Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Sorry mate, vind zelf ook niks ervan. Spijtig wel nu ik er even bij stilsta.

Is voor mij de meest interessante én tevens ook knapste M3 versie..
    Uni zwart en de 19 inchers op een E90 M3 facelift.

(foto toont Jerez)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      Sorry mate, vind zelf ook niks ervan. Spijtig wel nu ik er even bij stilsta.

Is voor mij de meest interessante én tevens ook knapste M3 versie..
      Speedy, maak es wat plaats vrij in je PB, ik moet je iets vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

foto toont Jerez)
        Zalige M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Speedy, maak es wat plaats vrij in je PB, ik moet je iets vragen
          Plaats vrij gemaakt ..

Comment

• Weet er iemand of deze velgen kunnen gecombineerd worden met M-pack? Met kunnen bedoel ik: is het niet overdreven hard/oncomfortabel, want ik weet dat je een '1 af-fabriek niet kan configureren met deze velgen + M-pack.

Comment

• Ik ben op zoek achter een mooie E39.. Liefst "full" option en niet te veel km. Weet iemand eentje te koop staan in mooie staat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten

Weet er iemand of deze velgen kunnen gecombineerd worden met M-pack? Met kunnen bedoel ik: is het niet overdreven hard/oncomfortabel, want ik weet dat je een '1 af-fabriek niet kan configureren met deze velgen + M-pack.
                Ik geloof dat member "Nas" een 1 M-sport heeft met deze velgen

Comment

• oh no!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

(foto toont Jerez)
                    None facelift + BBS LM's =

Comment

• Zeer knap maar mijn voorkeur gaat uit naar de FL M3 !

Comment

Zeer knap maar mijn voorkeur gaat uit naar de FL M3 !
                        al is het maar voor de nieuwe i-drive...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• iDrive zou mij niet veel kunnen schelen in een M3

ik vind dat trouwens een goed systeem, je moet het gewoon even doorhebben

Comment

• Als ik zie hoeveel sneller de idrive in de X6 is tov van mijn 5...toch wel de moeite imo

Comment

• Wat is die I drive juist?

En M drive?

En M DKG Drivelogic beter dan manueel?
                              Last edited by xxx; 02/07/2009, 20:58.

Comment

• I drive is da rond knoppeke waarmee dat ge de radio/navi/airco/tel mee bedient

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  I drive is da rond knoppeke waarmee dat ge de radio/navi/airco/tel mee bedient
                                  Damn ja , ik gebruik dat ondertussen al bijna 4 jaar

Comment

Wat is die I drive juist?

En M drive?

En M DKG Drivelogic beter dan manueel?

M Drive is een knoppeke op het stuur. Dit knoppeke kan je programmeren via de I drive. Hiermee kan je volgende dingen instellen: gedrag van de versnellingsbak, gasrespons, hardheid ophanging, DSC aan of uit, hardheid van de servo. Dat knoppeke heb ik ook en wordt bijna continu gebruikt.

M DKG drivelogic is de versnellingsbak met dubbele koppeling. Deze versnellingsbak vind ik hemels. Als je overweegt om een M3 te kopen raad ik je aan om eens met beide versies te gaan testrijden. Dit is echt persoonlijk...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      M Drive is een knoppeke op het stuur. Dit knoppeke kan je programmeren via de I drive. Hiermee kan je volgende dingen instellen: gedrag van de versnellingsbak, gasrespons, hardheid ophanging, DSC aan of uit, hardheid van de servo. Dat knoppeke heb ik ook en wordt bijna continu gebruikt.

M DKG drivelogic is de versnellingsbak met dubbele koppeling. Deze versnellingsbak vind ik hemels. Als je overweegt om een M3 te kopen raad ik je aan om eens met beide versies te gaan testrijden. Dit is echt persoonlijk...
                                      ok thx voor de uitleg !

Comment

Damn ja , ik gebruik dat ondertussen al bijna 4 jaar
                                        Idd. tegenwoordig met al die benamingen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                          heeft er iemand correcte cijfers van Z3's?

Want wat op autoweek staat lijkt me niet helemaal correct. Bijvoorbeeld: top 224 voor de 2.2, 240 voor de 3.0.... en 218 voor de 2.8. Tenzij die een kortere boiteverhouding heeft ofzo natuurlijk....

Comment

Working...
                                          X