gezegd maar ik zeg het nogmaals .
                      Ze zouden beter werk maken van een nieuwe CSL ipv al die dwaze edities .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                        Buitenkleur is wel knap, maar een bicolor interieur zal ik niet snel knap vinden...
                        Yep, dat is ook mijn gedacht. Ik zie wel graag stiksels in eencontracterende kleur, zoals die witte stiksels aan het zwarte leder op het dash van deze M6.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hij moest minstens 40 pk meer gehad hebben. Nu ist gewoon een melkkoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                            idd , het is hier al vaak gezegd maar ik zeg het nogmaals .
                            Ze zouden beter werk maken van een nieuwe CSL ipv al die dwaze edities .
                            En een uberversie van de 1!

Comment

ch R bbs die cast monobloc sinds kort verkrijgbaar in 2O
                              Misschien wat te groot en te dure banden om te tracken maar als daily wiel zeker niet mis denk ik.

Dit is een heel mooie velg, maar past imo in 't zwart niet zo mooi op onze M3's. Onze kleur is eerder donkerblauw. Persoonlijk vind ik dat zo'n zwarte velg minder goed past. Ofwel moet de velg ook in 't Jerez zijn, ofwel in 't zilvergrijs wat ook verkrijgbaar is.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• is in het grijs verkrijgbaar. Vind het wel een mooie velg. Misschien iets voor ons omdat het nog niet zeker is dat de onze jerrez blijft. Is zeker een kanshebber wegens toch redelijk lichte velg voor een monobloc op 2O inch en de prijs heel goed meevalt. Niet mijn eerste keus maar als het budget tight wordt zeker een kanshebber.

Is wel een typisch geval van 19 te klein en 2O ietsje te groot maar denk wel dat het zou kunnen werken.
                                En je kan er ook in de winter mee blijven rijden.

paint shop poging
                                Last edited by ; 27/06/2010, 18:55.

Comment

• Vraagje: wat vinden jullie van het individual kleur
                                  Brilliant White metallic (5900 dollar opleg individual)
                                  tis blijkbaar een 5 lagen kleur ipv normale 3 lagen kleur van metalique en bmw kan er maar 4 van maken wereldwijd per week in dat kleur volgens berichten die ik las op een board
                                  Brilliant White

nog paar pics onderaan

en deze

Last edited by ; 19/09/2009, 01:24.

Comment

• video ervan
                                    Taking delivery of a Brilliant White E90 M3 from BMW of Austin. This is a special order color and is most likely the only one of its kind in North America!L...

extra pics
                                    http://omgili.com/jmp/jHIAmI4hxg_5eo...PHVaZ3JfOSbsCA--
                                    Last edited by ; 19/09/2009, 01:46.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wat een dikke M3

Check die kont !!!!!!!

Comment

Dat verdient een quote !!

Comment

Working...
                                          X