Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
-Als ik mijn koppeling bij het verleggen bruusk loslaat krijg ik altijd zo een irritante schok. Vooral als ik dan eens een sprintje trek en ik schakel vlug (laat mijn koppeling en ook vlug los) krijg ik altijd een ferme schok. (zeker de passagier vindt het dan irriant ) Als ik rustig rij en schakel kan ik dit probleem vermijden door de laatse paar cm van mijn koppeling nog lichtjes ingedrukt te houden en rustig te lossen... IS dit ietwat gekend of is dit te fixen in de garage? (hij moet toch binnenkort binnen , dus kan ik het maar even vermelden)
- Toen ik mijn auto aan het wassen was deze middag heb ik hem eventjes verplaatst (met mijn ruiten open) en stonk het nogal naar de benzine... lijkt mij ook niet echt normaal? :s
-Als ik mijn koppeling bij het verleggen bruusk loslaat krijg ik altijd zo een irritante schok. Vooral als ik dan eens een sprintje trek en ik schakel vlug (laat mijn koppeling en ook vlug los) krijg ik altijd een ferme schok. (zeker de passagier vindt het dan irriant ) Als ik rustig rij en schakel kan ik dit probleem vermijden door de laatse paar cm van mijn koppeling nog lichtjes ingedrukt te houden en rustig te lossen... IS dit ietwat gekend of is dit te fixen in de garage? (hij moet toch binnenkort binnen , dus kan ik het maar even vermelden)
- Toen ik mijn auto aan het wassen was deze middag heb ik hem eventjes verplaatst (met mijn ruiten open) en stonk het nogal naar de benzine... lijkt mij ook niet echt normaal? :s
auto is een 318is e36 van 1993
Dat is van met koud blok in hoge toeren te trekken....
Dat is van met koud blok in hoge toeren te trekken....
de wagen is zo goed als altijd warm gereden en dat was hij deze keer ook. (ik trek zo goed als nooit op met koude motor behalve deze week enkele keren ^^ ) En dit probleem is er al heel erg lang (als sinds mijn ma ermee rijdt...)
de wagen is zo goed als altijd warm gereden en dat was hij deze keer ook. (ik trek zo goed als nooit op met koude motor behalve deze week enkele keren ^^ ) En dit probleem is er al heel erg lang (als sinds mijn ma ermee rijdt...)
Die irritante schok heb ik ook hoor, als ik snel schakel...
En in de M3 ook, daar moet ik nog deftig mee leren rijden, die schokt ook als je koppeling helemaal los laat, dus ik zou me daar niet te veel zorgen over maken...
eraan werken hmm. Dan kan ik haast niet anders dan de laatste cm minder snel lost te laten want dan krijg ik toch sowieso een schok.... Nuja tzal wel weer aan mijn lompe voeten liggen zoals gewoonlijk
Ik had al eens gekeken maar de velgen in kwestie staan er niet op denk ik.
En zijn de velgen op deze site 100% OEM en geen replica's?
De producten op deze site bestel je eigenlijk rechstreeks bij Autohaus Herrnlebenn, een BMW dealer in Bayreuth. Alles is 100% OEM en je krijgt factuur erbij...
Als je iets niet op hun site vind ken je hun altijd mailen => huehnlein@bmw-herrnleben.de
Ze sturen je dan een mail terug voor welke prijs ze dit kunnen leveren
Gisteren met een 525dA touring (facelift) gaan rijden. Wat een dikke kar
Die automaat is ook wel enorm goed vind ik. Kar had alles wat je maar nodig hebt...xenon, grooooot open dak, navi prof, leder, aut airco, verwarmde zetels, PDC vooraan en achteraan, blauwen tand,...
Stond op 17" OEM met winterbanden. Kans is groot dat deze de vervanger zal worden voor m'n broer z'n E90 320d (208.000km ondertussen)
Zo'n automaat is echt wel zalig rijden met zo'n groot blok. Schiet echt lekker uit z'n startblokken...
De producten op deze site bestel je eigenlijk rechstreeks bij Autohaus Herrnlebenn, een BMW dealer in Bayreuth. Alles is 100% OEM en je krijgt factuur erbij...
Als je iets niet op hun site vind ken je hun altijd mailen => huehnlein@bmw-herrnleben.de
Ze sturen je dan een mail terug voor welke prijs ze dit kunnen leveren
Comment